Duben 26, 20196 r Mluvíte tady o tom, že nechápete, kdo by do Scaly hodil 600 tisíc a já s tím tak nějak souhlasím, ovšem musíte si uvědomit, kdo je hlavní odběratel ŠA. Soukromé osoby to opravdu nejsou. Firemní zákazníci mají určité regule, pravidla a doporučení, kterými se musí řídit. Třeba v jedné skandinávské firmě, pro kterou jsem pracoval, nemohli mít regionální manažery lepší auta než Rapidy. A vedení bylo úplně u zadnice, kolik do toho auta lidi dali. Hlavní bylo, že to nebyla Octavia, která byla pro celorepublikové manažery. Takže tam člověk ve vozovém parku nenašel Rapida jinak než v plný palbě. Bizár, co? Já teď v konfigurátoru naházel věci do Scaly a mám celkovou cenu 639 tisíc. A to tam nemám vše, co bych chtěl. Edit: Tak oprava, 670 tisíc. Zapomněl jsem na panoramu, elektricky ovládaný kufr a vyhřívané čelní sklo. Upraveno Duben 26, 20196 r od Sabiza
Duben 26, 20196 r 16 hours ago, Twisted said: Těsnění na spodku dveří má i Rapid, nemá ho už Scala kolem dokola? To by mela lepsi tesneni nez Octavia 3, ktera ho po celych dverich taky nema.
Duben 26, 20196 r Ve středu jsem jezdil s litrem a vedlejším autosalonu taky měli na jízdy litr.To bude.
Duben 26, 20196 r znáte někdo klíč, podle jakého se určuje, kdo bude mít na salonu jakou předváděčku ? nebo je to jen na salonu, co si objedná ? on je přece jen velký rozdíl ve svezení mezi 1.0 TSI a 1.5 TSI DSG :-)
Duben 26, 20196 r Těžko říct. Já mám slíbené obě motorizace a to každou na víkend. 1.0 tsi manuál a 1.5tsi s Dsg..
Duben 26, 20196 r To chování litru je stejné, jako jsem dnes četl v SM na T-Cross, chce to zvyk, proti MPi se to chce naučit a vychytat.
Duben 26, 20196 r před 8 minutami, ski1961 napsal: znáte někdo klíč, podle jakého se určuje, kdo bude mít na salonu jakou předváděčku ? nebo je to jen na salonu, co si objedná ? on je přece jen velký rozdíl ve svezení mezi 1.0 TSI a 1.5 TSI DSG :-) To asi někdo z kanclu v MB. U toho Přerosta prý chtěli 1.5 a dostali litr.
Duben 26, 20196 r Ta vnitřní výplň dveří, myslím tím ten textil, je napříč všemi Style výbavami stejná?
Duben 26, 20196 r před 35 minutami, Martab napsal: Jen to co dával @Joker 85 v CZ No... Blbý bude až tam dá někdo kola s menším ET to pak bude mít opačný efekt ( hezky v rovině s blatníky)
Duben 26, 20196 r před 3 hodinami, Joker 85 napsal: Taky už jsem slyšel od dlouholetého prodejce škody soukromý názor, že ta cena auta by měla být podle něj o něco nižší. Při současných cenách Fabie a při vývoji cenové hladiny ostatních značek nesouhlasím. Fabia Combi ve verzi Ambition a 70kw motorem je za 333 900Kč. Doby, kdy byla o 40 tis. levnější jsou prostě pryč. Scala ve verzi Ambition se stejným motorem za 369 900Kč podle mě pro zahájení prodeje odpovídající odstup.
Duben 26, 20196 r Upřímně ani nevím přesně za kolik je Fabie. Myslel jsem že klasická Fabie ambition 70kw je za 319 a Scala za 395 ambition 85kw.
Duben 26, 20196 r Tak ono obecně ty ceny šli v posledním roce hodně nahoru... H i20 Family+ 1.0 TGDi 74kW - 354 990 Kč H i30 Entry 1.0 TGDi 88kW - 414 990 Kč K Ceed Comfort 1.0 TGDi - 389 980 Kč Š Fabia C Active 1.0 TSI 70kW - 313 900 Kč Š Fabia C Ambition 1.0 TSI 70kW - 333 900 Kč Scala v Ambition s 70kW motorem má startovat na ceně 369 900Kč a 394 900Kč za 85kW. Neříkám, že je ta cena dobrá, nebo že by nemohla být nižší, ale vzhledem ke konkurenci. Na druhou stranu je to novinka a až čas ukáže, zda byla cena nastavena správně. @Joker 85 Jo no, to pak pude snaha pryč, ale to už je na každém, co si nechá dát na auto... Ale docela by mne zajímalo, jak tam píšou o těch kolech, že jsou optimalizované a kde co, tak jak se chovají na druhé straně auta, kde jsou opačně
Duben 26, 20196 r ano, ceny skočily nahoru - já to hodnotím ryze subjektivně, tj. co jsem ochoten za auto dát a co už nikoli, jsem plátcem DPH a umím tedy odpočet, ale i tak mi to přijde dost... a ještě si moc dobře pamatuju dobu, kdy pěkně vybavený Roomster stál i 600 tis plus, a prodeje taky nebyly žádná sláva :-)
Duben 26, 20196 r @Martab tak rozdíl je hlavně u plných kol. Ono v zásadě ten rozdíl na druhé straně bude minimální. Tam jde hlavně o pluchu a jak moc narušuje design kol svoji rotaci okolní proudící vzduch. Jiný by bylo kdyby ty kola dal někdo na podložky a zároveň s blatníky. Třeba u octavie 2 na ocelových kolech s plnými originál poklicemi úspora paliva i dvě deci než bez poklice. Za chvilku budou běžné plná kola s šířkou 6J / r18. Čeká nás toho dost zajímavého. Tohle je jen kapka
Duben 26, 20196 r před 3 hodinami, Jan R. napsal: To asi někdo z kanclu v MB. U toho Přerosta prý chtěli 1.5 a dostali litr. Mně bylo řečeno, že 1.5 TSI by měla dorazit v půli května. FB Přerosty dokonce tvrdí již příští týden.
Duben 26, 20196 r Vlastním krátce lehce jetou škodu octavii 3 Style 1.6 TDI. Dnes jsem měl možnost se cca 30 km svézt škodou Scala s motorem 1.0 85 Kw se šestistupňovým manuálem. Musím pochválit zejména podvozek, který oproti mému vozu lépe tlumí nerovnosti a do karoserie přenáší méně ran na nerovných cestách (že by hydraulická lůžka?). Bohužel jsem si nevšiml, jakými pneumatikami byla Scala obutá. Moje auto má 225/45/R17. Co se vnitřku týče tak asi bez výhrad, trošku mě však zarazil lacinější vzhled maxidotu v případě verze s analogovými přístroji (nevím zda se dá připlatit za lepší maxidot). Motor 1.0 85 Kw super.
Duben 26, 20196 r Pneu jsou 6,5Jx17 205/50 R17.Toho jsem si taky všiml,že je tam černobílý Maxi-Dot.Barevný nejde.Buď tyhle přístroje anebo digitální přístrojovka.Filtraci nerovností potvrzuji.
Duben 26, 20196 r před 20 minutami, schneefall napsal: Vlastním krátce lehce jetou škodu octavii 3 Style 1.6 TDI. Dnes jsem měl možnost se cca 30 km svézt škodou Scala s motorem 1.0 85 Kw se šestistupňovým manuálem. Musím pochválit zejména podvozek, který oproti mému vozu lépe tlumí nerovnosti a do karoserie přenáší méně ran na nerovných cestách (že by hydraulická lůžka?). Bohužel jsem si nevšiml, jakými pneumatikami byla Scala obutá. Tohle rád slyším. Protože jsem měl taky informace už minulý rok o testování co jedna babka povídala že podvozek má skála v některých ohledech dle testu lepší než současná OIII FL.
Duben 26, 20196 r Co jsem si tedy letmo všiml ( návod jsem ještě nezkoumal) - zadní plato není kam uklidit. Favorit i Felicia měla za sedačkami ,,drážku” kam se vsunulo. Dost často jsem to využíval. Třeba při převozu více věcí nebo vyšší - kytky, nějaké dekorace, ... . Ani nevím, jestli to jde u F3 HB ( u kombi je roleta, to je O.K., má ji třeba nový Civic HB)
Duben 26, 20196 r U FIII HB jde dát plato za sedadla, nebo i do mezipozice v kufru. U Scaly jde jen zasunout: A zrovna roletku v Civicu bych moc nevychvaloval, jak se sama neodhrnuje, tak se to blbě nakládá... Ale to už je o preferencích :)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.