Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

[mention=41323]LukášCBR[/mention] Nějak nechápu, schránka na brýle je standardní výbava už v základu, není to nic příplatkového (stejně tak jako PUR volant....


To byla výtka směrem k ŠA a reakce na uživatele viz. výše, kterému řekli, ať si dotyčnou schránku dokoupí. Rozumíme si?

Jj, to byla reakce na můj příspěvek. Pokud, ale předávák podepsaný bez závad, celá ŠA se může otočit zády ( měl jste si zkontrolovat ceník/hotové auto). Můj prodejce obou Fabií to se mnou prošel a vše ukázal.

Ano, potom záleží co je v předávacím protokolu a co v kódech výbavy.

Při přebírání jsme řešili hlavně příplatkovou výbavu. U chybějící schránky na brýle mě prodejce informoval, že tam být nemá nebo je za příplatek. Nenapadlo mě mít s sebou vytištěný seznam standardní výbavy a kontrolovat to vše. Nicméně psal jsem prodejci mail, ten mi odepsal, že to mám normálně reklamovat a měli by to uznat. Servis ŠA se k tomu staví opačně a naznačil, že to mám řešit soudně. Popravdě jde mi o princip, protože sluneční brýle nenosím a auto je na operák, takže by mě to trápit nemuselo, ale s ohledem na budoucího majitele je to nefér. 

Změnit servis, nic jiného asi nezbývá.

Předáním zpravidla všechny úsměvy prodejce a servisu skončí, ještě si řeknou o pozitivní vyplnění trapného dotazníku od ŠA a už nás neotravuj.

No teoreticky se muzou vymluvit, ze tam ta schranka na bryle pri predani vozu byla, co s ni pak udelal zakaznik, uz neni v jejich moci zjistit. Proto servis s bohorovnym klidem zakaznika odpali, at si to da k soudu.

A že ani Style nemá průvlak je směšný

Ono je to spíš důsledek platformy, protože by ho asi nebylo kam dát. Schválně jsem se na to zadní opěradlo díval a prostřední místo je uzoučký.

Byl by k něčemu užitečný? Jestli by se tam lyže 180 vešli a v některých zemích je to zakázaný. Ono jet ve 4 na hory na týden v ,,malém” autě, stejně by to chtělo box na lyžáky atd.

Tak do Rapidu SB se průvlak vešel, takže proč by se nevešel do Scaly.

Můj kolega si šel téměř rozhodnut pro Scalu /skladovku/ a díky tomu, že nemá průvlak, tak nevzal. Po zjištění, že průvlak není ani v nabídce se začal poohlížet po něčem jiném a Scalu zavrhl. Je nepochopitelné, že se na takovou věc pozapomnělo.

Jan R.: Né každý jezdí na hory ve čtyřech a průvlak já osobně používám na kde co a již bych auto bez něj nechtěl.

jj, ja by som to tiež využil. Do Álp by som s tým asi nešiel, ale na lyžovačku cez víkendy do neďalekého miestneho lyžiarskeho strediska by som si jeho využitie vedel predstaviť. Ale zase chýbajúci vak by nebol ani dôvod, prečo zavrhnúť celé auto. Ale každý máme iné priority.

Já jsem rád za průvlak i jako nelyžař, vozím občas nějaký ten vercajk a matroš a za 2 měsíce co mám rapida jsem ho využil.

 

Nemá někdo čerstvý SM a jejich srovnání scaly a rapida?

 

Upraveno od ben06

Mě to asi nepřijde tak zásadní, protože mám sklápění opěradla z kufru, tak nepotřebuji díru do sedačky. Ale zákazníci to asi využívají. I u Fabie3 Combi vždy sklopím jednoopěradlo a nikdy mě nenapadlo, že bych chtěl ski vak. I jeden pár lyží dávám na střechu.

Včera projeta motorizace 1.5 TSI ve Style na 17" kolech. Několik postřehů:
- Odhlučnění/komfort bych přirovnal OIII FL. 17"ky mi poměrem vzhled/komfort přijdou ideál do míst, kde se kola častěji potkávají s kostkami nebo kolejemi.
- Eco režim poměrně často vyřazuje do neutrálu, reakce na plyn je fakt línější. Musíte na to dupnout fakt více, aby otáčky šly nahoru a rozjezd byl dynamičtější. Do města nee, někde za městem při klidné jízdě po okreskách to může být cajk. Dva válce tam po městě moc často neskákaly (ani nebyl příliš důvod) a v autě to nepocítíte.
- Normal režim - reakce na plyn podobná jako ve stejné motorizaci na OIII, tedy malá prodleva. Na většinu situací ale ideální režim.
- Sport režim. I tady mi přišlo, že se pedál musel trošku prošlápnout. Nicméně jakmile to uděláte, motor si pak i drží vyšší otáčky a je připraven na hravější jízdu.
- Motor je jinak fakt tichý a prakticky ho neslyšíte. Až pokud dupnete pořádně na plyn (vyzkoušen Kick down) a jde se do vyšších otáček, uslyšíte "vrrrrrr...". Maximum jsem nezkoušel, motor byl nezajetý.
- Dešťový senzor je poměrně citlivý, takže stačilo pár kapiček a stěrače se rozjely. Nicméně vody ještě nebylo tolik a trochu se trápily, takže jsem ho vypínal :)
- Schránka na brýle byla :)

Někdy v létě otestuju na delší trati, navíc motor byl jako nový (143 km najeto).

 

Ad senzor deště, na jakou citlivost jsi ho měl nastavený?

To bohužel nevím... řešil jsem za jízdy a nechtěl jsem to nějak dopodrobna zkoumat, bezpečnost na prvním místě :)
Ale je možné, že jsem to měl jen blbě nastavené - tedy pokud jde v menu infotainmentu nějak volit citlivost.

Citlivost se nastavuje na páčce přepínačem cyklovače, právě že u jiných modelů to funguje v docela velkém rozsahu od "skoro nevidím přes sklo" až po "dře sklo na sucho".

A ta páčka ovládá rychlost nebo citlivost? Páč pokud je to rychlost, tak citlivost může být velká což jako celek způsobí, že to i při 2 kapkách stěrače s dlouhým intervalem setřou.
Do ní jsem totiž pak taky šťouchnul ze zvyku z aut, která dešťový senzor nemají.

Nenastavuje se to v infointramentu?

Tam se to dá pouze vypnout, potom by měla být rychlost ovládána intervalově dle toho přepínače. 

V infotainmentu se dešťový senzor pouze povoluje. Automatické stěrače se zapnou tím, že se posune páčka stěračů do polohy "cyklovače" (INIT). Nadále se poté posuvníkem na páčce ovládá "intenzita" kolik vody má senzor na skle nechávat. Dále je možné využít běžnou pozici 1 a 2 kde stěrače stírají neustále bez ohledu na dešťový senzor. Pokude se v infotainmentu automatické stírání vypne, funguje poloha "INIT" jako obyčejný cyklovač.

 

EDIT:

image.thumb.png.8e72644b8beee1ff724e674a594f2d9c.png image.thumb.png.7ad368ce29ee59473e1d86203f63996a.png

 

V automatickém režimu stírají stěrače "stejně rychle", ale v závislosti na intenzitě deště a nastavení páčky "A" se liší interval mezi jednotlivými setřeními (popřípadě když se přepnou na souvislé stírání, tak poté i rychlost stírání LOW/HIGH), resp. se liší moment kdy stěrače sepnou (setřou sklo, při páčce uplně vlevo nechávají opravdu hodně vody na skle a při poloze uplně vpravo stírají na můj vkus hodně brzi).

Upraveno od Martab

Já to při těch předváděčkách nezkoušel, příště. Ale na u koncernu občas slyším, že to funguje tak nějak po svém.
Tu funkci bude mít cyklovač asi také, když v dešti zastavím s F3 stěrače se zastaví, to je fajn věc.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.