Dixik2 Vloženo 3. Červenec 2019 Vloženo 3. Červenec 2019 5* v EURONCAP: https://www.euroncap.com/en/results/skoda/scala/37576 Citovat
Jan R. Vloženo 3. Červenec 2019 Vloženo 3. Červenec 2019 Jiný výsledek se ani nedal čekat.Dnes jsem viděl šedou na 18” a k té Race to pasuje lépe. Citovat
Jan R. Vloženo 3. Červenec 2019 Vloženo 3. Červenec 2019 Jj, mám 500m od domu a na druhou stranu mám Porsche Prosek [emoji16] Citovat
Jan R. Vloženo 3. Červenec 2019 Vloženo 3. Červenec 2019 Tady jí mají nově také. Na ní zase nesedí ta boční lišta.Vzpomínám si, že někdo tu chtěl vidět virtual cocpit a velkou obrazovku infotraimentu. Citovat
Michal T. Vloženo 3. Červenec 2019 Vloženo 3. Červenec 2019 před 4 hodinami, Jan R. napsal: Dnes jsem viděl šedou na 18” a k té Race to pasuje lépe. Tyhle kola jsou 17". Jak jsou tmavé, tak je to dělá větší. Ono popravdě mezi (pneu) 17" a 18" na Scale není extrémní rozdíl pokud nestojí přímo vedle sebe. 1 Citovat
Martab Vloženo 3. Červenec 2019 Vloženo 3. Červenec 2019 Tak ono to tak má být, že různé rozměry disku v " na jednom modelu auta musí mít stejný vnější obvod. Tedy ikdyby na nějakém autě mohli být 14" i 20", tak vnější obvod musí zůstat stejný. Proto taky menší disky obouvají pneu s vyšším profilovým číslem. Citovat
Twisted Vloženo 3. Červenec 2019 Vloženo 3. Červenec 2019 (editace) @Martab třeba na F2 se s tím neštvali a R14 (185/60) mají výrazně menší obvod než R15 (195/55). Editováno: 3. Červenec 2019, autor: Twisted Citovat
Martab Vloženo 4. Červenec 2019 Vloženo 4. Červenec 2019 Jo, u FII tam byl rozdíl cca 6cm v obvodu, což jsou 3%. Citovat
Qual Vloženo 4. Červenec 2019 Vloženo 4. Červenec 2019 (editace) To je v toleranci, myslím, že je tam rozptyl dokonce 5%. Proto je hovadina, proč na Scalu není alespoň alternativně stajdardnějších 225 na šířku hlavně u 18. Děkuji ušetřenému gramu CO2... ? Jinak nedávno jsem měl možnost se s autem setkat zblízka a dokázal bych si to auto doma představit. Editováno: 4. Červenec 2019, autor: Qual Citovat
Jan R. Vloženo 4. Červenec 2019 Vloženo 4. Červenec 2019 V LB auto už také skladem, ceny ještě nemají, ale k 600 to bude.K zelené mi ty kola jdou lépe. Citovat
Michal T. Vloženo 4. Červenec 2019 Vloženo 4. Červenec 2019 před 21 hodinami, Jan R. napsal: Tady jí mají nově také. Na ní zase nesedí ta boční lišta. Ta lišta je vidět docela fest. Být to moje auto, tak to nepřevezmu. Koukám ale, že přírůstky na prodejnách hojně dokumentujete, tak se zeptám: Lepší se ty zadní světla nebo je to stále "schodovité"? Citovat
Jan R. Vloženo 4. Červenec 2019 Vloženo 4. Červenec 2019 Stále stejný, jen dvě v áčkách lícovali u Ambition [emoji16] Citovat
Joker 85 Vloženo 8. Červenec 2019 Vloženo 8. Červenec 2019 V 3. 7. 2019 na 13:43, Dixik2 napsal: 5* v EURONCAP: https://www.euroncap.com/en/results/skoda/scala/37576 Super výsledek. Čekal jsem to malinko horší v čelní narázu , ale škoda dobře zabodovala. Palec Citovat
bojler Vloženo 8. Červenec 2019 Vloženo 8. Červenec 2019 Hodně zajímavá je malá hmotnost Scaly 1 138kg a jak jsem se díval na ostatní, tak např. Octavia III je jenom asi o 130 kg těžší (ale s motorem 1.6TDI místo benzinu). Rapid má udanou hmotnost 1 093kg (Fabia III jen o 10 kg míň). Citovat
Joker 85 Vloženo 8. Červenec 2019 Vloženo 8. Červenec 2019 (editace) Moc lehká Scala zase není v porovnání třeba s Octavií. Základ Scala s 1.0Tsi man, MR2019. pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg) 1165kg Základ Octavia s 1.0Tsi man,MR2019. pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg)1193kg. Základ Fabie s 1.0Tsi man, MR2019. Pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg) 1057kg Oficiální hodnoty. Rozdil 28kg mezi Scalou a Octavii ( to váží rezerva s příslušenstvím) Editováno: 8. Červenec 2019, autor: Joker 85 Citovat
Popu Vloženo 8. Červenec 2019 Vloženo 8. Červenec 2019 (editace) Na vikend jsem si vzal verzi STYLE s cernym stropem + Dynamic - 1.6 TDI 85 kw 6MT. Ve zkratce: najeto 670km, zadny zavodnik to neni, naopak poskytne hodne luxusni spotrebu i na bezpecne a dynamicke zrychleni to v pohode je. Podvozek je abslutne super, krasne to nadnaselo a filtrovalo nerovnosti, az chvilkama jsem si pripadal jak v superbu, sedacky Dynamic exelentni, fakt prijemne posezeni. Jinak je to ale dobre auto a verim, ze sve priznivce si rozhodne najde Editováno: 19. Červenec 2019, autor: Lukason 2 1 Citovat
tomas.zmuda Vloženo 9. Červenec 2019 Vloženo 9. Červenec 2019 (editace) Píšete mi s dotazy jak to dopadlo s mou Scalou. Vrátili mi jí z Mladé Boleslavi po 3 týdnech s tím, že u dešťového senzoru proběhlo dodatečné nakódování a aerohluk byl způsoben chybějícím těsněním u zpětného zrcátka řidiče. Obojí vypadá, že je opravdu opraveno. Nicméně dnes ráno se mi na dálnici při jízdě na ACC ozvalo, že mám brzdit ačkoli široko daleko žádné auto nebylo. Po cca 2 vteřinách napsal "Závada: ACC" a začal intenzivně brzdit sám. Po zajetí na krajnici, vydýchání se, restart motoru se tváří jakoby nic a zbytek cesty ACC fungovalo. 25.7. jsem objednán do servisu na diagnostiku. Prý si aktuálně SA stahuje k sobě většinu Scal, vypadá to opět na minimálně 14 dní bez auta. Editováno: 9. Červenec 2019, autor: tomas.zmuda Citovat
Jan R. Vloženo 9. Červenec 2019 Vloženo 9. Červenec 2019 Zatím to vypadá, čím méně výbavy tím lépe nebo aspoň rok čekat. Počkáme.Už se začínají po Praze objevovat, tvar se opravdu povedl. Citovat
Dodi 15 Vloženo 9. Červenec 2019 Vloženo 9. Červenec 2019 tomas.zmunda: Auto máš svoje nebo služební? Pokud svoje a za své, tak si dobře chytil černého Petra. Přístup ŠA je taky na pikaču, jak jsem četl vedle s tím telefonem. Hodně štěstí a nervů. Citovat
tomas.zmuda Vloženo 9. Červenec 2019 Vloženo 9. Červenec 2019 Mám služební, tedy Arvalu, tedy si užijeme 3 roky a pápá. Soukromé bych si jedno z prvních nebral, fakt ten rok si počkat. ;-) 1 Citovat
bojler Vloženo 9. Červenec 2019 Vloženo 9. Červenec 2019 před 21 hodinami, Joker 85 napsal: Moc lehká Scala zase není v porovnání třeba s Octavií. Základ Scala s 1.0Tsi man, MR2019. pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg) 1165kg Základ Octavia s 1.0Tsi man,MR2019. pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg)1193kg. No jsem z té hodnoty pro OIII jelen. Neuvědomil jsem si, že jsou velké rozdíly v hmotnosti u benzinu/dieselu. TDI 85kW má teď udávaných bez eurořidiče 1 288 kg a TSI o 100 kg míň. V roce 2015 mělo TDI udávaných 1 230 kg a 1.2TSI 1 155 kg. CNG 1 319kg udávaných a 1 380 kg změřeno. U Scaly je teď v katalogu rozmezí, u litru 1 165 - 1 311 kg. TDI o zhruba 100 kg víc. Takže pokud bychom mohli srovnávat spodní hodnoty, tak má Scala hmotnost prakticky shodnou jako OIII. Jenom pro srovnání - u Roomsteru jsem měl v papírech bez řidiče 1 175kg. Superb 1.6 TDI měl dle katalogu 1 390 kg (zváženo 1 490 kg). Teď má 2.0TDI podle 1465 kg, v roce 2016 1 410 kg. Kdo ví, jak to počítají. Citovat
bojler Vloženo 9. Červenec 2019 Vloženo 9. Červenec 2019 K objemu vyroby. Scala a Kamyk se vyrabi na lince s FIII. Doted se na ni vyrabelo zhruba 1100 kusu. Rapidu vcetne Toleda se jeste nedavno vyrabelo dohromady 360 ks. Byla oznamena denni produkce Kamyku po nabehu cca 400 ks. Scaly se ted vyrabi zhruba 250 ks, planovanou produkci jsem nikde nenasel. Takze bud se jeste o neco zvedne vyroba a nebo poklesne pomerne vyrazne Fabia na ukor ostatnich modelu. Ta mela objem pred koncem Rapidu cca 760ks a nyni 860 ks. Citovat
Jan R. Vloženo 10. Červenec 2019 Vloženo 10. Červenec 2019 To jich moc za půl roku nepředali, příští rok bude lepší https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-dodala-zakaznikum-v-prvnim-pololeti-roku-2019-620-900-vozu/ 1 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.