Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Koukám blbě nebo chybí samostatné fyzické tlačítko na vnitřní cirkulaci vzduchu?

 

Jestli ano, tak je to tedy pěkný fail, protože zrovna tohle používám celkem často, stačí dojet třeba starou avii a jistě víte o čem mluvím... A hledat to někde v menu za jízdy... kol114

Editováno: , autor: Qual
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě teda Avie nesmrdí ?, a když už chytnu nějaké živočišné pachy kolem pole nebo čističky tak už je pozdě zmáčknout cirkulaci, smrdět už to nepřestane ?

Jinak ten čistý vzhled se mě hodně zamlouvá, jen ta velká integrace ovládacích prvků na jedno místo u mě vždy znamená podívat se kam šahám, poslepu se na malé tlačítko netrefím. 

Editováno: , autor: MilanHos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SCALA - podvozek z nového Pola, tedy šířka rozchodů kol jako u Clia, i20, Ria nebo nové Fiesty. Opět nejde o plnohodnotný hatch segmentu C a ale jen přerostlé Polo na délku. A je to škoda.

Snad alespoň přidají měkčené plasty a dají konečně sedačky z Golfu, protože ty v Rapidu i Octávii III časem tlačí do lopaket. Zlatý Megane III, tak mají fungovat sedačky - částečně pohltí, ale drží záda a ne že mě ve Škodě doslova tlačí ven :-)

 

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tady trochu kvalitnější foto/render interiéru 

181129-scala-interior-1.jpg

 

Tady se to trochu komprimuje, tak ještě odkaz: https://www.skoda-storyboard.com/direct-download/2018/11/181129-Scala-interior-1.jpg

Více kvalitních fotek: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/skoda-scala-prvni-fotografie-interieru/

Editováno: , autor: Qual
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně by mne zajímalo jak bude řešeno ovládání rychlosti ventilace (naštěstí díky tlačítku na vypnutí klimatizace uplně asi nebude až tolik chybět, jako by chybělo u současného Rapidu/Fábie) a "A/C off" (to je pro mne asi to nejvíce chybějící), nastavení směru nejspíš už jen přes infotaiment (ale to jsem naštěstí ještě u FIII za tu dobu co ji mám nepoužil)...

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě osobně je to velmi líbivé a nemůžu se dočkat, jak na tom bude OIV. Už teď se těším [emoji106]

Co se týče infotainmentu, velikost je perfektní a skleněný design taktéž. Otisky, prach atp. naprosto něřeším ani na současném autě, které má také skleněný design. Mám u řadičky mikrovlákno a 1x za týden utřu. Vypadá to v interiéru daleko lépe a elegentněji. Tablet a mobil bývá také uťapaný a nikdo to neřeší :-)).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé nadávat mi hned do pomatenců aniž byste si ověřili co jste vyhledali přes google, to se chováte přeně jako náš prezident :-)

Píšu tady už dlouho, ale abych hanil někoho za jiný názor, tak hluboce jsem neklesl a to nejsem admin fóra Pawouku :-)

 

Nové Polo - 1525/1505 (6mm, 11mm) Zdravím Martab :-)

Nová Fiesta - 1508/1471 (23mm, 45mm) - vzadu budiž, ale vpředu 2cm navíc, tak to opravdu je velký krok, možná Scala už patří do segmentu D ? :-)

Kia Rio - 1518/1524 (13mm, -12mm) - no comment :-):-)

SCALA - 1531/1516  - nic proti, je to Rapid 2, vzadu stejný, vpředu naštěstí už posun k lepšímu

 

Hatchbacky segmentu C

Nový Focus - 1572/1553

Megane - 1591/1586

Peugeot 308 - 1559/1553

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...