Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Upřímě, taky mám obavu aby to nebylo blíž k té 400tis hranici, ale zase musí se držet nějak rozumně a snad nepudou cenou výše než je Leon (351tis), 308 (370tis), nebo Ceed (380tis). Rozdíl mezi současnou Fábií a Ibizou je v základu 31tis, zhruba stejné zdražení očekávám u Rapidu + nějaká ta přirážka za novinku. Samozřejmě, v nějaké rozumné výbavě a motoru, tak cena bude někde jinde...

Vloženo (editace)

Scala je nástupce Rapidu asi stejně, jako byl Karoq "nástupce" Yetiho ( cca +80tis. to myslím bylo). Scala bude asi větší než Rapid + přírážka za pseudo SUV. Cena s průměrnou výbavou bude nad 400 tis.  :(

Editováno: , autor: Fremmen
Vloženo

Škoda se aktuálně veze na takové vlně úspěchu, že si může dovolit cenu nadsadit.

Stačí se podívat na Karoq a např. roční vozy.

Nechme se prěkvapit, ale u tak sebevědomé automobilky, kterou Škoda aktuálně je, nečekejte ceny podobné konkurenci s daleko nižšími prodejními čísly.

Vloženo (editace)

Rapid se na nějaké vlně úspěchu nevezl a několikrát musel na domácím trhu korigovat ceny. Nedá se ale vyloučit, že zase zkusí, co trh snese. Mimochodem, třeba i Ceed v některých verzích zdražil pomalu o 100 tisíc.

Editováno: , autor: Twisted
Vloženo

tak vzhledem k tomu že Octavia začíná na 437tis se silnějším TSI, příplatek za silnější TSI bývá nějakých 15-40tis, a zas Rapid nemůže být cenově konkurence Octavii ani kdyby to chtěli nadhodnotit tu cenu :)

Vloženo
před 2 hodinami, miklisek napsal:

Tady je to jak na dražbě emoji1.png.

miklis,  nezlehčuj to, jsou to vážný věci,  lítaj tady tisíce a tipni si také.

Včera jsem někde četl,  že představitel ŠA prohlásil, že cena Scaly oproti Rapidu nebude markantní. Tak jsem zvědav a moc tomu nevěřím. 

  

Vloženo
Před hodinou, Twisted napsal:

Rapid se na nějaké vlně úspěchu nevezl a několikrát musel na domácím trhu korigovat ceny.

 

Rapid zlevnil dvakrát krátce po uvedení. A s jedndou drobnou výjimkou to bylo naposled. Doporučuji srovnat první ceník a ceník aktuální.

 

Pokud tady budete tipovat ceny, bylo by vhodné říct taky, co by v té ceně za danou cenu zhruba mohlo být. Protože společným rysem úprav cen za poslední "konjunkturní období" je přidávání výbavy, restrikce příplatků u nižších výbav. Krásným příkladem je např. Fabia před FL a po něm.

Vloženo (editace)

@MartabDomnívám se, že Scala bude dostupná i s 1.0 TSI 70kW a jelikož se Fabia Combi ve výbavě Style, která cca tvoří základ pro Scalu, stojí 363 900,- myslím si, že to moc nepřeháním...

Editováno: , autor: petercheco
Vloženo

Fábia Style určitě netvoří základ pro Scalu. Ano Scala bude dostupná i s 1.0 TSI 70kW, ale výbava v základu bude o poznání chudší než má FIII Style :) (v základu určitě nebude automatická klimatizace, LED světla, litá kola a podobné). OIII v L&K taky začíná na 689tis a SIII začíná na 659tis (se stejným motorem).

Vloženo
před 11 hodinami, Twisted napsal:

@bojler Zlevnil i při FL. Jinak celý trh šel za ty roky cenově nahoru.

 

No pri FL zlevnila realne do te doby nesmyslne nacenena vybava Style. Ta byla narozdil od Fabie nasponovana a prakticky nikdo to nekupoval. Suverene nejvice prodavany Ambition zustal na stejne urovni. Okrajovy Active (ktery opravdu pri FL zlevnil), MC (ktere narozdil od Style cenove zustalo, ale dorovnala se mu vybava) nebo snizeny priplatek za DSG muzeme myslim smele opomenout.

 

V roce 2015 doslo jeste k jedne korekci - AM Fresh dostal po jarnim zdrazeni do zakladu vyhrivana sedadla a zadni senzory.

 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...