Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

358 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Podle mě to lehké cukání při zahřátém motoru je jen dvouválcový režim, je to někdy malinko znát, ale to je naprosto minimální. Průšvih je to cukání při zahřívání motoru a ta ztráta výkonu při nižších otáčkách na 1 a 2 rychlostní stupeň u MAN. To opravdu ničí celkový dojem z auta. Ale pokud to dělají pouze škodovky je to divné....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 hours ago, lirap said:

Podle mě to lehké cukání při zahřátém motoru je jen dvouválcový režim, je to někdy malinko znát, ale to je naprosto minimální. Průšvih je to cukání při zahřívání motoru a ta ztráta výkonu při nižších otáčkách na 1 a 2 rychlostní stupeň u MAN. To opravdu ničí celkový dojem z auta. Ale pokud to dělají pouze škodovky je to divné....

Podle internetu, tak to dělají kromě Audi, všechny auta od VAG, které mají tento motor. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 hour ago, Extra2 said:

Podle internetu, tak to dělají kromě Audi, všechny auta od VAG, které mají tento motor. 

U mojej o3 fl s 1.5 manualom sa nic take nedeje. Ziadne skakanie ani strata vykonu. Neviem od coho to zavisi. Skusal som so start/stop, bez neho, rozbeh len so spojkou, s vyssimi, otackami, nizsimi otackami. Stale to bolo pekne plynule. Aj ked son radil z 1 na 2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám VW Golf 1,5 TSI EVO (150 PS) M6 modelový rok 2018 kúpený 12.2017, bez filtra pevných častíc, najazdené 27000 km. Trhnutie pri rozjazde v 1.st je od začiatku, najmä pri zahriatom motore. Reklamoval som, importér uznal, zatiaľ táto vada odstránená nie je; vraj mám čakať. Dokedy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Iba sem popisem skusenost s 1,5 TSI DSG OPF v Superbe....

U mna ziadny s tu spominanych symptomov nieje.Auto vyrobene koniec 26.11. 2018.

Chodi krasne bez sklbania,trhania,straty vykonu,aj za uplneho studena pri rozbehu tesne po nastartovani.

Neviem teda cim to je,ale u mna u uvedenej motorizacie uplne vpohode a bez vyhrad.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdy v 11/2018 jsem měl náhradní auto, a byla to O3FL právě s tímto motorem 1.5 TSi/DSG, skoro nová  (cca 5.000 km). Potvrzuji toto chování, možná to nebylo vyložené škubání (to možná eliminuje DSG), jako spíše takový přidušený, líný rozjezd , motor je fakt divný (mj. hlučný, málo dynamický), samozřejmě srovnávám subjektivně se svým autem. Já bych to takového motoru s touto zkušeností nešel ani náhodou. Ale možná nebyl ještě pořádně zajetý...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možno sa to bude zdať málo pravdepodobné, aj mne sa to zdalo, keď som sa s tým prvýkrát stretol......pátral som po tomto jave u iných značiek áut, hodne som našiel u majiteľov Oplov, ktorých trápi podobný problém s trhaním motora, u nich to bol 1,4 turbo 110kW - nakoniec sa to vyriešilo olejom, GM vydal nový olej, ktorý je odolný voči LSPI - Low speed pre-ignition.

 Akú značku oleja a viskozitu tam dávate?

 

Aj mne sa to zdalo divné, ale im ten nový olej pomohol...pozrite si o LSPI viac na nete......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono konštrukcie motora sú úplne iné.....ale prejavuje sa to podobne, keď si viac preštudujete, čo hovorí net o LSPI....

Napr. Castrol, čo som našiel je svojim zložením odolný voči LSPI....preto by bolo dobré zhromaždiť informácie, akú značku a viskozitu 

ľudia dávajú do motora.

 

Mohli by ste pls o tom popísať?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem zvědav, co to nakonec bude a jestli se to někdy dozvíme. Je zajímavý, že v UK lidi píšou, pokud se tedy ten motor tak chová, že to nepozorují na zpátečku, ale hlavně jen na 1čku a méně pak na vyšších rychlostech, jak u manuálu tak DSG, na studeným i zahřátým motoru. Jaký "kouzla" s mapami jsou asi v ECU provedený ...

 

No, z toho projevu a situacích, kdy se to má projevovat si nemyslím, že by šlo už o probíraný zahřívání katu po studeným startu, ale narazil jsem na to, že problém stability chodu přímovstřikových benzínů v zahřívací fázi je docela fenomén a hodně se s tím bojuje ...

 

https://www.cambustion.com/sites/default/files/applications/HFR500/HFR09v01 GDI cold start catalyst heating strategy combustion instability.pdf

http://aa-boschww-uk.resource.bosch.com/media/__uk/workshop_world/ww/news_special_workshopworld_1/pdf/sms_tips_technology_2014_nr76_en_58954.pdf

 

GDI combustion instability

 

Takže kdyby někdo s tímhle motorem, u kterýho se projevuje ten klokanský rozjezd, mohl mrknout diagnostikou na to, jak jsou řízený oba vačkový hřídele, prípadně číhnout i na to, jestli diagnostika nezaznamenává výpadky zapalování (ano, pokud jich nebude více než je nastavený limit, ECU je sice zregistruje, ale chybu nezapíše ani MIL nerozsvítí), případně zkontrolovat další hodnoty jako otevření klapky sání atd. tak by to mohlo situaci objasnit.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...