Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hoši, takže AKTUALIZACE. Byl jsem autorizovanem servise a tam se jim ani nepodarilo připojit diagnostikou k jednotce. Já se tam svojí OBD normálně připojím. Takže ti po pánové končím s autorizovaným servisem!

 

Ve městě máme dva a jeden je horší než druhej.

Vloženo

V tom případě si ověř u jiného autorizáku, že je to skutečně problém servisu a nech se vrátit peníze za diagnostiku. Ono totiž jestli zlobí připojení s VAGem (s ELM nemusí) tak to může značit problém s jednotkou. Už tu byly tací, kteří vyřešila špatný chod motoru jinou řídící jednotkou...

Vloženo

Tak jsem konečně dostal vyjádření ze servisu.

 

Bylo mi sděleno, že neví proč se nemůžou dostat do řídící jednotky, ale že to určitě bude mojí malou diagnostikou kterou si občas kontroluji DPF....

 

Mrknu na forum jestli s tím někdo nemá taky problém.

Vloženo

Ahoj..ja mam pocit ze to prevazne delaji asi vsechny octavie 3..jen ostatni to asi neresi.

Me to zaclo delat u 130.000 km..ale jinak motor a spojka jede na 100%.

Takze taky nevim.

  • o 6 let později...
Vloženo

Zdravím, přišli jste na něco? Mám ten samý problém při 150k, nevím kdy začal, auto mám pár dnů. Po zahřátí motoru zvuk přestane. Typoval bych to na ložisko alternátoru. Motor má pravidelný chod, neklepe se.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...