sk0d@ Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Ja ten dokaz uvitam, kedze vsade vidim spam na komercne kodovanie. Co je na tom take tazke. Natocit video zvladne aj vycvicena opica. Ale na jar / v lete az. Uz som pisal dovod a nemienim ho opakovat milionkrat. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Já nic dokazovat nemusím, já vím co dělám!! Nejsem cvičená opice podle nějakého videa. Lze nastavit jen pomocí VCP Systém nebo ODIS E. Nic jiného to nezvládne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 To minuskovanie ala pubertacka na Youtube mi staci. Česť, a vela koruniek zelam. 4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Někde jsem slyšel, že stačí vytáhnout monitorovací kablík od baterky, případně na něj hodit můstek. 1 3 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 a příběh pokračuje....můstek aspoň betonový.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petran Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 Nikoliv betonový, obvykle stačí dva odpory či jeden poťák. Nastavit akorát tolik, aby to drželo alespoň to nižší dobíjení. 1 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 27. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2018 před 1 hodinou, ferda25 napsal: Já nic dokazovat nemusím, já vím co dělám!! Cena za vypnutí rekuperace? Jak poznám, že bylo provedeno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Jirka ví co dělá a celý vývoj koncernu VW neví co dělá a vymýšlí blbosti.Jirko nic proti tobě,ale proč jsi se nestal šéfem vývoje škoda auto? 1 1 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rds76 Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 (editace) Docela me, udivuje ze u vozidla za 1mio nekdo resi dobijeni nejakym bastlenim a ze to vubec resi. Radeji poradte jak urychlit ohrev kozenych sedacek ;) A jeste dotaz, Skoda neodpojuje 12V zasuvky po uzamceni vozidla? Editováno: 28. Listopad 2018, autor: rds76 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Ano. Neodpojuje, zůstává pod napětím. Lze předrátovat :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 (editace) Na dotaz o overeni vypnuti rekuperace jen reci o tom, ze nic nemusis dokazovat. A vysmivani se, jak mi pitomci na nic neprisli. Editováno: 28. Listopad 2018, autor: PTiCA uprava textace 1 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Něco k tématu, ale ne, že by tam bylo něco nového.... https://auto.idnes.cz/autobaterie-baterie-akumulator-nabijecka-f1w-/autoservis.aspx?c=A181121_183851_autoservis_fdv 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 před 9 minutami, cosby napsal: bobužel počítají i s malým odlehčením altíku a tím poklesu emisí.možná se smějete,ale není na tom něco pravdy? Když brzdíš motorem, altík zvedne napětí aby dobíjel, zpomaluje Ti to vůz. O to víc pak musíš přidat plyn abys dosáhl požadované rychlosti. Tak kde je ta úspora CO2? Notabene, když Ti to zhuntuje baterii a musíš ji vyměnit. Jinými slovy, když jezdíš tak, abys nepoužíval brzdy, Rekuperace nemá žádný praktický přínos v úspoře paliva. Jediný přínos je pro výrobce baterií. Navíc k největšímu zvýšení emisí dojde když jezdíš jako prase a ne tím, že vypneš ekokurvítka motoru. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Spoiler Funkce spalovacího motoru s tímto nemá nic společného.Funkce je u všech spalovacích motorů dána konstrukcí a je u dané konstrukce vždy stejná Potlačením rekuperace nedochází k odlehčení altíku a tím nedochází snižování emisí,jak si to automobilka přeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rds76 Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Rekuperace je premena nadbytecne kyneticke energie na elektrickou za ucelem uspory paliva. Teorie, ze to zpomaluje a o to vic musim pridat je nesmysl, preci zpomaluji proto, ze zpomalit chci a kdyz zpomalim na pozadovanou rychlost tak pridam stejne, jako bych brzdil brzdou. Mnozstvi emisi je pak primo umerne spotrebe. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Proto potlačení rekuperace není ten přesný pojem. Jedná se o ovládání alternátoru v rámci kterého dochází někdy k rekuperaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 (editace) Ale ty nebrzdis viac... bud brzdis brzdami alebo nato vyuzijes odpor alternatoru. Pri brzdeni brzdou sa energia premeni na teplo. Pri brzdeni alternatorom na enegriu (v idealnom pripade), ktora sa "rekuperuje" do baterie. A tym, ze brzdis aj alternatorom, o to menej energie vydas na brzdenie brzdou a tym padom sa jej menej premeni na teplo. Ano, nieje to 1:1, ale je to viac ako 1:0. Ako sa hovori, lepsie jak dratom do oka - lepsie 0.1A spat do baterie ako vobec nic a len vsetko na teplo :) A ako tu uz niekto napisal, toto v idelanom pripade funguje, ked naozaj brzdit chces, teda ked prichadza na krizovatku kde zasavis, tak nemusis vydat viac energie na rozjazd, ta bude stale rovnaka, ale "rekuperoval" si energiu pri brzdeni :) Editováno: 28. Listopad 2018, autor: Martttin 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 To s tím vůbec v tohle nesouvisí.Brzdit musíš,protože musíš-zastavuješ na křižovatce atd.Nepleť tady tyhle zákony. Pokud,jak píše Jirka,musí auto splňovat emise při plném zatížení altíku,pak je to jiná,ale co vím,do metodiky měření se zahrnuje jak akcelerace,decelerace atd,tak potom nevím. Nechci se hádat,dělat chytrého,ale dle mě se homologační testy dělají za normálního provozu né?Proč by potom vznikla celá dieselgate,kdyby auta v plném zatížení splňovala emise. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rds76 Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 @ClerfaytTady se nebavime o zachovani energie, ale o potrebe vuz zpomalit (z duvodu provozu) a jde o to tu energii na zpomaleni na neco uzitecneho premenit. Zamyslet by ses mel Ty. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Ještě dodatek.Dle mě je další nesmysl pojem-brždění alternátorem.Brzdí se motorem.Alternátor se točí vždy,pouze se mu "ulehčí" a podle mě v tak malém měřítku,že úspora emisí je docela zanedbatelná.prostě se jen vyhovělo idio..ům v Bruselu páru desetinkám či setinkám,možná tisicinkám gramu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Auto musí splňovat předpis vždycky. Pokud nesplňuje, tak nemělo dostat homologaci, tak je to další "dieselgate". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 (editace) Hm, pěkná přestřelka. Ale zapomínáte na to, že auta procházejí homologací a jedině tam se dosud řeší jejich emise. Takže jde o to, jaký emise to má při homologačním testu a tedy jak je ten test postaven a jak dobře simuluje reálný ježdění. Reálný testování při jízdním režimu RDE jako další část k WLTP nám přijde teprve příští rok a to se teprve budou všichni divit, jaký to bude chaos ... http://wltpfacts.eu/when-will-wltp-changes-take-place/ http://www.caremissionstestingfacts.eu/rde-real-driving-emissions-test/ Editováno: 28. Listopad 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 Aleši,bohužel tohle je i na autoškolách.Divil by jsi se,co učitelé učí.Jeden učí to a druhý tohle a je jen na lidech,jestli dělají to či ono.O tom,jestli vyhazovat kvalt či né by se mohla rozpoutat další obrovská diskuze a spousta lidí by ti napsalo věci pro a proti a další spousta lidí zase opak pro a proti. Každopádně pokud se homologační testy provádějí jen na brzdách,je to opravdu průser proti tomu,jestli se budou dělat v reálném provozu. Jinak takové to napadaní-jako že bych měl znát princip spal.motorů.Nevím jak Jirka nebo jiní,ale měl jsem tu čest pět let dělat na vývoji a výzkumu naftových motorů,tak možná něco bych asi vědět mohl.Jasné,na naftových,ale benzíny byly vedle a tak něco opravdu vím.Je to sice už nějaký ten rok zpět,ale na principu se opravdu nic nezměnilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 před 12 minutami, rds76 napsal: @ClerfaytTady se nebavime o zachovani energie, ale o potrebe vuz zpomalit (z duvodu provozu) a jde o to tu energii na zpomaleni na neco uzitecneho premenit. Zamyslet by ses mel Ty. Nebrzdím brzdami, to je základ mojí úvahy. Kdo jezdí hospodárně a předvídá, brzdění brzdami eliminuje na minimum. Brzdí hlavně motorem (i tak se dá zpomalovat). V tomto případě altík při rekuperaci zbytečně přidává brzdící moment. Mimochodem právě tak se jezdí v homologačním testu, tam se brzdy nepoužívají. Takže vyndat hlavu z řiti a přemýšlet. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 28. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2018 (editace) Kašlete na osobní půtky, řešte rekuperaci nebo problematiku emisí, kvůli kterým tyhle fičury zaváděj ... http://www.auto.cz/wltp-novy-homologacni-emisni-test-110305 RDE měří na silnici Jaký je tedy harmonogram zavádění jízdní cyklu WLTP? Od letošního (2017) prvního září platí WLTC pro nově homologovaná vozidla spolu se silniční zkouškou RDE (Real Driving Emission). Za rok, tedy 1. září 2018, bude WLTP povinné pro všechna nově registrovaná auta a za další rok budou muset všechna nově zaváděná auta projít kromě cyklem WLTC také zmíněným RDE. Aby to nebylo tak obtížné, byl pro začátek zvolen takzvaný násobný faktor (Conformity factor) 2,1. Jde vlastně o zvýhodnění vozidla v cyklu RDE v porovnání s metodikou WLTC. Zkrátka, aby auta snáze prošla limitními hodnotami emisí. Dynamický jízdní styl RDE totiž emise škodlivin zvyšuje. Později se bude násobný faktor snižovat až k 0,5 pro všechna nově registrovaná auta, a to k 1. lednu 2021. K 31. prosinci 2020 by měla být zcela ukončena metodika NEDC. A co vlastně obnáší RDE? Podmínky na něj jsou zatím benevolentnější, než je tomu u metodiky WLTC. Mluví se o době jízdy 90 až 120 minut, přičemž třetina připadne na město, třetina na mimoměstské komunikace a zbylá třetina má zahrnovat dálniční provoz s maximální rychlostí do 145 km/h. Teplota vzduchu by měla být 0 až 30 stupňů. Při RDE má být ve vozidla zapnutá klimatizace (při WLTC je vypnutá) a nadmořská výška testovací komunikace, kterou si mimochodem mohou jednotliví výrobci aut sami vybrat, je omezena na 700 metrů nad mořem. Převýšení současně nesmí překročit 100 metrů. Editováno: 28. Listopad 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.