Přejít na obsah

MIB1 -> MIB2


Doporučené příspěvky

V 4. 11. 2020 na 21:22, dodo octav3 napsal:

ako  a co ste vzmenili prosim a kolko to stalo dakujem ya odpoved

Menil som Displej za sklenený z O3 FL 8˝ a aj amundsen MIB1 za MIB 2, ide mi už aj navigácia aj Smartlink, celé ma to stálo cca 150 Eur keďže som starú MIB1 aj s displejom predal a nové veci dobre kúpil :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím klubáci, mám trochu jiný dotaz, ale v základu týkající se tohoto tématu. Ve svojí O3 2015 mám radio Bolero MIB 1 bez Bluetooth místo tlačítka "PHONE" mám "MUTE". A sehnal jsem si bolero rádio MIB1 s displayem i jednotkou kde už Bluetooth je. Když to vyměním za moje současné rádio bude všechno fungovat nebo se bude muset něco dokodovat případně odblokovat ve Škodovce ochrana komponentů? Šlo mi hlavně o to mít bluetooth.

Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Caute.Zohnal som Amundsen MIB2+LCD(5Q0 035 864 B),je tam smartlink,apple car play a android auto. Mam sancu to spojazdnit cez Obdeleven? Povodna jednotka je Columbus MIB1+Canton.Da sa ten Canton nejako obist aby mi isiel zvuk?

Co vsetko treba zmenit v kodovani? Kludne aj do sukromnej spravy.CP je na tej jednotke vypnuta,ten novsi usb port mam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Největší problém bude parametrizace jednotky, která nepůjde pomocí OBDEleven udělat, ale je k tomu nutné mít VCP nebo ODIS-E.

Parametrizace v sobě má mimo jiné údaje o funkci EcoHMI (DriveGreen), zvuku, jazyk, komfortní spotřebiče a další. 

Vím, že pro Columbus MIB2/MIB2.5 existuje parametrizace pro zvuk umožňující fungování s CANTON první generace, ale pro Amundsen nic takového neexistuje, nebo jsem to nikdy neviděl.

A co všechno změnit v kódování? No, jelikož to bude z Columbus na Amundsen, tak odhaduji, že toho bude dost, ale lze to takto velmi těžko posoudit, záleží to od výbavy vozu. Kódování na tom bude to nejsnazší, ale adaptace budou "komplikovanější". 

Každopádně bez výměny CANTONu za druhou generaci nebo nějaké custom parametrizace zvuku pro Amundsen zvuk zprovoznit nepůjde. Mimochodem, CANTON má v sobě CP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OBD netusim, pri vymene radii co som si robil (Swing -> Swing+ -> Amundsen; vsetko na F3) som si stale pred vymenou urobil vypis adaptacii stareho radia, po vymene vypis noveho radia a doma v klude si porovnal riadok po riadku. zmenil som si to nasledne podla seba, nieco som musel vypnut, nieco zapnut a nieco zmenit uplne. kodovanie je o nieco lahsie, ale tiez odporucam ulozit stare/nove, no neviem ci by som kopiroval z jedneho do druheho. skor kazdy byte osobitne skontrolovat

parametrizacie, ochrany komponentov a aktualizacie isli mimo mna, F3 nema ziadne speci poziadavky na zvuk :) (maximalne ci su vo vybave zadne repro)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím všechny,

 

přečetl jsem si celé vlákno a mám, asi tedy trochu hloupý, dotaz. Přeci jen, začátek konverzace je z roku 2019, tak doufám, že se doba trochu posunula a výměna Amundsena za Columbuse nebude stát co půlka ojeté Octávie :D. Teď k věci:

 

Mám jednotku Amundsen MIB1 se starým systémem v O3 z roku 2014 a chci ji vyměnit za Columbuse. Primární cíl je mít větší display a rychlejší odezvu celé jednotky, protože ten Amundsen je opravdu strašný. Tzn. chci vyměnit Amundsen MIB1 za Columbus MIB1 a chci se tímto ujistit, že "jen" vytáhnu současnou navigaci a zasunu tam "nového" Columbuse a tradá, vše bude fungovat. Nemám ani Canton soustavu, jen příplatkové reproduktory navíc. Chci se ujistit, že nejen, že mi bude fungovat daná navigace, ale pochopitelně i třeba v budoucnu zamýšlená parkovací kamera (samozřejmě originální), kterou bych tedy asi musel cílit na MIB1.

 

ALE! Pokud by mě hryzalo svědomí, že přeci jen ten smartlink by se mohl někdy hodit, tak bych musel vyměnit navigaci za MIB2 a novější. Musel bych tedy koupit i novou řídící jednotku (ten počítač v kastlíku) a "vše" ostatní by bez problému fungovalo?

Jednodušeji: vyplatí se už dnes rovnou koupit Columbuse MIB2 a novější za stávající Amundsen MIB1 aby mě to nestálo majlant, když ten smartlink a jiné fičury nutně nepotřebuji? 

Děkuji!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 49 minutami, Krosta napsal:

Ano, určitě jít rovnou do Columbusu MIB2 :D

 

Ahoj, rozklikl jsem si tvůj profil tady na fóru a musím tě pochválit a vyjádřit svou upřímnou závist :D. Jsi úplně stejný blázen jako já (já jsem si dal drze nálepky L&K rovnou na verzi Elegance 2 týdny po koupi vozu :D). Sdílíš stejný vkus na "tuning" auta ve smyslu předělat ho pouze a výhradně originálními díly  (žádný příšerný 2din rádia, koberečky VRS a podobný nesmysly) bez ohledu na to, kolik to bude stát a že je to vlastně hrozně zbytečný :D. Protože za cenu všech těch úprav bys měl defacto origo L&K (idkyž paradoxně vlastně s horší výbavou).

Zamýšlím dělat defacto úplně to stejné co ty, jen je mezi námi pravděpodobně rozdíl ve financích. Už jen, když jsem si na DSG páce měnil plaketku za "L&K", tak jsem se fackoval, že dávat za takovou kravinu 500,- je na léčbu :D. Další rozdíl je ten, že ty jsi už koupil verzi po menším upgradu, tzn. už s jednotkou MIB2 (tu já nemám a opravdu nechci za instalaci MIB2, nebo MIB2,5 dávat tolik peněz - protože tu svou za 15tis. opravdu neprodám :D).

Svou přestavbu na L&K paket jsem začal zmíněnými nálepkami L&K, plaketku na DSG páku, dále origo nálepku 4x4 na víko kufru, originální 18" Turbine s leštěnými záslepkami šroubů, bezdrátovou Qi nabíječkou v odkladném prostoru pro mobil a komplet LED přestavbou od přísvitu zrcátek po RZ - u té jsem je musel přelepit gumovou matnou lepící páskou, protože to šajnilo víc než zpátečky :D. Dále jsem chtěl automatické víko kufru, tak jsem koupil pružiny, ale ten vrzot a hlavně jen občasná funkčnost mě přiměla pro investici do el. víka a výměny ovládacího panelu u řidiče a samozřejmě dokódování, aby se dal zavírat i od řidiče :D. Teď mě čeká upgrade na originální Bi-xenon s LED pásky (původně na autě byli Halogeny, ikdyž se zadními LED) a to mě vyjde, pokud seženu levně světla na cca 30tis. což pro studenta je pálka :D. Navíc bych určitě ta světla upravil tak, aby při směrovkách se LED pásek přepnul na oranžovou a blikal - prostě stejně jako u Superbu. Já tu svou popelnici (jak jí říkám, kvůli stříbrné metalíze) kupoval v květnu 2021 s nalítanými 267tis. km za 171tis. Kč - což si teď pískám. Motorizačně úplně v pořádku (teď na ní mám 304tis. km) a zatím vše drží :D. Akorát ten lak je na tom špatnej, takže v budoucnu celolak.

 

Jinak pro tu stránku co zmiňuješ (MIB Solution) je třeba login, dá se někde bezplatně registrovat? Měl bych totiž ještě kamaráda (řadový inženýr v Boleslavské Škodovce), kterej je podobnej blázen, takže by tuhle stránku uvítal a tvoje rady určitě taky :)! Klidně jestli nevadí mi hoď kontakt na mail, nebo na FB, asi budu mít do budoucna spoustu otázek :D.

Editováno: , autor: JarynCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj všem, mám dotaz na upgrade Comubuse z MIB 1 na MIB 2 v Octavii 3. Odešla mi jednotka MIB 1, tak si říkám, že bych to nechal předělat na MIB 2. Je tu prosím někdo, kdo to zvládne? Původní jednotka je totálně zničená. Byly v tom jen špatné elektrolyty, ale po „odborném“ zásahu je v háji. Díky moc za tipy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...