Publikováno Listopad 25, 20186 r Zdravím, jelikož mi auto přijde od jeho koupě "tvrdé" a "vrzavé", rozhodl jsem se, že se mrknu na nápravu, vyměním silentbloky, uložení a uvidím, jestli to pomůže... No a našel jsem toto.. Jestli jsem to dobře hledal, jedná se o dorazy, které by měly být odstraněny v předprodejním servise. V konečném důsledku to určitě škodu nadělalo, ložisko pružné vzpěry je rozlomené napůl manžeta na cucky a o pryžových dorazech ani nemluvě. Musím říct, že se mi teď ani nechce přemýšlet nad tím, kolik děr jsem s tím projel já a kolik jich musel projet předchozí majitel.. Jen pro info.. Auto má najet 203t km. Dosud servisováno výhradně v autorizovaném servise. Opravdu na to ty servisy tak kašlou? Bohužel, teď to asi na hlavu už nikomu nehodím, ale pak věřme servisům...
Listopad 25, 20186 r V takovém případě je opravdu nutné zvážit, zda-li auto prodejci nevrátit, jelikož to určitě muselo nadělat škody. To snad není ani pravda. Jedná se již o několikáté auto, které evidentně neprošlo předprodejní kontrolou u dealera. Teď vidím, že auto má najeto 200tis.km, to je teda k zamyšlení, že si první majitel nestěžoval na komfort a podvozek.
Listopad 25, 20186 r Autor S tím vrácením je to zajímavá myšlenka, dorazy jsem ale našel sám a osobně si nemyslím, že bych byl schopen dokázat, že tam byly po celou dobu. Zajímavé však je, že v DP se píše, že tam jsou 2-3 kusy těchto "zarážek". Já tam měl jen jednu (na každé straně).
Listopad 25, 20186 r Kolik takových aut po silnicích jezdí, aniž by o tom majitelé něco tušili? Úroveň některých prodejců nepřestává překvapovat.
Listopad 26, 20186 r Nějak se tu tento nešvar začíná rozmáhat. @Neonik měl jsi je jen na předku, nebo všude? I dle toho co řešil u sebe Acom by měl být takový doraz patrně jen jeden, ale třeba někdo vyvrátí. Každopádně po 200tkm s tímhle musí to auto snad už vevnitř hrát jak orchestr všemi pazvuky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.