Srpen 17, 20214 r Ahoj, stale bez problemov? Len zo zvedavosti? Upraveno Srpen 17, 20214 r od Shorty193
Prosinec 3, 20213 r V 17. 8. 2021 na 20:40, Shorty193 napsal: Ahoj, stale bez problemov? Len zo zvedavosti? Omlouvám se, všiml jsem si otázky až teď. Ano, stále plná spokojenost a stále vše naprosto bez problému. Jede to opravdu krásně.
Březen 12, 20223 r ahoj,nemáte někdo zkušenost s touto firmou viz.odkaz ? https://www.mobilnichiptuning.eu/ díky :)
Březen 13, 20223 r @rokane Dlouho nad chiptunningem uvažuju. Rohodl jsem se že si zajedu přes půl republiky za @motorpower až mi skončí za necelý rok záruka pro kvalitní chiptunning. Tohle co posíláš mi přijde nějaké divné. Takových SW tunneru je plný net. Ani to nepostaví na brzdu takže vlastně "tuníš - netuníš" ... pročti forum a nabydeš snad stejného dojmu ... takže odpověď na tvou otázku je - Nemám s firmou na tvém odkazu zkušenost. Ale píšu ti do čeho půjdu já. Už komunikace s pánem mi přišla velice solidní a je vidět že své práci rozumí. Navíc podle zkušeností ostatních neprohloupíš. Pouvažuj pane. Motor máš jenom jeden.
Březen 14, 20223 r Ve SvětěMotorů Rapidu 1.0TSi 81kW naměřili z výroby 93-99kW a 218-231Nm. Řekněme, že v reálu má motor ve skutečnosti cca 90kW a 210Nm. Auto mám do 10/2024 v záruce, ale i potom je otázka, co se dá na tomto motoru nachipovat ne na max. ale spíš jako ideální poměr výkon/výdrž.
Březen 14, 20223 r Je třeba taky říct, že ve SvětěMotorů naměří téměř všemu až podezřele vyšší výkon... Ale tkolem těch 90kW je asi docela realistický odhad, s GPF spíš méně https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=156694 https://autobible.euro.cz/udela-vic-oktanu-vykonem-trivalce-1-0-tsi-nase-dlouhodoba-skoda-fabia-vam-ukaze/ https://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=435538
Březen 25, 20223 r Ono záleží kde a kdo to a na čem to měří. Aktuálně SvětMotorů jezdí do DIESELPOWER, kde mají nejnovější MAHA MSR 500 4x4, kde je korektní měření dle normy DIN70020 a potom na Auto Jarov, kde je stejná zkušebna, ale bohužel vždy měří pouze výkon motoru bez korekční normy DIN70020. Pokud jsou např. vyšší teploty, nebo jiny atm. tlak, tak to je to celkem nepřesné, rozdíl u silnějších aut je klidně 10 i více koní.
Červenec 23, 20223 r Zdravím borci, chtěl bych se zeptat, jak vám to šlape s těma chipama. Případně kdo z vás se nakonec pro Chip rozhodnul? Nějaký nový poznatky, info atd.? Silně uvažuji o chipu, ale pořád nejsem 100% rozhodnutej, přeci jen auto mám zatím jen velice krátce, teprva ho poznávám. Někteří známí říkají, že je to blbost, že motor už takhle má na 3 válce příliš vysokej výkon. Předem Díky za info
Červenec 25, 20223 r Je to nějakých 110 koni na litr, kolik asi tak bude mít koni na litr 2.0TSI v Golfu R, Audi RS nebo Cuprách když má i přes 300koni…
Srpen 11, 20223 r V 24. 7. 2022 na 0:39, Durhil napsal: Zdravím borci, chtěl bych se zeptat, jak vám to šlape s těma chipama. Případně kdo z vás se nakonec pro Chip rozhodnul? Nějaký nový poznatky, info atd.? Silně uvažuji o chipu, ale pořád nejsem 100% rozhodnutej, přeci jen auto mám zatím jen velice krátce, teprva ho poznávám. Někteří známí říkají, že je to blbost, že motor už takhle má na 3 válce příliš vysokej výkon. Předem Díky za info Pro roce a půl mohu zatím úpravu od DIESELPOWER maximálně doporučit.
Březen 14, 20232 r Dle typu DSG, pokud se bavíme o "suché" DQ200, tak v pohodě. Spíše lze upravit TCU (jednotku převodovky) řazení, pro odstranění toho šíleného podtáčení v režimu "D"
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.