Přejít na obsah

Scala a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

Civic vypadá zezadu hrůzostrašně (dle mě) :feve: Ale jinak proč ne.

 

Jen to modrý podsvícení budíků a dalších prvků, to musí být v noci žůžo... nechápu tuhle módu, za to bych snad sekal ruce. 

A docela mě překvapilo, že nebrzděný přívěs může mít jen 500 kg... (což je většině jedno).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nová 3 má zvýšené množství ultra vysoce pevné oceli 980 megapascals nebo vyšší na 30% karoserie cca o 3% víc než předchozí model.

S přidáním nového obvodového nosníku a rámu zadní strany která se deformuje v akordenovém stylu, aby vytvořily pevné těleso, které dokáže obstát v nárazové síle s rámovou konstrukcí účinně pohlcuje energii. Nové spojení "front to Back" Vícesměrné kruhové struktury. Zvyšuje tuhost a zároveň snižuje zpoždění v přenosu energie. Atd atd. Je toho zásadního docela dost. 

 

 

 

mazda-3-next-gen-platform-(2).jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak uvidíme, právě co jsem viděl testy z Ameriky minulých generací, tak to nebylo nějak výrazně lepší než konkurence. Ale jestli v této generaci provedli změny, tak je to dobré. Je škoda že u nás se netestuje zadní naráz (krom konstrukce sedaček) a Small Overlap.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navštívil jsem autosalon Kia omrknout nového Ceeda a klidně bych to přirovnal k Toyotě. Je vidět, že udělali dobrý pokrok za ta léta, auto i v základu měkčenou palubku i vršky dveří, základ ve výplni textil, dražší syntetická kůže, prostor vzadu je, kombi špatně řešený kufr jako předchozí i30 ( Auris i Fabia jsou lepší). Dotaz k prodejci - má to vzadu multilink - prý tuhá náprava?. Víceprvkovou má i litr HB stačí se ohnout. Jestli je interiér kvalitní by ukázala jedna zima a tak 15tkm. Stojí za to ho omrknout, za 375tis combi ve výbavě s atmosférou ( ceník bez slev)?. Combi Executice 1.4T 530.

 

A3683AA5-6AC8-4CC9-9BE3-D27F3B21862C.jpegF1820E9C-A32B-4E77-A57E-16D475E7BECA.jpeg

B57E07C7-959A-4AF7-B8BC-70DC9A6DF3C5.jpeg

B7CB2F87-6265-4C63-9DB2-B52CD033E4FF.jpegEC2FCC13-98BD-4E44-9C3C-CDA4745797E8.jpeg

94268750-6D5D-4AF0-8CC0-FEBCFF57C6F8.jpegA1B95E99-F5D6-4152-A08D-EAB7737D25DE.jpeg82F6F6B0-F493-45A1-960D-B9B2607047EC.jpeg

BF843920-C88F-47EA-931D-9645DA71C8CD.jpeg2D88B7B0-6303-49A7-8D54-47D229A8F8DC.jpeg

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já ho mě koncem října na 4 dny.Byl to HB a výbava byla Exclusive.Motorizace 1.4 T-GDI 7DCT.Navíc metalíza a pakety Winter,Navi a Premium.Nerad jsem ho vracel.

Ten interiér je kvalitní.Spokojenost jak s jízdními vlastnostmi,tak převodovkou.LED světla a přepínání fungovalo skvěle.Najeto 480 km a kombinovaná spotřeba byla 6.7 litrů.

Editováno: , autor: Dixik2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Test Mazdy 3, ikdyž to tak uplně není konkurent Scaly, ale spíš až Golfu a podobně:
https://www.auto.cz/mazda-3-2-0-skyactiv-g-90-kw-skvela-ale-ne-pro-kazdeho-128860?kapitola=2

 

Nevypadá to špatně, ale už ani ta atmosféra není nějak jednoduchý motor (vypínání válců, hybrid atd.), proti tomu je i to 1.0 TSI "jednoduchý" motor. Ale osobně se hodně těším na ten silnější benzín, to může být velmi zajímavé :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
V 14. 4. 2019 na 7:56, Martab napsal:

Aha, tak uvidíme, právě co jsem viděl testy z Ameriky minulých generací, tak to nebylo nějak výrazně lepší než konkurence. Ale jestli v této generaci provedli změny, tak je to dobré. Je škoda že u nás se netestuje zadní naráz (krom konstrukce sedaček) a Small Overlap

https://www.euroncap.com/en/results/mazda/3/35876

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Joker 85 Díky, výsledky vypadají dobře, jen je škoda že NCAP už není až tak o bezpečnosti, v protokolu spousta informací i tom, jak to dobře brzdí, ale o tom jak se při čelním nárazu posunuli jednotlivé prvky interiéru nic (a to to tam v minulosti bývalo...). Uvidíme co Scala, ale nečekám nic jiného než 5*, zajímavé budou ty "jemné rozdíly" které se ale musí hledat (tam bude mít Mazda počítám navrch).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno někde psali, že mají 4500objednávek ( tipuji ale i že jsou v tom zahrnuty auta na rozjezd na dalších trzích a CZ prodejci možná už mají objednanou druhou várku předváděček (2,3 auta)(musí je měnit po půl roce nebo km). Já zatím potkal tři. 1bfc781e8ca8eb406c0c2e54aced564f.jpg
Fakt by se mi líbila jako druhé auto ( za 350tis), ale zatím mi projevem motoru i výbavou a hlavně cenou vychází lépe Ceed 1.4 Cool. Chce to asi chvíli počkat.

04504BFE-04E8-49C5-8508-A4F0415B965D.jpeg

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat
před 11 minutami, Jan R. napsal:

Nedávno někde psali, že mají 4500objednávek ( tipuji ale i že jsou v tom zahrnuty auta na rozjezd na dalších trzích a CZ prodejci možná už mají objednanou druhou várku předváděček (2,3 auta)(musí je měnit po půl roce nebo km). Já zatím potkal dvě. 1bfc781e8ca8eb406c0c2e54aced564f.jpg
Fakt by se mi líbila jako druhé auto ( za 350tis), ale zatím mi projevem motoru i výbavou a hlavně cenou vychází lépe Ceed 1.4 Cool. Chce to asi chvíli počkat.

 

 

Díky. Jinak souhlas auto je ok, jen ta cena je prostě moc nastřelená :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatim jsem ve Scale nejel, takze jizdne nemuzu hodnotit. Ale co vlastne krome vetsiho mista a "image" OIII nabizi navic? Vnejsi vzhled nechavam na vkusu kazdeho cloveka. Interier je oproti Scale materialy vcelku bida. Sedadla pro me osobne vyrazne horsi. Z techniky ma Octavia navic snad jen kolenni airbag. Vybava Ambition s paketem prakticky totozna. Pokud vezmu standardni nabidku, tak tam si Octavia rozdil 100 resp. 140 tis. u combi neobhaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu standartní nabídku ( únorový ceník asi nemá smysl u těchto 2 verzí) rozdíl vidím 45tis, Scala 395, ovce 440 i s autoAC. Argument může být léta vyráběný model bez dětských nemocí a hlavně ten nevzhledný tablet tam není. Že to má plastové výplně dveří při této slevě je jedno.

Uvidíme, co zákazníci, ale myslím si, že Scalu se součastným ceníkem zabili.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Chlapi bacha, podle SM verze Scala 1.0 TSI 70kw nebude mít dvouhmotu, takže vibrace tam budou stejně jako v Rapidu 70kw.

 

Za cca  350tis.kč mě vychází velmi dobře  Renault Megane s 4válcem 1.33Tce ve výbavě Winter Edition. Když pominu fakt, že Megane je o 9cm širší v zadní nápravě, než Scala, tak právě motor 1.3Tce deklasuje všechny malé litry už jen kultivovaností a lineárnějším projevem odspodu. Dole uvádím, co dostanu ve výbavě winder ed.

• Hands­free  karta Renault
• Automatická  dvou­zónová klimatizace
• Dešťový a světelný senzor
• Přístrojový štít s multifunkčním barevným TFT displejem 7"
• Multimediální systém R­Link 2, displej 7"
• Denní LED svícení Edge Light
• Zatmavená zadní okna
• Disky kol z lehkých slitin 16
• Čelní, boční a hlavové airbagy řidiče i spolu­jezdce
• Tempomat  s omezo­vačem rychlosti
• Elektrické  ovládání předních a zadních oken
• Výškově  nastavitelné sedadlo řidiče s na­stavitelnou bederní opěrkou
• Volant potažený kůží
• Poloautomatická parkovací brzda
• Vnější zpětná zrcátka elektricky nastavi­telná, vyhřívaná a sklopná
• Přední  a  zadní parkovací senzory
• Navigace pro systém R­Link 2

 

Editováno: , autor: bobanHTP
oprava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...