Červenec 6, 20205 r @frfr doobjednaval si to ale uz k hotovemu autu, ak dobre chapem? a mas plnohodnotnu gulu s moznostou aj tahat?
Červenec 6, 20205 r @csabac nie, objednaval som to na auto z vyroby, skladal som si cele auto. a ano, teraz mam auto s plnohodnotnou gulou, kde mozem tahat voziky 650/1200kg ci ako to je. ja som to chcel vsak hlavne kvoli nosicu na bicykle.
Červenec 6, 20205 r jasne chapem, takze nie dodatocne montovane, zle som pochopil. vdaka. tak to ma utvrdzuje len v tom, ze to plnohodnotne bez velkych zasahov nejde dorobit
Červenec 6, 20205 r celkem by mė u přípravy TZ zajímalo jestli může tvrzení o jiném chladiči a alternátoru někdo potvrdit, osobně bych věřil jen silnějšímu větráku. Částečná předmotáž elektroinstalace je pochopitelná.
Červenec 6, 20205 r Nevím jak dneska to fabrika má a dělá, docela bych věřil, že v rámci šetření "za každou cenu" ty úpravy ve fabrice mohou být minimální. Vzpomínám na již dřívější článek ve Světě motorů, kde redaktor srovnával rozdíly mezi stejnými škodovkami, jedna bez přípravy na TZ a druhá s tovární přípravou na TZ a tam ten silnější alternátor a jiný ventilátor byl zmiňovaný. To je ale pár let zpátky a ani model auta si nevybavuji. Jak je to dneska, ví snad jen Bůh a Škodovka a ta podobné rozdíly tají, jak válečné plány Barbarossa při útoku na SSSR. :-)
Červenec 6, 20205 r @csabac aby sme sa rozumeli, objednal som si len predpripravu, tazne som si dorobil neskor v ivachnovej :) no man by tiez zaujimalo co ta predprirpava je. rad by som porovna vnutornosti s niekym kto nema predprirpavu :D
Červenec 6, 20205 r Ano předpokládám minimální úpravy. No já jen, že je to léta zavedená chyméra, kterou podporuje i výrobce v jehož zájmu není aby si majitelé TZ řešili dodatečně a levněji. Moje O1 měla ten nejsilnější altík i bez origo TZ a to bylo za cenu cca 2000 včetně elektriky, stejně tak i na F1 jsem rovněž TZ montoval sám a tahá vesele taky vleky i bez rádoby extra výbavy.
Červenec 6, 20205 r https://www.auto.cz/tazne-zarizeni-novych-automobilu-proc-uz-nekde-s-kouli-nepochodite-128002
Červenec 6, 20205 r tým pádom si neušetril nič a máš tam najlacnejšiu elektriku ktorá vie len svietiť ... nič v zlom
Červenec 6, 20205 r @suri. a co okrem svietenia by som tam mal potrebovat? vypnut senzori pri cuvani som sa uz naucil :)
Červenec 7, 20205 r Tak ono v dnešní době té elektroniky je dost, ESP umí pracovat s přívěsem, různé další systémy v autě, detekce zda všechny světla na vozíku svítí atd. Ale ano, je taky rozdíl, zda člověk tahá jednou za půl roku vozík 5km tam a 5km zpět, nebo s tím jezdí přes půl Evropy...
Červenec 7, 20205 r před 18 hodinami, frfr napsal: no man by tiez zaujimalo co ta predprirpava je Chladič a alternátor, možná el. svazek. Vše ostatní je jen pohádka. Upraveno Červenec 7, 20205 r od bouchy
Srpen 10, 20205 r Autor Něco k tažnému https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/pokud-chcete-tahat-prives-nebo-vozit-kola-na-kouli-premyslejte-dopredu-vyhnete-se-komplikacim
Březen 23, 20214 r k taznemu. v eshope je presne uvedene cislo, co treba. este i mriezku chladica treba menit pri voze bez predpripravy Súprava elektrickej inštalácie pre vozidlá s prípravou 657 055 202A - pre vozidlá vyrobené do KT30 / 2020, 657 055 202B - pre vozidlá vyrobené od KT30 / 2020. Súprava elektrickej inštalácie pre vozidlá bez prípravy 657 055 202A + 657 055 204 - pre vozidlá vyrobené od KT 28/2019 do KT30 / 2020, 657 055 202B + 657 055 204 - pre vozidlá vyrobené od KT30 / 2020. K montáži je nutné z katalógu ŠKODA Originálne diely ďalej objednať: - pre vozidlá MR 2020 bez prípravy s motorizáciou 1,0 / 70 kW TSI a 1,6 / 85 kW TDI je nutné vymeniť existujúcu mriežku chladiča číslo 657 853 653A za novú číslo 657 853 653. - pre vozidlá bez riadiacej jednotky tlmičov vo výbave je treba objednať samostatne: 654 971 362 kryt pre uchytenie riadiacej jednotky
Březen 23, 20214 r Tak 657 853 653A je zpola zaslepená a 657 853 653 je celá prázdná (průchozí), možná do budoucna zajímavý nástroj, jak poznat, zda má auto přípravu z fotek v inzerci.
Březen 23, 20214 r Na e shope je aj táto ponuka, v popise je spomenuté že by mohlo byť sklopné ale na foto to tak nevyzerá (ak nie je len ilustračné) a ktovie čo by stála montáž? https://eshop.skoda-auto.sk/sk_SK/tazne-zariadenie-scala/p/657092160
Květen 14, 20214 r Zdravím, mám dotaz. U originálního TZ na Scale je jaká zásuvka ??? Jde mi o to, jestli si budu muset ještě dokoupit redukci a nebo ne. Díky
Květen 14, 20214 r Dnes nebude už standard 7 pól a investice do redukce není snad tak tragická a vždy se hodí.
Květen 14, 20214 r Je tam 13 pólů, Škodovky to mají u origo tažných už delší dobu. Redukce stojí pár kaček https://www.alza.cz/auto/compass-redukce-zasuvky-tazneho-zarizeni-13-7-polu-d2931348.htm?o=4
Květen 15, 20214 r Super, díky. Tak mne napadá, že jsem vlastně ještě ani neviděl ten 13-ti pól na žádném vleku. Dokonce jsem měl půjčený nedávno fungl nový podval a ten měl taky klasiku 7 pinů.
Květen 15, 20214 r Třeba nosiče kol Thule ale i další jsou s 13 pólovou zásuvkou. Já jsem si vozík na 13 předělal v rámci opravy kabelu, abych měl funkční zpátečkové světlo, které na 7 pólu není.
Červenec 6, 20214 r Nemáte niekto náhodou informáciu, koľko by stála samotná montáž origo. sklopného ťažného zariadenia v autorizovanom servise? https://eshop.skoda-auto.sk/sk_SK/tazne-zariadenie-scala/p/657092160B
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.