machi1983 Vloženo 22. Únor 2019 Vloženo 22. Únor 2019 Ahoj všem, mam dotaz? poslední dobou se mi zdá že auto občas cukne (opravdu nepatrně), děje se to většinou při plynulé jizde a v nízkých otáčkách, mam supa 3,6fsi a ted jsem dělal velký servis (olej v DSG, olej v Haldexu, olej v obou rozvodovkách, výměna svíček atd.) Ale tenhle "problém" jsem zpozoroval už před návštěvou servisu a na diagnostice nic neni, nevíte někdo, co by to mohlo být? Děkuji Citovat
peterge Vloženo 22. Únor 2019 Vloženo 22. Únor 2019 (editace) Ahoj kolega, mám rovnaký motor 3,6 FSI r. v. 2014 168000km a ja mám iný problém... Najprv... olej v DSG + v motore + sviečky sa chystám meniť na jar. V DSG má za sebou 48t km, ale jazdím prevažne mesto tak ho vymením + olej a sviečky. Olej v Haldexe a v rozvodovkach som sa nechystal ale dám si poradiť... Kedy je vhodné ich meniť. Je to o počte km alebo? No a moje skúsenosti... Pri pohynani mi auto pekne bez cuknutia zaberie, ale po cca sekunde resp. prejdení možno 1-3m akoby znova v desatine sekundy urobí akoby som sa znova pohynal. To znamená akoby som sa zastavil a znova pohynal. Neviem či to píšem zrozumiteľne. Proste ja sa plynulo a pomaly pohynam a adekvátne tlačím na plyn a auto urobi to čo som opísal. Inak by som to opísal ako napr.... Pri manuálnej prevodovke má akoby plyn vôľu. Keď ho zatlačite a pustite je tam možno pol centimetra dole t. j. uvoľnenie nohy a pol centimetra hore t.j. zatlačenie vôla teda nič sa nedeje. Keď tých pol centimetra hore či dole pretlačite cítite, že motor akoby z voľnobehu zaberie alebo pribrzdi. Proste zareaguje na pohyb nohy - plynu. No a to je presne ten istý pocit ibaže vo veľmi krátkom intervale ale hlavne bez pohybu nohy na plyne. Nechápem čo je to. V lete som to vôbec nepozoroval. Keď dám tehlu autom necukne a vystrelí ako by ste od 3,6 čakali. No a ešte jeden postreh. Pri D a pri jazde necuká, ale keď dám sekvenčné radenie cítim jemne prechod z každého stupňa hore či dole. Máš to aj ty? Najlepšie by bolo nájsť niekoho čo má rovnaký motor 3,6 a vyskúšať si vymeniť na jednu jazdu autá. No a keby si bol na Slovensku a konkrétne v Prešove tak máš možnosť to vyskúšať (ak by mal niekto záujem napíšte SS a dohodneme kde a kedy). Ty na mojom a ja na tvojom. Možno zistíme, že to čo sa nám nezdá je vlastne normálne.... Editováno: 22. Únor 2019, autor: peterge Citovat
machi1983 Vloženo 23. Únor 2019 Autor Vloženo 23. Únor 2019 No doporucuju ti olev v rozvodovkach vymenit, ikdyz tvrdi, ze je tam dozivotni napln (olej meni casem viskozitu atd) co se tyce haldexu tak ja to delal preventivne v 90tis km jinak nepoznas jestli byl delanej a za 1500,- Kc to jde... jinak co se tyce tveho “problemu” cukani, tak mi to udela taky. je to takove “zhoupnuti” ale v servise mi rekli, ze je to normalni, tak nevim ??♂️ A jak pises, kdyz das cihlu na pedal, tak to pekne vystreli ?? Ale jeste by me zajimalo, kdyz das rezim S na DSG, tak ti taky podrazuje s meziplynem?! Me jo a je to pecka poslouchat ? Citovat
peterge Vloženo 23. Únor 2019 Vloženo 23. Únor 2019 Priznám sa nikdy som si to nevšimol. Vyskúšam a napíšem Citovat
pavolmesik Vloženo 25. Březen 2023 Vloženo 25. Březen 2023 V 22. 2. 2019 na 22:28, peterge napsal: Ahoj kolega, mám rovnaký motor 3,6 FSI r. v. 2014 168000km a ja mám iný problém... Najprv... olej v DSG + v motore + sviečky sa chystám meniť na jar. V DSG má za sebou 48t km, ale jazdím prevažne mesto tak ho vymením + olej a sviečky. Olej v Haldexe a v rozvodovkach som sa nechystal ale dám si poradiť... Kedy je vhodné ich meniť. Je to o počte km alebo? No a moje skúsenosti... Pri pohynani mi auto pekne bez cuknutia zaberie, ale po cca sekunde resp. prejdení možno 1-3m akoby znova v desatine sekundy urobí akoby som sa znova pohynal. To znamená akoby som sa zastavil a znova pohynal. Neviem či to píšem zrozumiteľne. Proste ja sa plynulo a pomaly pohynam a adekvátne tlačím na plyn a auto urobi to čo som opísal. Inak by som to opísal ako napr.... Pri manuálnej prevodovke má akoby plyn vôľu. Keď ho zatlačite a pustite je tam možno pol centimetra dole t. j. uvoľnenie nohy a pol centimetra hore t.j. zatlačenie vôla teda nič sa nedeje. Keď tých pol centimetra hore či dole pretlačite cítite, že motor akoby z voľnobehu zaberie alebo pribrzdi. Proste zareaguje na pohyb nohy - plynu. No a to je presne ten istý pocit ibaže vo veľmi krátkom intervale ale hlavne bez pohybu nohy na plyne. Nechápem čo je to. V lete som to vôbec nepozoroval. Keď dám tehlu autom necukne a vystrelí ako by ste od 3,6 čakali. No a ešte jeden postreh. Pri D a pri jazde necuká, ale keď dám sekvenčné radenie cítim jemne prechod z každého stupňa hore či dole. Máš to aj ty? Najlepšie by bolo nájsť niekoho čo má rovnaký motor 3,6 a vyskúšať si vymeniť na jednu jazdu autá. No a keby si bol na Slovensku a konkrétne v Prešove tak máš možnosť to vyskúšať (ak by mal niekto záujem napíšte SS a dohodneme kde a kedy). Ty na mojom a ja na tvojom. Možno zistíme, že to čo sa nám nezdá je vlastne normálne.... Nazdar, nasiel som prispevok o pochybnom rozjazde na 3,6fsi dsg, mam obdobny problem a chcem sa opytat ci si zistil preco to tak robi alebo je to ozaj normalna reakcia...dakujem za odpoved na email mesikpavol@gmail.com Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.