Vog Vloženo 13. Březen 2007 Vloženo 13. Březen 2007 Chybove kody : 17961 - signal cidel barometrickeho tlaku v sacim potrubim - nevhodny pomer P1553-35-10 - sporadicky je velmi lekce dostat do auta. Dela to se tak : otvirame probku tam gde se leje motorovy olej a startujeme motor. Motor spatne startuje a volnobezne otacky kolisaji. Możno tyto chyby vznikaji gdy neni tesne plnieni olejem. Vog Citovat
JohnyS Vloženo 15. Březen 2007 Vloženo 15. Březen 2007 Chybove kody :17961 - signal cidel barometrickeho tlaku v sacim potrubim - nevhodny pomer P1553-35-10 - sporadicky je velmi lekce dostat do auta. Dela to se tak : otvirame probku tam gde se leje motorovy olej a startujeme motor. Motor spatne startuje a volnobezne otacky kolisaji. Możno tyto chyby vznikaji gdy neni tesne plnieni olejem. Vog ty trosku nechapu tu tvoj cestin... je velmi lekce dostat do auta. Jaka je teda rada? mam to zkontrolovat jestli to vsude tesni atd? To jsem delal, a nikde nic.. vsude je vsechno ok... Citovat
proka Vloženo 18. Březen 2007 Vloženo 18. Březen 2007 mna novy stal 8 000. no cena osm tisic je torchu prehnana Citovat
alex111 Vloženo 7. Květen 2007 Vloženo 7. Květen 2007 Čau mám ten samý problém s EGR ventilem svítí mi oranžová kontrolka a po připojení na notes to píše chybovou hlášku (slabí průtok výfukových plynů), tím se zhoršuje výkon motorů. Musím říct že to není stylem jízdy ani že motor je přečipovanej. jde o to že ventil se ucpává a je zapotřebí ho nechat vyčistit a nebo koupit nový. Citovat
miro_sk Vloženo 12. Květen 2007 Vloženo 12. Květen 2007 Čau mám ten samý problém s EGR ventilem svítí mi oranžová kontrolka a po připojení na notes to píše chybovou hlášku (slabí průtok výfukových plynů), tím se zhoršuje výkon motorů. Musím říct že to není stylem jízdy ani že motor je přečipovanej. jde o to že ventil se ucpává a je zapotřebí ho nechat vyčistit a nebo koupit nový. Na mojej Fabii rv2000, 74kW 16V, 160tkm som mal rovnaky problem, servis mi chcel menit EGR ventil (8000Sk + robota, cistit ho nechceli) , to sa mi zdalo vela, tak som nechal cca 15 min cvakat EGR ventil pomocou VAG_COM (diagnoza akcnych clenov). Tym cvakanim sa pravdepodobne ventil rozhybal a precistil. Odvtedy nemam problem (najazdenych cca 1500 km). Skus, mozno to pomoze aj tebe. Citovat
Libor U Vloženo 16. Květen 2007 Vloženo 16. Květen 2007 Ja mám podobný problém už po druhé jse mě začla svitit kontola elektroniky jednou tam byla chyba 16786 podruhé ještě nevým tam pojedu dnes.Nevým co to chybové hlašení znamená.Zatim nemán DP nemám zatim heslo.Je to Fabia combi 1.4 16V 55KW.Dik za nějakou radu. Citovat
per Vloženo 3. Červen 2007 Vloženo 3. Červen 2007 16786 = V.A.G 1551 print-out Possible causes offault Possible effects Fault remedyEGR system Throughput too high Stored if EGR temperature signal in warm-up phase is greater than 60 oC measured on cold start (-15 ... +30 oC coolant temperature) and at 35 oC coolant temperature - Mechanical EGRvalve permanently open/leaking - Rough idling - Poor starting - Jolting - Sudden loss of power - Check EGR system Doufám, že ti to pomůže. Kdyby si chtěl tak ti to přeložím. Citovat
century Vloženo 28. Červen 2007 Vloženo 28. Červen 2007 TAj jak tě to dopadlo s tím ventilem. Momentálně řeším ten samí problém. pěkně mi to svítí kontrolka elektroniky motoru... čistili sme erg ventil a zase mi to svítí. tak nevím jestli mam měnit. nechce se mi. byl by to již další výměna. již jednou mi dávali novej Citovat
Malta Vloženo 13. Červenec 2007 Vloženo 13. Červenec 2007 Ahojte, potřebuji otevřít znovu toto téma. Byl jsme dnes u servisáka co mi dělal LPG na vyčtení závad kvůli tomuto problému http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=28008 a jeho diagnóza je EGR ventil. Četl jsem tu různé názory co kdo s tím, chtěl bych se tedy zeptat zdejších mistrů odborníků co mají ETKu jaké je objednací číslo EGR ventilu pro motor AZQ (předpokládám že budou rozdíly v motorizaci) a jaká je jeho aktuální cena. Pak bych se chtěl zeptat zda nejsou zkušenosti se zaslepením EGR ventilu. Dle servisáka co jsem u něj byl se zvedne spotřeba o cca 1-1,5 litru, jinak nic.Co vy na to? Johnysku jak jsi to nakonec vyřešil ty? Citovat
Tomas.cz Vloženo 13. Červenec 2007 Vloženo 13. Červenec 2007 U benzínu nezaslepovat jednotka to pozná a pak padá do nouzáku. Citovat
Grygy Vloženo 13. Červenec 2007 Vloženo 13. Červenec 2007 U benzínu nezaslepovat jednotka to pozná a pak padá do nouzáku. Jojo, jak pise Tomas.Johnys koupil novy EGR=)) Citovat
houmr Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 vymena bude asi nevyhnutna ja som mal s nim problem sice na motore 16V ale od zaciatku kontrolka motora a elektroniky auto islo cca 1-1,5km v celku normalne a potom to zacalo, sklbanie, cukanie a stratilo vykon. najhumornejsie bolo vyjst taky briezok cca 30m mierne stupalo to bolo skoro nemozne no nakoniec po zastaveni premavky a nasledneho rozbehu vyslovene to vybehnut zotrvacnostou ludia pozerali a nechapali Citovat
Malta Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 a co vyčištění? Nebo to procvakání? A co ta cena? Četl jsem 8000 SK, co u nás? Citovat
JohnyS Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 Tak tak, koupil jsem novy od SEBA za klasnou cenofku a jezdi Fabulca jak za mlada Citovat
Malta Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 Tak tak, koupil jsem novy od SEBA za klasnou cenofku a jezdi Fabulca jak za mlada za kolik? Sebo je člen fóra? Myslíš že by měl ještě (má nějaký zdroj?) Citovat
JohnyS Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 Jj, sebo je clenem fora, napis mu a urcite do tydne - max 14 dnu to budes mit doma.... Citovat
Malta Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 Jj, sebo je clenem fora, napis mu a urcite do tydne - max 14 dnu to budes mit doma.... new kousek? Když tak mi napiš PM o ceně prosím. Jinak měnil sis to sám předpokládám Citovat
Malta Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 jo a ještě dotaz, nezkoušel jsi ho čistit, ikdyž jak jsem četl tvé příznaky asi ti umřel nadobro co? Mě zlobí tak prvních 5 min jízdy pak o něm nevím že ho tam vůbec mám. Citovat
NiceOne Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 chtěl bych se tedy zeptat zdejších mistrů odborníků co mají ETKu jaké je objednací číslo EGR ventilu pro motor AZQ (předpokládám že budou rozdíly v motorizaci) a jaká je jeho aktuální cena. ventil zpetneho vedeni zplodin 03D 131 503 B 4170,60 bez DPH zaroven pouzijte: 03E 133 778 A hadice spojovaci 126,00 bez DPH ...cenik sem pravda neaktualizoval uz asi rok ...ale snad se to zas tak nezmenilo k horsimu. Citovat
colins Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 Ako čistiť EGR ventil Negatíva - teoreticky nižšia životnosť (prakticky možno tak len o 1%, napríklad taký obyčajný "civilný" chiptuning znamená tak -15% ...... vazne ? 15 percent ?? ako na to prisiel ?? Citovat
NiceOne Vloženo 14. Červenec 2007 Vloženo 14. Červenec 2007 http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...y=03D.131.503+D 3509,- vc. DPH. ...akorat nechapu proc to ma to posledni pismenko jine. Pisou ze je to pro 1,2 47kW. Citovat
Malta Vloženo 15. Červenec 2007 Vloženo 15. Červenec 2007 http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=...y=03D.131.503+D3509,- vc. DPH. ...akorat nechapu proc to ma to posledni pismenko jine. Pisou ze je to pro 1,2 47kW. tak jsem to zjišťoval přímo na Škoda dílech a je to opravdu tak. Na autě mám s písmenem B (měl jsem ho venku), ale odpověď ze Škoda dílů je, že "B" už se nedělá, nahradil ho "D". Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.