Březen 7, 200817 r tak zase zhasla Taky se mi rozsvítila a zhasla takhle pořád dokola,až to jednou začlo svítit pořád.Takže bych na to nespoléhal.
Květen 17, 200817 r někdy motor lépe táhne muže to dělat tato závada? nebo dělalo to někomu mám 1,4 16V 74 KW a po servisce při 45tis. mi diagnostikovali závadu na AGR ventilu, ale já potřeboval nutně auto a servis neměl AGR ventil na skladě tak jsem s tím odjel, řekli mi, že výraznější problém by to dělat nemělo, mám si pouze dávat bacha při tankování, abych netankoval moc na krev a poději to můžu vyměnit. Od té doby jsem najel cca 1500 km a když vezmu v potaz svítící kontrolku elektroinstalace, tak žádný problém nevidím. Jede to řád stejně bez nějakých výkyvů, ale už se chystám na jeho výměnu, bo člověk nikdy neví. Asi riskuju, když jej nevyměním, že? Jde mi taky o to jestli neustálé hlášení závady, nemůže přetížit jednotku a ta časem auto bez varování vypne. Nemá někdo s tím zkušenosti, co vše si můžu k jednotce dovolit v souvislosti s tím, co jsem psal?
Květen 19, 200817 r mě zhasla potom se zase ukázala - začalo to před 8000km - tak 14 trvale ukazuje závadu auto stále jezdí jen možná huře táhne (možná) pujde tam ale nové
Říjen 22, 201014 r Zdravím,mám fabii 1,4 16v 74kw, rozsvítila se mi kontrolka motoru, v servisu diagnostikovali EGR ventil dnes jsem ho vymněněni a svítí pořád nevíte někdo jestli se ta závada musí vymazat z řídící jednotky nebo je problém ještě jinde? Díkyl
Říjen 25, 201014 r jo, musí se vymazat ... a provést základní nastavení EGR ventilu, páč bez tohoto nastavení se může i nadále objevovat chyba nízký ,nebo vysoký průtok plynů.
Říjen 25, 201014 r ... a provést základní nastavení EGR ventilu, páč bez tohoto nastavení se může i nadále objevovat chyba nízký ,nebo vysoký průtok plynů. to Malta... ahoj, jestli tomu dobre rozumim, da se nejak na Vagu nastavit hodnoty EGR tak aby se kontrolka motoru nerozsvecela? Popripade jak? Mam Vag ale uplne az tak s nim seznameny nejsem. Diky moc
Říjen 26, 201014 r přesně tak, pokud nasadíš new EGR je potřeba udělat jeho zákl.nastavení, tedy nastavit krajní polohy (je to defacto jako u škrtící klapky). Postup je v přiloženém obrázku
Říjen 26, 201014 r přesně tak, pokud nasadíš new EGR je potřeba udělat jeho zákl.nastavení, tedy nastavit krajní polohy (je to defacto jako u škrtící klapky). Postup je v přiloženém obrázku [/q Postup dodržím podle Tvého schématu, ale jde o to, že se mi pouze zobrazuje neustále kontrolka motoru NE však na new EGR ale stále na starém a pořád. Tedy otázka, lze nastavit hodnoty EGR na starém podle Tvého návodu? P.S. jak se dostanu do menu Vag info system EGR 2.5? Upraveno Říjen 26, 201014 r od pavel1978
Říjen 27, 201014 r aha, takže ty jsi nový tedy nedával, je tak? Pokud ano, tak co ti ten starý přesně píše za chybu? Samozřejmě jde nastavit i starý, je otázka zda je starý EGR v pořádku. Pokud nastavení proběhne správně musí se ti tam objevit ADP OK. A co klapku měl jsi venku, čistil jsi zejména ústí trubky od EGR ke klapce? To vše může souviset. VagInfoSystem je prográmek, který ti můžu poslat, není součástí VAG diagnostiky. Pošli mi přes SZ email a já ti to tam pošlu.
Říjen 28, 201014 r Co vše do souhrnu adaptačních hodnot patří? Je tam nastavení škrtící klapky, EGR ventilu a co vše dalšího? Jak je lze vymazat? Odmontováním baterie na min 30min nebo jde to i přes Vag?
Říjen 29, 201014 r pouze klapka a EGR. Jinak nastavení odpojením baterie moc nevěřím, raději přes VAG
Listopad 12, 201014 r aha, takže ty jsi nový tedy nedával, je tak? Pokud ano, tak co ti ten starý přesně píše za chybu? Samozřejmě jde nastavit i starý, je otázka zda je starý EGR v pořádku. Pokud nastavení proběhne správně musí se ti tam objevit ADP OK. A co klapku měl jsi venku, čistil jsi zejména ústí trubky od EGR ke klapce? To vše může souviset. VagInfoSystem je prográmek, který ti můžu poslat, není součástí VAG diagnostiky. Pošli mi přes SZ email a já ti to tam pošlu. nn, nedaval, stary pise ted presne nevim ale neco jako spatne vedeni spalin nebo vyfukovych plynu nebo tak. Ted mam nastaveno EGR 074 a vse probehlo. Omlouvam se, ale tve ostatni otazky jsou pro me trochu scifi, vubec motor neznam, cili jsem jeste nic necistil a klapku nevyndaval
Listopad 18, 201014 r pouze klapka a EGR. Jinak nastavení odpojením baterie moc nevěřím, raději přes VAG Udělal se to přes Vag, ale nejsem si jisty jestli to je spravne.Podle Vis se tam ma zadat hodnota 000 do kanalu 00, ale me tam nic napsat neslo. Pole nova hodnota je neaktivni. Potom ale kdyz jsem dal uloz tak to napsalo uz si to nepamatuju presne, ale bylo to v duchu chcete vymazat adaptacni hodnoty? Dal jsem ok. Takze by to melo byt. Jen se ujistit, ze je to tak normalni. Potom jsem udelal zakladni nastaveni klapky a egr ventilu. Upraveno Listopad 18, 201014 r od ruger
Listopad 22, 201014 r Pokud tohle všechno udělám a přesto se mi rozsvítí kontrolka tak je EGR špatný?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.