Majký Vloženo 5. Březen 2008 Sdílet Vloženo 5. Březen 2008 ok díky - jednou mě kontrolka zhasla a zda nezhasne budu to rešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 6. Březen 2008 Sdílet Vloženo 6. Březen 2008 tak zase zhasla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiKuZZ Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Majký napsal: tak zase zhasla Taky se mi rozsvítila a zhasla takhle pořád dokola,až to jednou začlo svítit pořád.Takže bych na to nespoléhal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 někdy motor lépe táhne muže to dělat tato závada? nebo dělalo to někomu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrkal Vloženo 17. Květen 2008 Sdílet Vloženo 17. Květen 2008 Majký napsal: někdy motor lépe táhne muže to dělat tato závada? nebo dělalo to někomu mám 1,4 16V 74 KW a po servisce při 45tis. mi diagnostikovali závadu na AGR ventilu, ale já potřeboval nutně auto a servis neměl AGR ventil na skladě tak jsem s tím odjel, řekli mi, že výraznější problém by to dělat nemělo, mám si pouze dávat bacha při tankování, abych netankoval moc na krev a poději to můžu vyměnit. Od té doby jsem najel cca 1500 km a když vezmu v potaz svítící kontrolku elektroinstalace, tak žádný problém nevidím. Jede to řád stejně bez nějakých výkyvů, ale už se chystám na jeho výměnu, bo člověk nikdy neví. Asi riskuju, když jej nevyměním, že? Jde mi taky o to jestli neustálé hlášení závady, nemůže přetížit jednotku a ta časem auto bez varování vypne. Nemá někdo s tím zkušenosti, co vše si můžu k jednotce dovolit v souvislosti s tím, co jsem psal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 19. Květen 2008 Sdílet Vloženo 19. Květen 2008 mě zhasla potom se zase ukázala - začalo to před 8000km - tak 14 trvale ukazuje závadu auto stále jezdí jen možná huře táhne (možná) pujde tam ale nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladicek000 Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Zdravím,mám fabii 1,4 16v 74kw, rozsvítila se mi kontrolka motoru, v servisu diagnostikovali EGR ventil dnes jsem ho vymněněni a svítí pořád nevíte někdo jestli se ta závada musí vymazat z řídící jednotky nebo je problém ještě jinde? Díkyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 jo, musí se vymazat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladicek000 Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Díky za odpověd.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 23. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2010 A dá se ta poj..á kontrolka vymazat navždy aby už nikdy nesvítila? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 V 22. 10. 2010 na 18:36, Standis napsal: jo, musí se vymazat ... a provést základní nastavení EGR ventilu, páč bez tohoto nastavení se může i nadále objevovat chyba nízký ,nebo vysoký průtok plynů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 25. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2010 V 25. 10. 2010 na 6:53, Malta napsal: ... a provést základní nastavení EGR ventilu, páč bez tohoto nastavení se může i nadále objevovat chyba nízký ,nebo vysoký průtok plynů. to Malta... ahoj, jestli tomu dobre rozumim, da se nejak na Vagu nastavit hodnoty EGR tak aby se kontrolka motoru nerozsvecela? Popripade jak? Mam Vag ale uplne az tak s nim seznameny nejsem. Diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 přesně tak, pokud nasadíš new EGR je potřeba udělat jeho zákl.nastavení, tedy nastavit krajní polohy (je to defacto jako u škrtící klapky). Postup je v přiloženém obrázku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 26. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2010 (editace) V 26. 10. 2010 na 8:10, Malta napsal: přesně tak, pokud nasadíš new EGR je potřeba udělat jeho zákl.nastavení, tedy nastavit krajní polohy (je to defacto jako u škrtící klapky). Postup je v přiloženém obrázku [/q Postup dodržím podle Tvého schématu, ale jde o to, že se mi pouze zobrazuje neustále kontrolka motoru NE však na new EGR ale stále na starém a pořád. Tedy otázka, lze nastavit hodnoty EGR na starém podle Tvého návodu? P.S. jak se dostanu do menu Vag info system EGR 2.5? Editováno: 26. Říjen 2010, autor: pavel1978 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2010 aha, takže ty jsi nový tedy nedával, je tak? Pokud ano, tak co ti ten starý přesně píše za chybu? Samozřejmě jde nastavit i starý, je otázka zda je starý EGR v pořádku. Pokud nastavení proběhne správně musí se ti tam objevit ADP OK. A co klapku měl jsi venku, čistil jsi zejména ústí trubky od EGR ke klapce? To vše může souviset. VagInfoSystem je prográmek, který ti můžu poslat, není součástí VAG diagnostiky. Pošli mi přes SZ email a já ti to tam pošlu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 28. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2010 Co vše do souhrnu adaptačních hodnot patří? Je tam nastavení škrtící klapky, EGR ventilu a co vše dalšího? Jak je lze vymazat? Odmontováním baterie na min 30min nebo jde to i přes Vag? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 pouze klapka a EGR. Jinak nastavení odpojením baterie moc nevěřím, raději přes VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel1978 Vloženo 12. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2010 V 27. 10. 2010 na 6:31, Malta napsal: aha, takže ty jsi nový tedy nedával, je tak? Pokud ano, tak co ti ten starý přesně píše za chybu? Samozřejmě jde nastavit i starý, je otázka zda je starý EGR v pořádku. Pokud nastavení proběhne správně musí se ti tam objevit ADP OK. A co klapku měl jsi venku, čistil jsi zejména ústí trubky od EGR ke klapce? To vše může souviset. VagInfoSystem je prográmek, který ti můžu poslat, není součástí VAG diagnostiky. Pošli mi přes SZ email a já ti to tam pošlu. nn, nedaval, stary pise ted presne nevim ale neco jako spatne vedeni spalin nebo vyfukovych plynu nebo tak. Ted mam nastaveno EGR 074 a vse probehlo. Omlouvam se, ale tve ostatni otazky jsou pro me trochu scifi, vubec motor neznam, cili jsem jeste nic necistil a klapku nevyndaval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 a furt se ti hlásí, tedy rozsvěcuje check? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 18. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2010 (editace) V 29. 10. 2010 na 11:11, Malta napsal: pouze klapka a EGR. Jinak nastavení odpojením baterie moc nevěřím, raději přes VAG Udělal se to přes Vag, ale nejsem si jisty jestli to je spravne.Podle Vis se tam ma zadat hodnota 000 do kanalu 00, ale me tam nic napsat neslo. Pole nova hodnota je neaktivni. Potom ale kdyz jsem dal uloz tak to napsalo uz si to nepamatuju presne, ale bylo to v duchu chcete vymazat adaptacni hodnoty? Dal jsem ok. Takze by to melo byt. Jen se ujistit, ze je to tak normalni. Potom jsem udelal zakladni nastaveni klapky a egr ventilu. Editováno: 18. Listopad 2010, autor: ruger Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 19. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2010 Je to správně, smazat adaptační hodnoty a pak nastavit klapku a EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 22. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2010 Pokud tohle všechno udělám a přesto se mi rozsvítí kontrolka tak je EGR špatný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2010 .... a pokud se ujistíš, že není ucpaná trubka vedoucí k EGR u klapky, tak ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 23. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2010 Takže musím sundat klapku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.