Raelag Vloženo 22. Březen 2019 Sdílet Vloženo 22. Březen 2019 Zdravím Vás, Mohl by mi někdo poradit mám iii octavii rs tsi 2.0 162kW 115000 km manual, poslední dobou se mi děje že na volnobeh mi kolísají otáčky 900-400 a někdy se auto vzpamatuje a někdy dokonce i chcípne už se mi to stalo i pri zařazeném 2. rychlostním stupni kdy na pedale nemám ani jednu nohu prostě jen projizdim na kvalt a brzdim motorem. V tahu za jízdy bez problému dlouhé cesty bez problému krátké přejezdy za studena za tepla někdy bez problému někdy to začne zlobit. Dva dny nic pak zase dva dny občas to začne zlobit. Dlouhé volnobehy 5 a více minut většinou konci zdechnutim. Pichnul jsem to na diagnostiku chyba vačky preskoceny řetízek asi bude potřeba vyměnit rozvody. Má někdo podobnou zkušenost ? Abych nemenil tisíce čidel, lambdy, klapka, vaha vzduchu, nekde netesnost podtlak a atd děkuji za radu. Slyšel jsem že rozvody se mění pri 180k mám 115k. Svíčky sem měnil za nove baterie i když po pěti letech chodila vyměnil za jinou, ale problém stále stejný. PS: nemá to palivový filtr výměný je to na nějaký uhlikovy bázi ta dnešní technologie prej dozivotnost auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Vítek Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Zdravím, mám zjevně stejný problém. Ten samý motor, DSG, r.v. 2014, 122tkm. Prakticky stejné příznaky: chcípání na P/N při ne úplně zahřátém motoru (ne studený, ne v provozní teplotě). Typicky po několika km, když se ručička chladící kapaliny pohybuje mezi 9 a 12 (hod). Někdy se to děje, někdy ne; přijde mi, že se to zhoršuje. Byl jsem s tím u Přerosta a ty udělali co umí, tj. diagnostika (tam nic) a když to byli projet, tak zrovna nic, a tak z jejich pohledu vše OK. Dnes jsem byl v malém servisu, primárně je na pneu, ale umí i jiné věci a ten zjistil, že nejpravděpodobnější (ale ne jediná možná!) příčina je klapka sání. Ani jemu ale nic neukázala diagnostika. Jsme domluveni, že se stavím cca. za 14 dní a mrkne, jestli něco nedojebali u Přerosta (týden předtím jsem tam navíc byl na 120tkm servisu) a když nic nenajde a nezjistí mezitím, co jiného by to mohlo být, vyměníme tu klapku (11tkč). Když na něco přijdete do té doby, ozvěte se mi prosím na mail jan tečka vitek zavináč gmail tečka com nebo mi napište aspoň pro kontakt a když na něco přijdu já, taky se hned ozvu. Honza V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raelag Vloženo 2. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 Klidně mi brnkni 606 673 714, no budu se chystat na ty rozvody ptz mi to hlasi diagnostika chybu na vacce a zjistim jak to dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
graun Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 Proč hned měnit klapku? Já bych určitě začal jejím pročištěním a pak základní nastavení. Ono se tam za ty roky nasbírá hezký nános špíny, který zcela změní charakteristiku řízení. Na diagnostice to nemusí hlásit chybu, ale při řízení lze vidět hodnoty natočení.Ty rozvody vyměnit a pak pátrat dále. Přece jen přeskočený řetěz/řemen dělá své. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raelag Vloženo 8. Duben 2019 Autor Sdílet Vloženo 8. Duben 2019 Dekuji pokusím se pak se ozvu a dám vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Vítek Vloženo 4. Květen 2019 Sdílet Vloženo 4. Květen 2019 Ahoj, v pondělí jdu do servisu, tak dám vědět. Za ten měsíc jsem jel autem jel jen několikrát, protože bylo hezky a jezdil jsem na dvou kolech, nicméně i tak se problémy trochu zhoršily: chcípá to čím dál razantněji, jednou už ani nechtělo nastartovat a jednou jsem pozoroval velmi pomalé klesání otáček při upshiftu ve vysokých otáčkách (DSG), místo obvyklého okamžitého poklesu se snižovaly otáčky ze 6k na 4k třeba dvě vteřiny. Uvidíme, na co se v pondělí přijde a napíšu. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josseph Vloženo 10. Květen 2019 Sdílet Vloženo 10. Květen 2019 Ahoj, mám stejný problém. Vyřešil to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Balis Vloženo 31. Květen 2019 Sdílet Vloženo 31. Květen 2019 V 10. 5. 2019 na 12:11, Josseph napsal: Ahoj, mám stejný problém. Vyřešil to někdo? Ahoj,jen se chci zeptat jestli si vyřešil nějak ten problém se zhasínáním motoru diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josseph Vloženo 1. Červen 2019 Sdílet Vloženo 1. Červen 2019 Už jsem byl 4x ve Škodovce a stále nic, budu se muset obrátit na Spokojenost zákazníka, nebo nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Vítek Vloženo 1. Červen 2019 Sdílet Vloženo 1. Červen 2019 Já jsem zatím pokročil do fáze, kdy mám auto od pondělí (nakonec až teď, odložilo se to) u ověřeného nezávislého dobrého “motoráře”. Z předchozí diagnostiky (někdo jiný) se ukázal problém s nějakými čísly, která házel přestavovač vačkového hřídele sacích ventilů. Zatím se to tedy prý jeví tak, že by mohl být například skočený rozvodový řetěz. Ale přesně zatím nevím nic, ještě se ten mechanik neozval. Ještě že to auto přes léto moc nepotřebuju... Až budu něco vědět, napíšu sem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raelag Vloženo 4. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2019 Dnes budu dělat rozvody pri 140K a uvidim co se zmení naposled mi to hazelo chybu na vacce ze mam preskoceny retizek me s vyssimi teplotami to děla jenom občas 5 dní nic 1 den jo. No prostě v zimě mě to víc zlobilo než ted. Ale samozrejme se na to auto nemohu spolehnout. Ve škodovce na mě koukají jako kdybych byl blazen a ze si vsechno vymejslim ptz to pred nimi to auto nedela nic. Chtějí opravovat stylem hokus pokus vyměnovat postupně všechno a ze budou zkouset a já budu jenom platit. To jsem razantně odmítl říkám mám problem chci vedet co to zpusobuje a pak vymenit ne vesteni s kristalove koule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel RS Vloženo 14. Červen 2019 Sdílet Vloženo 14. Červen 2019 Ahoj, reaguju na toto témá, jelikož jsem měl/mám problém se zhasínáním motoru na volnoběh - kolísají otáčky, cukání v motoru. Dokonce se mi to stávalo i při zařazeném 2 rychlostním stupni kdy jsem pozvolna dojížděl na křižovatku - dost nepříjemné teda. Zavezl jsem to do Opavy - autorizovaný servis škoda Adiv. Borec to napíchnul na diagnostiku a zjistil že je přeskočený řetízek na vačce apod. Prostě se to týká rozvodů. Tzn. že se budou měnit rozvody a vše co stím nějak souvisí. Po této opravě bude auto zase OK - podle servisu. Po opravě případně ještě napíšu nějaké poznatky. Jinak ještě k autu - mám Octavii III - RS 2.0 TSi 162 kW - rok 2014 - 123 000 Km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raelag Vloženo 18. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 18. Červenec 2019 Rozvody udělány a problém stále nevyřešen rozvody to nezpůsobují ale začíná mi vyskakovat chyba v autě závada start stop nevím jestli to s tím nějak souvisí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Vítek Vloženo 18. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2019 Ahoj, já jsem se konečně pohnul, hrozný příběh. Dal jsem auto k “odborníkovi” s dobrou referencí. U něj auto stálo šest týdnů a za celou dobu na to ani nešáhnul. A pak se mi po 100km vysypala převodovka (DSG). Nechal jsem to odtáhnout a včera mi volali, že je v převodovka na výměnu (naštěstí pokryjí z 90% kulancí, i když mám auto přes 6 let) a že kromě převodovky nic jiného nenašli a zabývali se tím i přímo škodovkáři z MB. Tak uvidíme, až to projedu po servisu, tj. asi příští týden. Určitě dám vědět, myslím na to, že sem napíšu, až budu chytřejší, ale zatím to absurdně dlouhou dobu nenastalo. Počítám, že kdyby to nebylo tím DSG a byl to nesouvisející problém, bude to ten variátor. http://repas-motoru.cz/repas-motoru-vw-seat-skoda-audi-tsi-fsi-tfsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel Balis Vloženo 19. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2019 V 18. 7. 2019 na 12:07, Jan Vítek napsal: Ahoj, já jsem se konečně pohnul, hrozný příběh. Dal jsem auto k “odborníkovi” s dobrou referencí. U něj auto stálo šest týdnů a za celou dobu na to ani nešáhnul. A pak se mi po 100km vysypala převodovka (DSG). Nechal jsem to odtáhnout a včera mi volali, že je v převodovka na výměnu (naštěstí pokryjí z 90% kulancí, i když mám auto přes 6 let) a že kromě převodovky nic jiného nenašli a zabývali se tím i přímo škodovkáři z MB. Tak uvidíme, až to projedu po servisu, tj. asi příští týden. Určitě dám vědět, myslím na to, že sem napíšu, až budu chytřejší, ale zatím to absurdně dlouhou dobu nenastalo. Počítám, že kdyby to nebylo tím DSG a byl to nesouvisející problém, bude to ten variátor. http://repas-motoru.cz/repas-motoru-vw-seat-skoda-audi-tsi-fsi-tfsi/ Ahoj,já měl ty samé problémy a nakonec to bylo na vačce nějaké magneto-casovac ventilů od té doby mi to už neudělalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raelag Vloženo 25. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 (editace) Ano je to nakonec ten magneto ventil objednal jsem dva protoze jsou tam dva cca 900kc jeden a věřím že to bude ono, jiný kolega co měl problém stejný říkal že je problém vyřešen že koupil tyhle čidla u vaček pak se ozvu jestli to bylo vážně tohle aby jsme byli dva co to vyřešili, mimo jiné od 14.8.2014 měnila fabrika něco na rozvodech nějaký součásti mi bylo řečeno tak asi věděli že tam je nějaká slabina. Takze by se to mělo týkat aut vyrobených předtím to datem. A co já vím tak my tři máme auta z roku 2014 nějak v 1. půlce roku. Editováno: 25. Červenec 2019, autor: Raelag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel RS Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 Ahoj, tak já už jezdím pár týdnů s novými rozvody a předchozí problémy se zhasínáním motoru a cukáním jsou pryč. Auto celkově jede lépe. Toto mi servis napsal jako závadu: závada na přestavovač váčkové hřídele - viz. diag... Nejsem mechanik tak nevím jestli toto byla hlavní příčina, každopádně jsem nechal vyměnit kompletně rozvody, už jen kvůli tomu že auto je 5 let staré a takhle mám aspoň na delší dobu klid. Tak snad se to všem nakonec povede zdárně vyřešit... všem Rychlým Stěhovákům Zdar! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raelag Vloženo 14. Srpen 2019 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2019 Tak mám konečně vyřešeno byl to magnet prestavovace sací klapky náhradní díl cca 1300kc a dá se vyměnit v pohodě bez pomoci servisu po třičtvrtě roce problém vyřešen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raelag Vloženo 15. Srpen 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Srpen 2019 06L109259D - magnet sací u vačky číslo dílu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Vítek Vloženo 15. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2019 Ahoj, já jsem skončil dost podobně: vyměněn variátor sání v autorizovaném servisu. Také vyměnili to DSG, ale to s tím nesouviselo. Auto teď funguje bez problémů, rozvody řešit nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 15. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2019 Jak se Ti projevilo to DSG? Kolik jsi měl najeto? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Vítek Vloženo 15. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2019 Najeto má 124tkm. Nejdřív se to začalo projevovat tak, že při plným plynu na S při upshiftu šly otáčky dolů pomalu (1-2s) místo skokově. To se stalo párkrát a ne vždy. A pak jsem jel asi 120km trasu a najednou to zahlásilo "nelze řadit zpátečku", žlutá kontrolka, vyřadilo to a game over. Po nastartování to chvilku fungovalo, takže jsem doskákal asi natřikrát do cíle (asi 2km) a nechal auto odtáhnout k Přerostovi. Tam zjistili, že je v háji mechatronika a je celá převodovka je na výměnu. Naštěstí se k tomu garanční odd. Škody postavilo čelem a vezmou to na sebe z 90% na kulanci, i když už mám auto asi 5 a 1/2 roku, resp. aspoň to mám předběžně slíbené - teď jsem právě v očekávání, až se ozvou, za kolik to teda bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 15. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2019 Chápu, tak hodně štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mazlifuk Vloženo 9. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2020 Zdravím, mám zjevně stejný problém. Octavii III - RS 2.0 TSi 162 kW .DSG- rok 2014 - 90 000 Km. Prakticky stejné příznaky: chcípání na P/N při ne úplně zahřátém motoru (studený, ale ještě ne v provozní teplotě). Typicky po několika km, nyní v tomto počasí do najetí cca. 3 km, když se ručička chladící kapaliny pohybuje mezi 9 a 12 (hod). Někdy se to děje, někdy ne Byl jsem s tím ve Škodovce, diagnostika nenapsala nic a neví co to může být. Můžete mě poradit, jak jste to řešili? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Doležal Vloženo 15. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2020 Zdravím, mám úplně, ale úplně identický problém, jako kolega nademnou. Stejný motor, DSG a nájezd taky 90k km. Popis závady sedí na tu mojí a taky bohužel diagnostika ani ťuk. Můžu taky poprosit o radu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.