Přejít na obsah

Kvalita, problémy ostatních


Jan R.

Doporučené příspěvky

Stále se ohání fyzikou. Ano, ale dá se to konstrukcí světel eliminovat ( tvrdím to x let je to o konstrukci). Škodovka to o... a dají poznámku do návodu, Hyundai se k tomu postaví čelem. Stejný typ světlometu jako F3 před FL projektor a LED.

 

CE195E0F-3FF3-4342-9253-798D0A6EBA9D.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Hm spojka, ty lamely asi pečou a lisují v poslední době z maskota "Bratrstva kočičí pracky". Nehorázný smrad, skoro při jakémkoliv rozjezdu do trochu většího svahu, člověk se bojí při tom trochu přišlápnout na plyn a to mám najeto pravděpodobně snad i několik stovek tisíc km, takže "dřevěnou" nohou to asi nebude.

Kvalita výroby a materiálu  v automotive nějak padá dolů? 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

To každopádně, ale Sanden není automaticky šmejd, vyrábí se buď ve Francii nebo Polsku, konstrukčně jednodušší, levnější, proto to dávají  teď všichni. Problém byl v kombinaci climatronic  + Sanden v Rapid/FIII, taky by mě zajímalo co mají Scaly 1.5 za kompresor. Zatím tady nikdo tohle neřešil, já mám poláka s manuálem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak není to přímá konkurence Scaly, ale takový Ford Fiesta a jeho motor 1.0 ecoboost  může taky pěkně zkolabovat. Já to říkám již roky, že trend snižování výrobních nákladů za každou cenu a tlačení  automobilových značek na subdodavatele jejich dílů se vždy dříve, nebo později negativně projeví. Ať už jde o VW, Škodovku, nebo tady v tomto případě o Forda.

https://www.autoforum.cz/predstaveni/dlouhodoby-test-trivalce-skoncil-fiaskem-motor-pred-dokoncenim-testu-zadrel/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.0 EcoBoost je průšvih už delší dobu, ale spíš starší modely (minulá generace Fiesty a Focusu), něco jak měl koncern EA111 TSI, tak Ford má ze stejného období EcoBoosty. Taková 1.6 EcoBoost uměla být taky docela pěkný otesánek na finance... Mají to skoro všichni, proto už dlouho tvrdím, že v běžně dostupných autech je jedno, jetsli má člověk problémy se Škodovkou, Hyundaiem nebo Citroenem, každý má něco...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslím si, že AutoBild testoval spíše tu nejnovější generaci Fiesty a motoru 1.0 Ecoboost (píšou tam , že jde o auto z konce roku 2017). Nakonec u nás ten test Fiesty vyjde 24.8. v AutoTipu, takže čeští čtenáři si to dohledají.  O problémech Fordu a zamlčování fabriky s konstrukčními a výrobními závadami (viz. např. převodovky) se poslední dobou dozvídáme celkem hodně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No zase som v servise tentokrat vymienaju Pas ale to uz som pisal ze to pojde do servisu .Co chcem vsak napisat dostal som ako nahradu skodovky teda mojej scaly SUZUKY swift .v zaklade .No pan boh potes ak si toto auto naozaj niekto dokaze kupit . Ododnes sa nebudem stazovat ani keby sa mi rozpadala scala pod nohamy . Takze suzuky swift je proste male auto ako fabia ,a dnes sa uz necudujem preco ma fabia vsade na zapade taky uspech to je proste umelecke dielo oproti tomu v com som dnes sedel .Ako priznam sa vo fabii som naposledy sedel niekedy v roku 2008 ale kedze mam Roomster tak mozem porovnavat ten isty interier co fabia . No swift prekonal vsetky moje ocakavania ako moze byt auto nepohodlne zle navrhnute po soferskej ci ergonomickej stranke . Ked si do toho clovek z priemernou postavou 185 cm sadne ma pocit ze si sadol do dodavky vysoky posed sedacka sa sice da nastavit v troch smeroch ale to vam nepomoze nakolko nenajdete vhodnu polohu za volantom ani ked si nastavyte nastavytelny volant . A teraz to zacne .Mekcene plasty zabudnite inetrier z tvrdych nie ze nekvalitnych ale priamo pred ocami sa rozpadajucimi plastmi . nicoho sa radsej nechytajte lebo okamzite na tom ostanu skrabance . sedacky su ako sen su tak tvrde  a neergonomicke ze po pol hodine sofreovania vas boli vsetko aj to co ste nevedili ze mate . Prevodovka je katastroficky nepresna a motor asi trojvalcek slaby ako caj musite ho teda poriadne vytacat aby sa objavil sportovejsi duch ktory naznacuje trojrameny volat sportoveho vzhladu .Infotaiment zabudnite klasicke radio z digitalnym displejom sice z BT ale ako po pol hodine sa mi knemu nepodarilo pripojit ani Iphone ani android . V predu su este dva usb len nabijacie a zasuvka na 12 V klimatizacia bud kury alebo chladi nic medzy nevie . Interier je proste katastrofa ,ale podme dalej auto sice dlhodobo vykazuje spotrebu 4,9 litra ale na vahu a silu motora a to ze zavadziate absolutne kazdemu je to ok . Ale to este nie je vsetko podvozok sice celkom slusne fitruje nerovnosti ale je taky tuhy ze na kazdej diere si vybijete zuby minimalne dostanete taky opanec do chrbta ze ked uvdite dalsiu dieru tak skocite na brzdy ktore na pocudovanie aj brzdia ,dobre nie je to nejaka sila ako naprilad ze sa brzdy zahryznu a vy citite ako spomalujete rychlostou blesku skor take lenive brzdenie ked vsak pritlacite na pedal brzdy sa zahriznu kvalitne az mate pocit ze sa gumy pretocia na diskoch .ABS ani pri prudkom brzdeni zezareagovalo ani raz ani na mokrej vozovke . ale to bude tymi galuskami co to ma obute. Tie sa skor zarezu do asvaltu ako by sa spustilo ABS . Inak nema to nic ani line asist ano front asist ani dazdovy senzor no proste nic uplny zaklad co vas prekvapy pri pohinani je cukajuci motor je jedno ci je motor studeny alebo teply cuka snim furt . Dalsou ceresnickou je hluk 4 krat som sa obzrel za seba ci nemam otvorene 5 dvere ,nemal som .Hluk ako areodinamicky ci motora alebo od zadu z napravy alebo od kolies uz je neznesitelny v rychlosti 65 km /h v 100 to je randal . No proste auto na zaplakanie a oni tu za to chcu 24000€ . v Zaklade .Pre porovnanie moja scala tu stoji 38000€ .Takze ja sa uz nestazujem ,mam v podstate luxusny kusok auta z nejakymi chybyckami ktore sa dali ocakavat kedze auto bola novinka a zisla z pasu mesiac pred tym ako som si ju kupil . 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...