Květen 13, 20196 r Autor před 30 minutami, Martab napsal: Podložky používají "samo domo", originál má jiné pružiny pokud vím. Dohledal jsem, že se tady tento paket řešil u Rapida. Údajně jsou tam jiná péra i tlumiče, jízdu po rozbitých českých silnicích to ale prý téměř vůbec nezlepší. Prodejce mi dnes sdělil jen to, že se mám objednat na servis.
Květen 13, 20196 r No je to o par mm zvysene, takze delsi pruzina a tlumic. Nejel jsem s tim, ale myslel bych si, ze to bude vic houpat.
Září 15, 20196 r ahoj, jak to dopadlo, vyřešil jsi to? jinak za mě, mám F1 2005 Combi a je to pěkný kostitřas. mám možost přímého srovnání s F2 2008 Combi a to je výrazně pohodlnější. Zajímalo by mě, jestli máš možnost porovnat i s F2. Jinak jsi mě nepříjemně překvapil - jak jsi psal - v recenzích na F3 je, že je pohodlná. Tak je pro mě zklamáním, že někdo říká že není. P.S. čímkoli, co mě kdo svezl (O1,O2,S1,i30...) bylo na první dojem pohodlnější než F1. Upraveno Září 15, 20196 r od fandax17
Září 16, 20196 r V 13. 5. 2019 na 10:31, Rada007 napsal: To je vlastně pravda. Jen nevím, jestli by to s paketem pro špatné cesty nebylo ještě horší. Někde jsem četl, že to přizvednutí o 8mm dělají podložkami, pokud tedy používají stejné pružiny, tak je to pak podle mě ještě tužší. Mame doma paket na spatne cesty na F3 a na normalni jezdeni krom byc rekl nepatrne vyssiho auta nevnimam rozdil na 15 kolech.
Září 17, 20196 r @fandax17 no ono tie male auta nikdy nebudu neak zvlast pohodlne. Mala hmotnost a maly razvor. Mozno tak kacica od citroena... A porovnavat fabku s o triedu vacsimi autami tiez nie je vhodne...
Září 17, 20196 r Autor @fandax17 Vyřešil jsem to tak, že jezdím do práce zase starým autem (14 let). To sice také není extra komfortní, koupil jsem ho ale před 7 lety za necelých 100 tis., takže jsem mu ochoten leccos prominout. Staré auto je navíc na LPG, takže i ušetřím. Když jedeme mimo město na výlet, tak tam jsou silnice většinou v lepším stavu, takže je to celkem v pohodě. S Fabií II ji bohužel porovnat nemohu, tu nikdo v okolí nemá. Od té doby, co jezdíme s Fabií výrazně méně po městě výrazně klesla spotřeba (o víc než litr). Konečně také nějaké pozitivum. Celkově mě ale nové auto docela zklamalo. Přijde mi, že dříve dělali auta fortelnější. U nového stačí k poškození málo a to jak zvenku tak v interiéru. Upraveno Září 17, 20196 r od Rada007 Ukráceno
Říjen 4, 20195 r chápu, že srovnávám malou fabii s auty střední třídy, ale zase nevidím důvod proč by 50mm větší rozvor O1 než F1 měl dělat takový rozdíl. F2 má dokonce menší rozvor jak F1 a je pohodlnější. předtím jsem měl Formana a perfektní GLX sedačky a byl pohodlnější jak F1. sice se houpal a nakláněl, ale to mi nevadilo... Rada007, smutné že jezdíš starým autem... to beru jako chybu škodovky
Červenec 18, 20205 r Presne toto som si všimol aj ja, mám F3 aj starú F1 vo veľmi zlom stave, ale napriek tomu je na ceste omnoho pohodlnejšia, skoro vôbec necítim nerovnosti, na F3 naopak cítim každú nerovnosť, má veľmi tvrdý podvozok. To ma dosť sklamalo, tá F3 je oproti F1 čistý kostitras...
Červenec 18, 20205 r Podvozek je sice tvrdší, ale o to větší radost s tím autem řezat zatáčky a to i na 15kách kolech. Gumy jen piští :D
Červenec 19, 20205 r Áno to je pravda, v zatačkach sa mi zdá že sedí lepšie. 15tky mám zimné, ale ešte som na nich nešiel, F3 mám len vyše mesiaca na 16" 215/45 Dunlop. Dnes sa ešte pozriem či tam náhodou nie sú tie prepravné pomôcky, ale silne pochybujem žeby predchádzajúci majiteľ to nezistil, auto má najazdené už vyše 150k. A skúsim ešte znížiť tlak v pneu, čo som meral tak vpredu aj vzadu je 2,6
Červenec 19, 20205 r Áno, 2,6 je aj na mňa dosť tvrdé eko... mne sa osvedčilo udržiavať 2,4.. je to komfortnejšie a auto stále drží na ceste...
Červenec 19, 20205 r Já mám v 15kách 2,3-2,4 a to abych snížil spotřebu, jinak se dává 2,2. Pravda nevím, kolik se dává u 16".
Červenec 20, 20205 r Autor Naštěstí jsem měl možnost vyměnit Fabii za Scalu. Zažil jsem nevídaný nárůst komfortu. Žádné poskakování na nerovnostech a v zatáčkách mnohem větší jistota. Fabka se při rychlejším průjezdu zatáčkou kroutila, skoro bych řekl přetáčela (přestože má přední pohon). I s dalšími zlepšeními jsem velmi spokojený, dokonce mám dojem, že se výrazně nešetřilo ani na interiéru (dokonce je velká část z měkkého plastu). Kola jsou tam 16", šířka 205 (Fabie měla R15/185), profil 55. Fabie modelový rok 2022 by už mohla být na nové platformě, tak třeba Scalu trochu dožene i co se týká podvozku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.