Rada007 Vloženo 13. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 před 30 minutami, Martab napsal: Podložky používají "samo domo", originál má jiné pružiny pokud vím. Dohledal jsem, že se tady tento paket řešil u Rapida. Údajně jsou tam jiná péra i tlumiče, jízdu po rozbitých českých silnicích to ale prý téměř vůbec nezlepší. Prodejce mi dnes sdělil jen to, že se mám objednat na servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 No je to o par mm zvysene, takze delsi pruzina a tlumic. Nejel jsem s tim, ale myslel bych si, ze to bude vic houpat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fandax17 Vloženo 15. Září 2019 Sdílet Vloženo 15. Září 2019 (editace) ahoj, jak to dopadlo, vyřešil jsi to? jinak za mě, mám F1 2005 Combi a je to pěkný kostitřas. mám možost přímého srovnání s F2 2008 Combi a to je výrazně pohodlnější. Zajímalo by mě, jestli máš možnost porovnat i s F2. Jinak jsi mě nepříjemně překvapil - jak jsi psal - v recenzích na F3 je, že je pohodlná. Tak je pro mě zklamáním, že někdo říká že není. P.S. čímkoli, co mě kdo svezl (O1,O2,S1,i30...) bylo na první dojem pohodlnější než F1. Editováno: 15. Září 2019, autor: fandax17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 A jaké tam jsou kola na těch autech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 16. Září 2019 Sdílet Vloženo 16. Září 2019 V 13. 5. 2019 na 10:31, Rada007 napsal: To je vlastně pravda. Jen nevím, jestli by to s paketem pro špatné cesty nebylo ještě horší. Někde jsem četl, že to přizvednutí o 8mm dělají podložkami, pokud tedy používají stejné pružiny, tak je to pak podle mě ještě tužší. Mame doma paket na spatne cesty na F3 a na normalni jezdeni krom byc rekl nepatrne vyssiho auta nevnimam rozdil na 15 kolech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 17. Září 2019 Sdílet Vloženo 17. Září 2019 @fandax17 no ono tie male auta nikdy nebudu neak zvlast pohodlne. Mala hmotnost a maly razvor. Mozno tak kacica od citroena... A porovnavat fabku s o triedu vacsimi autami tiez nie je vhodne... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 17. Září 2019 Autor Sdílet Vloženo 17. Září 2019 (editace) @fandax17 Vyřešil jsem to tak, že jezdím do práce zase starým autem (14 let). To sice také není extra komfortní, koupil jsem ho ale před 7 lety za necelých 100 tis., takže jsem mu ochoten leccos prominout. Staré auto je navíc na LPG, takže i ušetřím. Když jedeme mimo město na výlet, tak tam jsou silnice většinou v lepším stavu, takže je to celkem v pohodě. S Fabií II ji bohužel porovnat nemohu, tu nikdo v okolí nemá. Od té doby, co jezdíme s Fabií výrazně méně po městě výrazně klesla spotřeba (o víc než litr). Konečně také nějaké pozitivum. Celkově mě ale nové auto docela zklamalo. Přijde mi, že dříve dělali auta fortelnější. U nového stačí k poškození málo a to jak zvenku tak v interiéru. Editováno: 17. Září 2019, autor: Rada007 Ukráceno 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fandax17 Vloženo 4. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2019 chápu, že srovnávám malou fabii s auty střední třídy, ale zase nevidím důvod proč by 50mm větší rozvor O1 než F1 měl dělat takový rozdíl. F2 má dokonce menší rozvor jak F1 a je pohodlnější. předtím jsem měl Formana a perfektní GLX sedačky a byl pohodlnější jak F1. sice se houpal a nakláněl, ale to mi nevadilo... Rada007, smutné že jezdíš starým autem... to beru jako chybu škodovky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj79m Vloženo 18. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2020 Presne toto som si všimol aj ja, mám F3 aj starú F1 vo veľmi zlom stave, ale napriek tomu je na ceste omnoho pohodlnejšia, skoro vôbec necítim nerovnosti, na F3 naopak cítim každú nerovnosť, má veľmi tvrdý podvozok. To ma dosť sklamalo, tá F3 je oproti F1 čistý kostitras... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 18. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2020 Nahoď R15ky a budeš to mať opäť komfortné.. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheFuZZ Vloženo 18. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2020 Podvozek je sice tvrdší, ale o to větší radost s tím autem řezat zatáčky a to i na 15kách kolech. Gumy jen piští :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj79m Vloženo 19. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2020 Áno to je pravda, v zatačkach sa mi zdá že sedí lepšie. 15tky mám zimné, ale ešte som na nich nešiel, F3 mám len vyše mesiaca na 16" 215/45 Dunlop. Dnes sa ešte pozriem či tam náhodou nie sú tie prepravné pomôcky, ale silne pochybujem žeby predchádzajúci majiteľ to nezistil, auto má najazdené už vyše 150k. A skúsim ešte znížiť tlak v pneu, čo som meral tak vpredu aj vzadu je 2,6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 19. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2020 Áno, 2,6 je aj na mňa dosť tvrdé eko... mne sa osvedčilo udržiavať 2,4.. je to komfortnejšie a auto stále drží na ceste... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 19. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2020 2,6 mi taky přijde nějak moc. Na 15 mám cca 2,2-2,3, na 17 2,6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheFuZZ Vloženo 19. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2020 Já mám v 15kách 2,3-2,4 a to abych snížil spotřebu, jinak se dává 2,2. Pravda nevím, kolik se dává u 16". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada007 Vloženo 20. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 20. Červenec 2020 Naštěstí jsem měl možnost vyměnit Fabii za Scalu. Zažil jsem nevídaný nárůst komfortu. Žádné poskakování na nerovnostech a v zatáčkách mnohem větší jistota. Fabka se při rychlejším průjezdu zatáčkou kroutila, skoro bych řekl přetáčela (přestože má přední pohon). I s dalšími zlepšeními jsem velmi spokojený, dokonce mám dojem, že se výrazně nešetřilo ani na interiéru (dokonce je velká část z měkkého plastu). Kola jsou tam 16", šířka 205 (Fabie měla R15/185), profil 55. Fabie modelový rok 2022 by už mohla být na nové platformě, tak třeba Scalu trochu dožene i co se týká podvozku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.