Přejít na obsah

Jaký motor do Karoqa


vladoRS

Doporučené příspěvky

Teraz som pozeral ze sme za poslednych 7 mesiacov najazdili 4700km. Vacsina na kratke trasy 3-4km ( jedna cesta )obcas nieco dlhsie 20 km :-) a raz za rok max do Chorvatska. Teraz mam O3 TDI 110kW a priemernu spotrebu okolo 6l. 

TSI je o 1600€ lacnejsie 

rozdiel v spotrebe ( WLTP 8,4 vs 6,7 ) je  1,7l co teoreticky znamena v mojom pripade ze by sa to v prospech TDI zacalo otacat pri cca 65000km co je u mna cca 5-6 rokov a to uz bude auto po zaruke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 4 týdny později...

Ahoj, může mi někdo říct, zda je poznat rozdíl mezi 2.0 TDI 140kW a 110kW?

Mám totiž zkušenost, že například u superbu ten rozdíl byl minimální a nevyplatilo si za to připlácet.

 

Chtěl jsem 2.0 TSI 140kW, ale auto bude na operativní leasing do firmy a leasingovka tuto motorizaci nenacenila příliš dobře (i kodiaq TDI 140kW v L&K vyšel levněji). Tak to chci zkusit s dieselem. Díky.

Editováno: , autor: mytrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, nejel jsem sice ve 140kW Karoqu, jen v Kodiaqu (vím, nelze kvůli velikosti a váze srovnávat), ale rozhodoval jsem se před nákupem stejně jako ty a slova prodejce byla "když vás střídavě posadím do 110kW a 140kW TDI Karoqu a předem vám neřeknu který je který, tak ten rozdíl nepoznáte". Z vlastní zkušenosti nemohu porovnat, pouze prodávám jak jsem nakoupil.

 

Nakonec jsem vzal 110 kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Já jsem poslední tři Škodovky měl Tdi a ted jsem se nechal zblbnout šílenstvím proti naftě a moc toho lituji ‼️?Mám uskákanou 1,5 a ten výkon 110 kw nevím kde naměřili , možná při 6 tis.ot. Takže benzín už ne. Stejně už budeme v budoucnu asi jen nabijet baterky. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Dobrý den,

 

rád bych slyšel názor majitelů Karoqů 1,5 TSI zdali nelitují koupě tohoto vozu v této motorizaci, především těch co potkala některá z výše zmíněných závad jako "klokání nemoc".

 

Stále váhám mezi koupí Octavie III 1,5 TSI / Octavie IV 1,5 TSI a Karoqu 1,5 TSI, který asi zvítězí v mé volbě. Rád bych benzínový agregát, ale Škoda toho momentálně moc nenabízí. 1,0 TSI je tříválec kterého se bojím, ale když to tak vezmu 1,5 TSI je vlastně "částečně dvouválec". Rád bych své nové auto vlastnil 10 a více let s nájezdem cca 20 až 30k km / rok, a proto hledám agregát na který bude spoleh. Na dlouhý interval výměny oleje nevěřím. Co by jste budoucím majitelům Karoqu dporučili? Pokud litujete motorizace, jaký další agregát by jste zvolili? Rád bych si nový vůz zadal do výroby již příští týden, dokud běží akce 125 let Škoda na Karoqa, ale po přečtení tohoto fora jsem opět trochu znejistil. Myslíte si že problém z cukáním byl již odstraněn. Děkuji předem za Vaše názory a rady. Věřím že to může v budoucnu pomoci při rozhodování i dalším lidem.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Eurorealtor Mam 1,5 TSI s automatem a plna spokojenost. Zadne skakani a problemy, ktere se projevovaly na zacatku vyroby motoru. Presel jsem z motoru 1,2 TSI v oktavce a rozdil je obrovsky.

Pises, ze by jsi chtel auto vlastnit 10 a vice let. Myslim si, ze nikdo nyni nevi, jestli stavajici auta a jejich motory tech 10 let vydrzi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11 hours ago, Martin Rušaj said:

A proč nejdeš do nafty? S tím nájezdem bych to zvážil.

 

Momentálně mám 2012 VW Crafter 2,0 TDI 100 KW který má najeto téměř 400,000 km a měnilo se pouze: 2x rozvody, klínový řemen, altík, chladič výfukových plynů, a před měsícem MAF sensor. Bojím se že takový dobrý dieselový motor už se asi dnes nedělá. U diesela bude možná pár let klid ale pak začnou oproti benzínu nákladnější opravy dle mého názoru. Dále se bojím že diesel není vhodný na denní studené jízdy, auto hodlám hlavně využívat na cestu do práce a zpět cca 70 km / denně. Pokaždé kdy jedu z práce hned najíždím "se studeným motorem" v Praze na kbelskou do prudkého stoupáku a je mi opravdu líto ten dieselový motor hned tůrovat do dlouhého prudkého kopce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...