vladoRS Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Ahojte mozem poprosit nazor ? ( skusenosti ) Uvazujem o Karoq Sportline len sa neviem rozhodnut ktory motor vybrat 2.0 TDI 140kW alebo 2.0 TSI 140 kW oba su 4x4 DSG rocne najazdim cca 12-15 tis km dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pytlák Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Pri tom rocnim najezdu benzin (TSI). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Taky bych byl asi pro TSI , ale pokud nebudeš dělat krátké trasy tak i to TDI bude v pohodě. Já volil TSI, najedu 12000-14000km ale většinou couračky kolem města a po městě, sem tam výlet do dáli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Jednoznacne TSI 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladoRS Vloženo 13. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Teraz som pozeral ze sme za poslednych 7 mesiacov najazdili 4700km. Vacsina na kratke trasy 3-4km ( jedna cesta )obcas nieco dlhsie 20 km :-) a raz za rok max do Chorvatska. Teraz mam O3 TDI 110kW a priemernu spotrebu okolo 6l. TSI je o 1600€ lacnejsie rozdiel v spotrebe ( WLTP 8,4 vs 6,7 ) je 1,7l co teoreticky znamena v mojom pripade ze by sa to v prospech TDI zacalo otacat pri cca 65000km co je u mna cca 5-6 rokov a to uz bude auto po zaruke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Takže rozhodnuto ve prospěch TSI. Ano benzín bude žravější, ale motor krásně tichoučký a dostatečně výkonný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladoRS Vloženo 13. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Bol som na skusobnej jazde na 2.0 TSI a idem do toho ☺️ Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Přesunuto do odpovídající sekce a v tomto smyslu upraven název tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkepeni Vloženo 15. Květen 2019 Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 Ked mozem vediet preco karoq pre tak maly najazd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladoRS Vloženo 15. Květen 2019 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2019 před 18 minutami, velkepeni napsal: Ked mozem vediet preco karoq pre tak maly najazd? ❤️ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 12. Červen 2019 Sdílet Vloženo 12. Červen 2019 (editace) Ahoj, může mi někdo říct, zda je poznat rozdíl mezi 2.0 TDI 140kW a 110kW? Mám totiž zkušenost, že například u superbu ten rozdíl byl minimální a nevyplatilo si za to připlácet. Chtěl jsem 2.0 TSI 140kW, ale auto bude na operativní leasing do firmy a leasingovka tuto motorizaci nenacenila příliš dobře (i kodiaq TDI 140kW v L&K vyšel levněji). Tak to chci zkusit s dieselem. Díky. Editováno: 12. Červen 2019, autor: mytrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 12. Červen 2019 Sdílet Vloženo 12. Červen 2019 Ahoj, nejel jsem sice ve 140kW Karoqu, jen v Kodiaqu (vím, nelze kvůli velikosti a váze srovnávat), ale rozhodoval jsem se před nákupem stejně jako ty a slova prodejce byla "když vás střídavě posadím do 110kW a 140kW TDI Karoqu a předem vám neřeknu který je který, tak ten rozdíl nepoznáte". Z vlastní zkušenosti nemohu porovnat, pouze prodávám jak jsem nakoupil. Nakonec jsem vzal 110 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkepeni Vloženo 12. Červen 2019 Sdílet Vloženo 12. Červen 2019 benzin stale rozoznas od dieslu mensim/inym krutakom ale zas tichsim a nie hrkotajucim autom. nezavidim vyber ale siel by som teda do kodiaqa l&k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hophop Vloženo 9. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2019 Já jsem poslední tři Škodovky měl Tdi a ted jsem se nechal zblbnout šílenstvím proti naftě a moc toho lituji ‼️?Mám uskákanou 1,5 a ten výkon 110 kw nevím kde naměřili , možná při 6 tis.ot. Takže benzín už ne. Stejně už budeme v budoucnu asi jen nabijet baterky. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkepeni Vloženo 11. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2019 ja mam opacnu skusenost s tdi 110kw kde som ja osobne hladal tie kw kde ze su. ja som 1,5tsi dsg spokojny.zatim 36tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fero182 Vloženo 12. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2019 2.0Tsi, velmi svizny motor. Som nadmieru spokojny, ci po dynamickej stranke, ale aj pri spotrebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eurorealtor Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 Dobrý den, rád bych slyšel názor majitelů Karoqů 1,5 TSI zdali nelitují koupě tohoto vozu v této motorizaci, především těch co potkala některá z výše zmíněných závad jako "klokání nemoc". Stále váhám mezi koupí Octavie III 1,5 TSI / Octavie IV 1,5 TSI a Karoqu 1,5 TSI, který asi zvítězí v mé volbě. Rád bych benzínový agregát, ale Škoda toho momentálně moc nenabízí. 1,0 TSI je tříválec kterého se bojím, ale když to tak vezmu 1,5 TSI je vlastně "částečně dvouválec". Rád bych své nové auto vlastnil 10 a více let s nájezdem cca 20 až 30k km / rok, a proto hledám agregát na který bude spoleh. Na dlouhý interval výměny oleje nevěřím. Co by jste budoucím majitelům Karoqu dporučili? Pokud litujete motorizace, jaký další agregát by jste zvolili? Rád bych si nový vůz zadal do výroby již příští týden, dokud běží akce 125 let Škoda na Karoqa, ale po přečtení tohoto fora jsem opět trochu znejistil. Myslíte si že problém z cukáním byl již odstraněn. Děkuji předem za Vaše názory a rady. Věřím že to může v budoucnu pomoci při rozhodování i dalším lidem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tondula Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 (editace) Mám 1.5 tsi manual a taky klokan. Ale po aktualizaci softwaru jsem max spokojen. Možná bych ted zvolil k tomuto motoru automat... Editováno: 8. Březen 2020, autor: Tondula 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barak Vloženo 8. Březen 2020 Sdílet Vloženo 8. Březen 2020 mám 1,5 TSI automat, zatím 10 000km, nikdy žádné skákání, 100 % spokojenost, spotřeba dlouhodobá 6,4, 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pytlák Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 @Eurorealtor Mam 1,5 TSI s automatem a plna spokojenost. Zadne skakani a problemy, ktere se projevovaly na zacatku vyroby motoru. Presel jsem z motoru 1,2 TSI v oktavce a rozdil je obrovsky. Pises, ze by jsi chtel auto vlastnit 10 a vice let. Myslim si, ze nikdo nyni nevi, jestli stavajici auta a jejich motory tech 10 let vydrzi. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 A proč nejdeš do nafty? S tím nájezdem bych to zvážil. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marhor Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 Mám 1,5 tsi 4x4 DSG, najeto 13000 km, maximální spokojenost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eurorealtor Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 11 hours ago, Martin Rušaj said: A proč nejdeš do nafty? S tím nájezdem bych to zvážil. Momentálně mám 2012 VW Crafter 2,0 TDI 100 KW který má najeto téměř 400,000 km a měnilo se pouze: 2x rozvody, klínový řemen, altík, chladič výfukových plynů, a před měsícem MAF sensor. Bojím se že takový dobrý dieselový motor už se asi dnes nedělá. U diesela bude možná pár let klid ale pak začnou oproti benzínu nákladnější opravy dle mého názoru. Dále se bojím že diesel není vhodný na denní studené jízdy, auto hodlám hlavně využívat na cestu do práce a zpět cca 70 km / denně. Pokaždé kdy jedu z práce hned najíždím "se studeným motorem" v Praze na kbelskou do prudkého stoupáku a je mi opravdu líto ten dieselový motor hned tůrovat do dlouhého prudkého kopce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 No ono s těma s dnešníma tsi - čkama to není taky moc slavné. Měl jsem 1,2 81 kw ve F3 a byl supr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Březen 2020 Sdílet Vloženo 9. Březen 2020 Ono zásadní problém je, že když chce člověk 110kW a DSG, tak v podstatě má na výběr jen 1.5 TSI, 2.0 TDI 110kW DSG je jen v 4x4 a to pak už rozdíl ve spotřebě ve prospěch TDI není až tak výrazný a rozdíl v ceně přes 100tis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.