Publikováno Květen 17, 20196 r Jsem trochu extremista v tom, že z auta odstraním všechno, co je zbytečné. Mám tu první tip. Levá dvířka v kufru na postraní přihrádku mají dva plastové držáky na ty zarážky se suchým zipem, co se používají na upevnění zavazadel. Ty držáky jsou zbytečné, protože ty zarážky se dají nalepit kamkoliv v kufru a není problém ty držáky odříznout nožem od dvířek. Odlehčení 200g a navíc se zvětší místo v přihrádce. Upraveno Květen 17, 20196 r od 5icz
Květen 17, 20196 r @5icz jede to teď lépe bez toho závaží? Ne, dělám si srandu. Já "čistil" auto od všeho co tam nutně nemusí být zrovna minulý týden a tak jako pokaždé jsem se nestačil divit kolik jsem z něj zase vynosil věcí. Valná většina těch věcí se tam jako vždy nastěhovala "sama" (náhradní věci pro malou, ze kterých už stihla během půl roku vyrůst, pozůstatky po převážení něčeho atd.) A včera jsem vyndával také jedno podobně odlehčující "závaží" jako ty z motoru.
Květen 17, 20196 r Já ty držáky ještě nepoužil. Tak je asi taky vyhodím. Možná vyhodím i zadní sedačky, málokdy tam někoho vezu. A jestli zhubnu, tak to pak už bude váhová úspora jak hrom :-) 5icz: tankuješ někdy plnou? Páč to pak s sebou taky taháš X desítek kilo navíc zbytečně :-)
Květen 17, 20196 r Autor Jsem trosku deformovany ze zamestnani, kde extreme optimalizujeme, to uznavam. Nicmene, pokud se na to divam z hlediska designu, tak aby drzak nejake veci vazil skoro vic nez ta vec sama, se jen tak nevidi a to navic v autech, kde se setri na kazdem gramu. Navic ja si nechavam auta klidne 300tisic km, takze, kdyz se to vynasobi, je to znat. Upraveno Květen 17, 20196 r od 5icz
Květen 17, 20196 r Je to ujete, ale proc ne. Su zvedavy, jestli to nedozna uprav po FL, u druhe generace ty poklopy zrusili.
Květen 17, 20196 r před 1 hodinou, Martin Bednář napsal: Já ty držáky ještě nepoužil. Tak je asi taky vyhodím. Možná vyhodím i zadní sedačky, málokdy tam někoho vezu. A jestli zhubnu, tak to pak už bude váhová úspora jak hrom :-) 5icz: tankuješ někdy plnou? Páč to pak s sebou taky taháš X desítek kilo navíc zbytečně :-) Já mu rozumím protože litr benzínu váží 0,75kg dle teploty
Květen 17, 20196 r Ja sem za ty poklopy rad. Oproti O3 kde ty bocni drzaky poberou jen cast je tady prijemna zmena, ze to lze cele zadeklovat a neni videt zadnej bugr po otevreni kufru. Drzaky zarazek clovek vyuzije kdyz pouziva oboustranny koberec.. predtim jsem ty zarazky na suchac mel ruzne po krajich vedle prave toho gumoveho koberec aby to nelitalo po celem kufru.. Ale tak, kazdej ma jinou pracovni deformaci Upraveno Květen 17, 20196 r od M_ike
Říjen 3, 20195 r Zajímavé téma, třeba jeden známý (záměrně píšu známý neboť jeho chudinka choť je kamarádka s mojí paní) optimalizuje ve svem superbu L&K tak, že má soustavně climatronic off, radio off a nedejbože pustit výhřev sedadla, všechny tyto chujoviny jak on říká zvyšují spotřebu paliva. Pneu fouká na nejvyšší povolený tlak prej 3.5bar a do HR jezdí mimo dálnici aby ušetřil samozřejmě bez klimy teče z nich jak z okapu a když jsme je potkali letos v Makarske říkal že proč mám zaplou klimu a nastartovany motor když stojím na červené, prej start stop je skvělý a šetří palivo? Dál pak optimalizuje i třeba v zimě doma, tak že nutí rodinu chodit ve svetrech, ponožkách protože teplota 17.stupňů je optimální.? Nejlepší na tom je fakt že dotyčný je docela dobře zajištěny a slušně vydělává, jak já říkam řadí se do skupiny škudlilů a kolenovrtů? Já osobně neřeším tyto věci jak tady někdo psal, tankuju plnou což je +-40kg permanentně navíc.... a navíc na podobné úvahy nemám čas ani náladu. Upraveno Říjen 3, 20195 r od xtrack
Říjen 4, 20195 r Tak nedovedu si představit cestu do HR po okreskách, to jedou dva dny a najedou jednou tolik kilometrů. No ale taky znám takové lidi kolem dokola. Žiju tak abych se měl příjemně.
Říjen 4, 20195 r Tohle je postiženej dement, blbý je, že tak vychovává i svoje děti :-) Taky se nám tenhle typ člověka pokoušel jeden čas dostat do rodiny :-)
Říjen 4, 20195 r Chlapi jeho žena a děti je mě moc líto. Plzeňáčku, děkuj bohu že se ti do rodiny takový magor nedostal?Na Makarskou jeli jenom 21.hodin, strašné...
Říjen 4, 20195 r Ona mu utece. Mne jako uspora hmotnosti napadlo, ze vyhodim pokusne rezervu. Stejne jezdi auto jenom v okoli a zena by kolo neumela vymenit. Asi po vymene za zimni.
Říjen 4, 20195 r Ja si myslím že logiku má netankovat plnou když jezdíš kratší trasy. Jojo asi to dopadne jak píšeš, ona pořád sedí u mojí ženy a je smutná a brečí...
Říjen 10, 20195 r Autor Říká se, že hmotnost kol se projeví krát 2. Jak už jsem psal tady, tak na zimu jsem koupil disky Borbet W, vyvinuté s ohledem na nízkou hmotnost. Oproti diskům škoda ve stejném rozměru je to snížení hmotnosti o 10kg a pokud se uváží, že jde o rotující hmotu, tak to ve výsledku dělá tak 17kg. Oproti 19kám, co mám na zimu to dělá v efektu rotující hmoty odlehčení tak 35kg. Většího smysluplného odlehčení u S3 už dosáhnout nepůjde. Jsem zvědavý, jak se takový rozdíl projeví při jízdě. Upraveno Říjen 10, 20195 r od 5icz
Říjen 10, 20195 r Autor @bojler Kolo se pri jizde pohybuje jak dopredu, tak rotuje. Rotacni energie je stejna jako energie rychlosti E = 1/2 *m*v*v . Tzn na rozhybani kilogramu hmotnosti kola je potreba dvojnasobek energie oproti energii na rozhybani kilogramu nerotujiciho kilogramu. Koeficient *2 plati pokud je rotujici hmota na okraji kola, coz v pripade disku neni (jeste je tam pneu), takze u disku je ten koeficient o neco mene nez *2. Upraveno Říjen 10, 20195 r od 5icz
Říjen 10, 20195 r Kluci najděte si něco o neodpružené hmotnosti, bude Vám jasné, že tady kolega udělal smysluplnou a suprovou věc ;)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.