Přejít na obsah

Autorizovaný servis naboural auto


Lukas_86

Doporučené příspěvky

před 19 hodinami, LukášCBR napsal:

50tis.Kč za opravu celého pravého boku? To žijeme v totalitě? Za opravu zadního nárazníku na OIII si vzali lehce přes 30tis.Kč. Tohle půjde za hranici 100tis.Kč.

 

100 tisíc to bude, pokud si budou účtovat ŠA ceny. :D Jelikož je to jejich průser, dostanou tu cenu pod 80 tisíc jak nic. Máš to čtyři karosářský díly (možná pět, pokud by měnili i zadní nárazník), dva disky a lakovna. 

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 5. 2019 na 15:14, ziza23 napsal:

..... cena neklesá jen proto, že ti vymění plechy......

Ono nepůjde jen o výměnu plechů. Zadní blatník se bude vařit. 

 

Přední kolo dostalo, podle toho z jakého místa je v předu odřený nárazník, mrdu. Bude hnutá geometrie. Těm tyčkám řízení stačí málo. Navíc může být načatý čep, ložiska, natržený silentblok nápravy atd..... prostě to bude auto po bouračce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 5. 2019 na 15:42, LukášCBR napsal:

Osobně bych takové auto nepřebíral a trval bych na tom, že si ho právě koupili.

 

To máš pravdu, 

 

ale tipuji, že je auto bez GPF a možná i bez e-calu. Takové auto už se nevyrábí i kdyby mu chtěli dát nové. Takové auto je prostě nenahraditelné, takže vzniklá škoda nevyčíslitelná. 

 

Jediná satisfakce je toho šmejda oraketovat aby si to pamatoval a nezačal se ha rohem chechtat, jak se všema vyjebal a aby byl odstrašujícím příkladem pro ostatní jemu podobné. Nahlaš na PČR, že jednoznačně ujel od nehody. Že se pak vrátil není podstatné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem dva podobné ťukance. Jeden mojí vinou, druhý (ten na fotce) vinou jiného řidiče. Oprava obou cca 88 / 90 tisíc bez DPH. Prodejní cena se určitě sníží, nicméně je podle mě důležitá oprava v autorizáku.  Osobně bych si nechal navýšit ten budget na servisy co Ti nabízejí (pokud je to nějaký tvůj domovský salón) - to jsou peníze které jim jdou do nákladů a zároveň se s nima ve fakturách dost čaruje. Navíc bych počítal s velkou slevou na tvoje další auto. Soudit se je podle mě dost trnitá cesta.

2016-06-14 13.24.33.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 7. 6. 2019 na 16:49, osobne napsal:

Jen bezplatné servisní práce, nebo i materiál (náplně, filtry apod.)? Kolik má najeto teď? 

 

No právě, proto jsem to chtěl napsat na papír s podpisem a zatím nemám nic, ředitel odjel na dovolenou, nazdar. Ohledně satisfakce za rozdíl ceny jsem sehnal soudního znalce, kterému jsem posílal fotky. Říkal mě, že je to standartní postup a pojišťovny běžně proplácejí ztrátu ceny z důvodu nehody a že mu mám poslat vyčíslení od pojišťovny, aby překontroloval správnost výpočtu, protože pojišťovny rády podhodnocuji - samozřejmě...  Na můj dotaz, jestli teda se pojede na auto podívat mi řekl, že je to zbytečné, akorát bych mu platil výjezd, že všechny fotky budou - ať v servise, nebo na pojišťovně.

 

A hle - dnes jsem žádal o fotky a pojišťovna je neposkytne (proč asi?). Takže ač se ze začátku zdálo, že si servis sype popel na hlavu a snaží se věc urovnat, tak teď jsem pěkně nasranej. Jezdím náhradním superbem, kterej je tak vylágrovanej, že mu ani nefunguje pořádně klimatizace, s rodinou jsme zrušili dovolenou, protože se do něj prostě nevejdeme - nemá tažný na nosič kol, není to kombík, takže příčníky s rakví na něj nedám. S rodinou a se psem si užíváme parádní vedro doma ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ze me takovy postup autoriz. servisu neprekvapuje. Ja mel neco podobneho, akorat s rozdilem, ze me naboural nekdo jiny a servis to opravil, shrabnul prachy a ze neco neudelal, dokaz,... tam jsou dvere. Jedine reseni je vzit advokata, napsat na pojistovnu pisemne, ocekavam, ze se ti ztrati dopis jako mne, protoze ho nespravne oznaci advokat,... a servis mozna bude, mozna ne delat mrtveho brouka. Tady vidis,... jak to chodi,... reditel te ma na hacku!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pojišťovnu napíšu klidně sem, jedná se o Allianz.

 

Co se týká opravy, tak jsem měl za to, že servis se může pustit do opravy až poté, co likvidátor prohlédne poškození a napíše protokol. Pokud by přišel a koukal na opravené auto, tak pochybuju, že by poté pojišťovna autoservisu poslala nějaké plnění, i kdyby vše bylo vyfocené. Poslal jsem včera doporučený dopis na servis, kde žádám o odškodnění snížení tržní hodnoty vozidla po dopravní nehodě, tak uvidíme, jak se věc posune dále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě si taky při reklamaci v rámci finálního vrácení myslel pán ze Škodovky, že na mě bude z dovolené dělat dlouhý nos a pak raději slíbil vše možné, jen aby už měl klid.....že to pak nechtěl dodržet a schovával se za svou kolegyni je jen asi součást firemní filosofie a strategie firmy Škoda Auto a.s.

 

Jak by řekl právník, musíte si dojít k psychologovi ten manželce napíše, že prožívá trauma z důvodu toho, že nemohla jet na dovolenou(minimálně doložené dopisem do servisu, že zapůjčený vůz neodpovídá požadavkům, které na vůz máte + vrácená záloha za dovolenou nebo alespoň část) a následně s tím bude rok marodit a když to dobře dopadne, tak Vám servis koupí příští auto raději sám(to ale běžný člověk neudělá)...nebo to vzít jako životní zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další zpráva od servisu :

 

S likvidátorem jsem mluvil a odškodnění za znehodnocení vašeho vozidla opravou. Stavil se k tomu asi tak, jakože nevidí důvod znehodnocení vozidla opravou, když se dle prohlídky budou všechny díly měnit.

Nicméně žádost určitě předám. A likvidátor zase nemá problém s posouzením.

 

 

Servis asi dost dobře nechápe, že to bude jejich manko, pokud pojišťovna nebude plnit. Mě může být jejich vztah k pojišťovně úplně fuk.

Editováno: , autor: Lukas_86
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, trochu to tady poupravím, aby se to nedalo otočit proti mě. Na druhou stranu škoda znehodnocením vozidla je konkrétní částka a na tu částku nemá vliv, jestli bude likvidovaná z odpovědnostní pojistky, nebo z povinného ručení.

 

Druhá věc - přesně jak jsi psal citaci ze znaleckého standardu - kdo jiný, než likvidátor by tuto citaci měl znát, nebo alespoň vědět, že existuje?!? Likvidátor! A ten likvidátor to zamete s tím, že nevidí důvod znehodnocení??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes je doba, kdy jsou lidé napomínání za pojmenování problémů upřímně a narovinu, dneska se to prostě nenosí.

Já se Lukášovi ani trochu nedivím, že mu ujely nervy a že si to může dotyčný servis/likvidátor přečíst? Panebože no a? Vždyť je to očividný vychcánkovský přístup a servis dělá, jakoby za to ani nemohl - ano předám, ano zeptám se atp.

Mají štěstí, že se chce Lukáš dohodnout a oni se z něj ještě snaží oškubat zbytky. Vím o lidech, co by z nich strhli i náklady za dovču, ztrátu zisku atp. a do budoucna jim je přeji a na Lukáše budou ještě vzpomínat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@LukášCBR - s tím souhlasím. Naopak nesouhlasím s @Aleš_BX, že likvidátor není motivován pojišťovnou k tomu, aby odrbal co nejvíce klientů či poškozených - podstatná součást práce likvidátora je ušetřit svému zaměstnavateli co nejvíce peněz a tím pádem minimalizovat vyplácení škod. Proto ta pozice likvidátora existuje. Kdyby bylo pojišťovně jedno, kolik vyplatí, tak by ho nezaměstnávala.

 

Btw. u mě byl postup stejný, nejdřív neviděli důvod ke znehodnocení vozidla. Až když zjistili, že to myslím vážně, peníze vyplatili.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jsem si se servisem vyměnil pár e-mailů a v pondělí se jich půjdu zeptat osobně a naposledy smírnou cestou, jestli jednání posledních dnů myslí opravdu vážně. Pokud ano, tak už do toho zapojím právníka, kterýho budu chtít zaplatit. Není přece možný, abych za cizí chybu platil.

 

Samozřejmě, že nebudu řešit zrušení dovolené atd. možna v USA by mě to vyšlo, u nás pravděpodobně ne a ani se takto chovat nechci. Na druhou stranu jsem loni koupil pro rodinu auto, který nás stálo lehce přes milion, budeme ho splácet ještě 4 roky, tak bych chtěl, aby fungovalo jak má a pokud mi na něm někdo cizí způsobí ztrátu hodnoty, tak si myslím, že jsem v právu tuto ztrátu požadovat. Až auto budu prodávat a někdo si projede celý bok měřičkou laku, nebo si ho prolustruje přes Cebii, tak ho nebude zajímat, jestli jsem to naboural já, nebo servis, nebo někdo jiný. Prostě bude bouraný, tak mě potáhne cenou dolu. Dobrej vtip je, že když jsem chtěl dát loni našeho starýho dvojkovýho Supa protiúčtem, tak v tom stejným autosalonu mě řekli, že byl bouraný, tak 40 litrů dolů. Nabídli mě 180 000,-  nakonec jsem ho prodal po vlastní ose za 260 000,-  A bouraný byl tak, že jsem smetl asi v 60km/h srnu, takže tam to byla pouze kapota, světlo a blatník a stejně mě chtěli stáhnout o 40 000,- . Ale teď, když je chycená celá pravá strana, tak je to v pohodě a ztráta ceny není.

 

A není to žádná vyčuranost, nebo že bych se snažil vytřískat co jde, takhle já nejednám. I když věřím tomu, že kdyby to bylo naopak, tak by mě ždímali jak by se dalo.

 

A teď tady po mě chcou žádost, že jsem to auto svoje chtěl opravit, žádost, že jsem chtěl zapůjčit náhradní vozidlo. Žádosti chtějí proto, aby jim vše pojišťovna proplatila. No já nevím, ale když mají máslo na hlavě, tak mě ty žádosti mají sepsat, poslat, já to podepíšu, oskenuju a pošlu zpátky. A ne se tady s tím vymýšlet a sepisovat.

 

Navíc venku je hezky, tak lidi chodí na koncert, říkal premiér ?  takže půjdu na koncert a nebudu se tady s něčím sepisovat.

Editováno: , autor: Lukas_86
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajímavé a smutné ...

Když tedy nejde o plnění z obyčejné pojistky povinného ale pojistky na "vyšší" urovni mezi sjednávajícími obchodními partnery (autoservis/dealer vs. pojišťovna), tak by ten škůdce autoservis měl být celou dobu v předklonu, auto opravit tak, že to na něm nikdo jen tak nepozná, poskytnout na dobu opravy plnohodnotnou náhradu a toto by nemělo být podmíněno tím, že by poškozený zákazník měl vůbec řešit nějaké žádosti atd., to by měla být automatická samozřejmost.

A na čem se pak obě strany (zákazník a autoservis) dohodnou nad rámec, tedy té "ztráty" hodnoty, to už je věc nějaké profesionální cti toho autoservisu (jeho vlastníků a vedoucích pracovníků), jestli si dokáže toto ocenit sám a se zákazníkem se rozumně dohodnout a udělat gesto. Postoj autoservisu k poškozenému zákazníkovi, že autoservis nyní funguje jako prostředník mezi vlastníkem vozidla a pojišťovnou, co k tomu dodat, to je jednání spíše jak při tom povinném ...

Když se stalo toto na ani ne rok starém Superbu v ceně přes 1 000 000 korun a to vinou servisu, dosavadní jednání servisu a poskytnuté náhradní vozidlo tu Lukas popsal, jak by se asi ten servis choval k někomu, kdo by si u nich před rokem koupil něco levnějšího kolem půl míče ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...