Přejít na obsah

Škoda Connect


Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...

Zdravím, fungujou tyhle aplikace i v Amundsenu? Třeba ten Pay to fuel, nebo Park, případně Trafication atd. Mam nového Karoqa Sportline s Amundsenem a v shopu žádné aplikace nejsou, funkce na vyžádání taky nejsou. Prostě jen info o balíčku Care connect, Infotainment online a dokoupení datového balíčku Cubic Telecom. 
Psal jsem schválně na infolinku a jediný co mi napsali je že Smart and Bundle aplikace už nejsou dostupné, Pay to fuel je pouze pro nejvyšší infotainmenty(Amundsen jen Scala, Fabia, Kamiq, ale Karoq a další jen Columbus). 
A při tom na webu pro ověření dostupnosti služeb by auto mělo všechno podporovat. Tak se jen ptám jestli je lže auto, infolinka, nebo web ověření dostupnosti služeb 😄

 

Mam dojem že když jsem to auto přebíral že tam byla ještě v menu jedna položka(něco jako Market nebo tak nějak), pak proběhla online aktualizace a už to tam není.

Bez těch blbinek dokážu žít, jen bych chtěl vědět jak to je...infolince po zkušenostech moc věřit nelze. 
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, 

funguje vám connect na PC? V mobilu to jakž-takž jede, ale v PC mě to vždy zavede do obchodu. Mám předplacené Care Connect do ledna, což mi obchod sdělí, 

ale nikde se nemůžu dostat k informacím o svém autě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

U mna sa vcera nedalo zaonut webasto, islo to az poobede. dnes od rana uplna nefunkcnost.

 

Gratulujem...

Screenshot_20241212_150013_Mykoda.jpg

 

 

Edit: tak som volal na infolinku, vraj mali opat vypadok a o 15 toc uz malo byt funkcne. Funkcne to zacalo but len niekedy teraz okolo 15.45. Uvidime dokedy :)

Editováno: , autor: skdh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pravda, když chci použít, tak mi to píše že jde pravděpodobně o dočasný problém s připojením - zkuste to prosím později, když jsem napsal stížnost tak mi odpověděli 

V případě, že se jedná o podzemní garáže, tak je pravděpodobně chybová hláška zapříčiněna absencí signálu. Pokud se problém vyskytuje i když vůz není v podzemní garáži, zašlete nám prosím tyto informace.
 
- registrační emailovou adresu pro služby Škoda Connect
- snímek chybové hlášky z aplikace
- popis situace, kdy se chybová hláška zobrazí
- typ Vašeho mobilního telefonu
- verze operačního systému mobilního telefonu
- verze aplikace MyŠkoda. 
 Je zajímavé, že telefon mám stále stejný a funkce při starém systému fungoval bez problému více jak pět roků.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...