alex.333 Vloženo 29. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2023 Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ??? Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů. Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 30. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2023 Mám sice DTSB. 50tkm a zatím dobrý. Olej neteče a ani nežere. Neteče ani nafta, či chcanky. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 30. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2023 DSRB 113000km a nic nedolivam. Ale olej menim co 15000km. Ztracela se trochu chladici kapalina, vyreseno vymenou hadicky/trubicky (plastove). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam312 Vloženo 7. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2023 Ahoj všetci...zaujímam sa o tento motor a zaujíma ma či je to 12V mild hybrid s reverzibilným štartér generátorom (lepší štart stop, plachtenie s vypnutým motorom, atď) alebo je tam len klasický zosilnený štartér. Videl som pár videí kde s týmto 2.0 TDI Evo motorom jazdili ľudia a motor sa vypínal už pod 8km/h ale keď plachtil tak len na neutráli s nejakými 900-1000 otáčkami a vyradenou rýchlosťou...vopred ďakujem za odpoveď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Rýpar Vloženo 7. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2023 V 29. 11. 2023 na 22:16, alex.333 napsal: Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ??? Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů. Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat. 93tis km a ťuk ťuk vše OK. Měním co *-15tis km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raymon88 Vloženo 29. Ledna Sdílet Vloženo 29. Ledna On 12/7/2023 at 1:10 PM, adam312 said: Ahoj všetci...zaujímam sa o tento motor a zaujíma ma či je to 12V mild hybrid s reverzibilným štartér generátorom (lepší štart stop, plachtenie s vypnutým motorom, atď) alebo je tam len klasický zosilnený štartér. Videl som pár videí kde s týmto 2.0 TDI Evo motorom jazdili ľudia a motor sa vypínal už pod 8km/h ale keď plachtil tak len na neutráli s nejakými 900-1000 otáčkami a vyradenou rýchlosťou...vopred ďakujem za odpoveď Ja by som mal mat tento motor (mam 07/2020), neviem ci mam starter-generator, ale motor sa mi za jazdy nevypina, len plachti na neutrali. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 6. Února Sdílet Vloženo 6. Února Nie je to mild hybrid, plachtí to normálne na N so zapnutým motorom. Čo ja viem, tento režim ktorý popisuješ (plachtenie s vypnutým motorom) má napr. 1.5 TSI v O4. U Superb III-ky jedine model iV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pav Vloženo 21. Dubna Sdílet Vloženo 21. Dubna (editace) Take se pridam se svou zkusenosti. Jizdne v pohode, ale jinak spise pojizdna olejnicka. Spodni kryt cely od oleje, tesnici pryze mezi blatniky a kapotou jsou nasakle olejem. Na servisni prohlidce jsem to reklamoval. Bylo mi receno, ze to je takove roseni, ze nevi odkud to je, ze to nic neni atd...Mam to jeste rok v zaruce, tak uvidim a budu to zkouset reklamovat...Auto ma 4 roky a 80 tis. km....Doma mam jeste 12 let stareho Supa2 s motorem 2.0 tdi CFFB a ten je suchy jak pepr... ...Jeste pridavam foto jak nyni vypada TDI Evo.... Editováno: 18. Června, autor: Pav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 2. Května Sdílet Vloženo 2. Května Sused ma 147kW v B8FL a katastrofa. Po 120t km dolieva 4l oleja na vymenu po 15t. V podstate ma auto skoro x čerstvý olej 😃😃😃 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 23. Září Sdílet Vloženo 23. Září Zdar chlapi. Tak se mi zdá, že chladící kapalina na našem DTSB 110kW nějak mění barvu do tmava. Neříkám že je úplně hnědá a šlemy tam také nejsou. Každopádně svojí původní jiskru už nemá. Přemýšlím, že ji nechám pro jistotu vyměnit. Ale za co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 23. Září Sdílet Vloženo 23. Září Jestli to mas v zaruce... neni co resit... Jestli ne dej tam G12 EVO 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavia089MA Vloženo 23. Září Sdílet Vloženo 23. Září V 30. 11. 2023 na 9:55, miziov napsal: DSRB 113000km a nic nedolivam. Ale olej menim co 15000km. Ztracela se trochu chladici kapalina, vyreseno vymenou hadicky/trubicky (plastove). Dobrý deň, mám rovnaký problém. Chladici kapalina sa postupne stráca, nie rýchlo ale stráca. Viete mi napísať podrobnosti čo sa u Vás konkrétne stalo? Ďakujem 🫡 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miziov Vloženo 23. Září Sdílet Vloženo 23. Září Bohužel podrobnosti nevím, řešil to servis na záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Září Sdílet Vloženo 24. Září před 16 hodinami, p2p napsal: Jestli to mas v zaruce... neni co resit... Jestli ne dej tam G12 EVO G12 EVO tam mám z výroby. A evidentně to soudruhům opět nefunguje. A nejsem sám, kdo si toho u "zánovního" auta všiml. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pav Vloženo 26. Září Sdílet Vloženo 26. Září Pred mesicem jsem opet reklamoval unik oleje. Tento tydem probehla zarucni oprava, vymena gufera klikovky. Takze budu sledovat, jestli uz nebude unikat olej. Jinak pristup servisu velice vstricny. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendyvan1 Vloženo 18. Listopadu Sdílet Vloženo 18. Listopadu Mám DTS 110kw r.v.2022 manual a najeto přes 63000km a nikde se mi nic neztrácí,olej měnim po 15tisících a stav oleje je stejný do výměni, motor olej nežere,zatím bez závad,vše super funguje,hned od koupě odpojené kurvítko u baterie,jak u předchozího S3,kde držela 7let do prodeje auta,jsem zatím s trojkovými superby apsolutně spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filip58 Vloženo 7. Prosince Sdílet Vloženo 7. Prosince Zdravim, mam dotaz ohledne rozdilu v modelech techto motoru. motor potrebuji do superba 3fl 2020. originalne tam byl dsrb, ale nekde jsem se docetl ze dts je zamenny. vim dokonce ze se do pozdejsich rocniku toho auta daval. nicmene stranka nebyla moc verohodna a chtel bych slyset pripadne rozdily v techto dvou variantach motoru a jestli je vubec zamenny. jedine co vim je, ze oba maji vyvazovaky (servisni manual co uz zde nekdo posilal. vse je kvuli tomu ze dsr se moc sehnat neda, dts se sehnat da docela dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.