Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI Evo


Pawouk

Doporučené příspěvky

Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ???

Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů.

Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všetci...zaujímam sa o tento motor a zaujíma ma či je to 12V mild hybrid s reverzibilným štartér generátorom (lepší štart stop, plachtenie s vypnutým motorom, atď) alebo je tam len klasický zosilnený štartér. Videl som pár videí kde s týmto 2.0 TDI Evo motorom jazdili ľudia a motor sa vypínal už pod 8km/h ale keď plachtil tak len na neutráli s nejakými 900-1000 otáčkami a vyradenou rýchlosťou...vopred ďakujem za odpoveď 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 11. 2023 na 22:16, alex.333 napsal:

Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ???

Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů.

Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat.

93tis km a ťuk ťuk vše OK. Měním co *-15tis km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
On 12/7/2023 at 1:10 PM, adam312 said:

Ahoj všetci...zaujímam sa o tento motor a zaujíma ma či je to 12V mild hybrid s reverzibilným štartér generátorom (lepší štart stop, plachtenie s vypnutým motorom, atď) alebo je tam len klasický zosilnený štartér. Videl som pár videí kde s týmto 2.0 TDI Evo motorom jazdili ľudia a motor sa vypínal už pod 8km/h ale keď plachtil tak len na neutráli s nejakými 900-1000 otáčkami a vyradenou rýchlosťou...vopred ďakujem za odpoveď 

Ja by som mal mat tento motor (mam 07/2020), neviem ci mam starter-generator, ale motor sa mi za jazdy nevypina, len plachti na neutrali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nie je to mild hybrid, plachtí to normálne na N so zapnutým motorom. Čo ja viem, tento režim ktorý popisuješ (plachtenie s vypnutým motorom) má napr. 1.5 TSI v O4. U Superb III-ky jedine model iV.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Take se pridam se svou zkusenosti. Jizdne v pohode, ale jinak spise pojizdna olejnicka. Spodni kryt cely od oleje, tesnici pryze mezi blatniky a kapotou jsou nasakle olejem. Na servisni prohlidce jsem to reklamoval. Bylo mi receno, ze to je takove roseni, ze nevi odkud to je, ze to nic neni atd...Mam to jeste rok v zaruce, tak uvidim a budu to zkouset reklamovat...Auto ma 4 roky a 80 tis. km....Doma mam jeste 12 let stareho Supa2 s motorem 2.0 tdi CFFB a ten je suchy jak pepr...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...