Jump to content

Motor 2.0 TDI Evo


Pawouk

Recommended Posts

Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ???

Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů.

Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj všetci...zaujímam sa o tento motor a zaujíma ma či je to 12V mild hybrid s reverzibilným štartér generátorom (lepší štart stop, plachtenie s vypnutým motorom, atď) alebo je tam len klasický zosilnený štartér. Videl som pár videí kde s týmto 2.0 TDI Evo motorom jazdili ľudia a motor sa vypínal už pod 8km/h ale keď plachtil tak len na neutráli s nejakými 900-1000 otáčkami a vyradenou rýchlosťou...vopred ďakujem za odpoveď 

Link to comment
Share on other sites

V 29. 11. 2023 na 22:16, alex.333 napsal:

Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ???

Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů.

Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat.

93tis km a ťuk ťuk vše OK. Měním co *-15tis km

  • Díky 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 12/7/2023 at 1:10 PM, adam312 said:

Ahoj všetci...zaujímam sa o tento motor a zaujíma ma či je to 12V mild hybrid s reverzibilným štartér generátorom (lepší štart stop, plachtenie s vypnutým motorom, atď) alebo je tam len klasický zosilnený štartér. Videl som pár videí kde s týmto 2.0 TDI Evo motorom jazdili ľudia a motor sa vypínal už pod 8km/h ale keď plachtil tak len na neutráli s nejakými 900-1000 otáčkami a vyradenou rýchlosťou...vopred ďakujem za odpoveď 

Ja by som mal mat tento motor (mam 07/2020), neviem ci mam starter-generator, ale motor sa mi za jazdy nevypina, len plachti na neutrali.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nie je to mild hybrid, plachtí to normálne na N so zapnutým motorom. Čo ja viem, tento režim ktorý popisuješ (plachtenie s vypnutým motorom) má napr. 1.5 TSI v O4. U Superb III-ky jedine model iV.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Take se pridam se svou zkusenosti. Jizdne v pohode, ale jinak spise pojizdna olejnicka. Spodni kryt cely od oleje, tesnici pryze mezi blatniky a kapotou jsou nasakle olejem. Na servisni prohlidce jsem to reklamoval. Bylo mi receno, ze to je takove roseni, ze nevi odkud to je, ze to nic neni atd...Mam to jeste rok v zaruce, tak uvidim a budu to zkouset reklamovat...Auto ma 4 roky a 80 tis. km....Doma mam jeste 12 let stareho Supa2 s motorem 2.0 tdi CFFB a ten je suchy jak pepr...

...Jeste pridavam foto jak nyni vypada  TDI Evo....20240618_174840.thumb.jpg.f63f071e5bff34798f931976616ed007.jpg

Edited by Pav
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...