Listopad 29, 20231 r Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ??? Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů. Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat.
Listopad 30, 20231 r Mám sice DTSB. 50tkm a zatím dobrý. Olej neteče a ani nežere. Neteče ani nafta, či chcanky.
Listopad 30, 20231 r DSRB 113000km a nic nedolivam. Ale olej menim co 15000km. Ztracela se trochu chladici kapalina, vyreseno vymenou hadicky/trubicky (plastove).
Prosinec 7, 20231 r Ahoj všetci...zaujímam sa o tento motor a zaujíma ma či je to 12V mild hybrid s reverzibilným štartér generátorom (lepší štart stop, plachtenie s vypnutým motorom, atď) alebo je tam len klasický zosilnený štartér. Videl som pár videí kde s týmto 2.0 TDI Evo motorom jazdili ľudia a motor sa vypínal už pod 8km/h ale keď plachtil tak len na neutráli s nejakými 900-1000 otáčkami a vyradenou rýchlosťou...vopred ďakujem za odpoveď
Prosinec 7, 20231 r V 29. 11. 2023 na 22:16, alex.333 napsal: Jak je na tom 2,0 TDI EVO z hlediska netěsností ??? Občas (hlavně od Martina Vaculíka) se člověk dozví, že Evina musí trpět na netěsnosti z důvodu velkého množství plastových dílů. Je to skutečně tak a TDI EVO je "olejnička"? Mám 110 kW DTTC a tak mě zajímá, co lze čekat. 93tis km a ťuk ťuk vše OK. Měním co *-15tis km
Leden 29, 20241 r On 12/7/2023 at 1:10 PM, adam312 said: Ahoj všetci...zaujímam sa o tento motor a zaujíma ma či je to 12V mild hybrid s reverzibilným štartér generátorom (lepší štart stop, plachtenie s vypnutým motorom, atď) alebo je tam len klasický zosilnený štartér. Videl som pár videí kde s týmto 2.0 TDI Evo motorom jazdili ľudia a motor sa vypínal už pod 8km/h ale keď plachtil tak len na neutráli s nejakými 900-1000 otáčkami a vyradenou rýchlosťou...vopred ďakujem za odpoveď Ja by som mal mat tento motor (mam 07/2020), neviem ci mam starter-generator, ale motor sa mi za jazdy nevypina, len plachti na neutrali.
Únor 6, 20241 r Nie je to mild hybrid, plachtí to normálne na N so zapnutým motorom. Čo ja viem, tento režim ktorý popisuješ (plachtenie s vypnutým motorom) má napr. 1.5 TSI v O4. U Superb III-ky jedine model iV.
Duben 21, 20241 r Take se pridam se svou zkusenosti. Jizdne v pohode, ale jinak spise pojizdna olejnicka. Spodni kryt cely od oleje, tesnici pryze mezi blatniky a kapotou jsou nasakle olejem. Na servisni prohlidce jsem to reklamoval. Bylo mi receno, ze to je takove roseni, ze nevi odkud to je, ze to nic neni atd...Mam to jeste rok v zaruce, tak uvidim a budu to zkouset reklamovat...Auto ma 4 roky a 80 tis. km....Doma mam jeste 12 let stareho Supa2 s motorem 2.0 tdi CFFB a ten je suchy jak pepr... ...Jeste pridavam foto jak nyni vypada TDI Evo.... Upraveno Červen 18, 20241 r od Pav
Květen 2, 20241 r Sused ma 147kW v B8FL a katastrofa. Po 120t km dolieva 4l oleja na vymenu po 15t. V podstate ma auto skoro x čerstvý olej 😃😃😃
Září 23, 2024Zář 23 Zdar chlapi. Tak se mi zdá, že chladící kapalina na našem DTSB 110kW nějak mění barvu do tmava. Neříkám že je úplně hnědá a šlemy tam také nejsou. Každopádně svojí původní jiskru už nemá. Přemýšlím, že ji nechám pro jistotu vyměnit. Ale za co?
Září 23, 2024Zář 23 V 30. 11. 2023 na 9:55, miziov napsal: DSRB 113000km a nic nedolivam. Ale olej menim co 15000km. Ztracela se trochu chladici kapalina, vyreseno vymenou hadicky/trubicky (plastove). Dobrý deň, mám rovnaký problém. Chladici kapalina sa postupne stráca, nie rýchlo ale stráca. Viete mi napísať podrobnosti čo sa u Vás konkrétne stalo? Ďakujem 🫡
Září 24, 2024Zář 24 před 16 hodinami, p2p napsal: Jestli to mas v zaruce... neni co resit... Jestli ne dej tam G12 EVO G12 EVO tam mám z výroby. A evidentně to soudruhům opět nefunguje. A nejsem sám, kdo si toho u "zánovního" auta všiml.
Září 26, 2024Zář 26 Pred mesicem jsem opet reklamoval unik oleje. Tento tydem probehla zarucni oprava, vymena gufera klikovky. Takze budu sledovat, jestli uz nebude unikat olej. Jinak pristup servisu velice vstricny.
Listopad 18, 2024Lis 18 Mám DTS 110kw r.v.2022 manual a najeto přes 63000km a nikde se mi nic neztrácí,olej měnim po 15tisících a stav oleje je stejný do výměni, motor olej nežere,zatím bez závad,vše super funguje,hned od koupě odpojené kurvítko u baterie,jak u předchozího S3,kde držela 7let do prodeje auta,jsem zatím s trojkovými superby apsolutně spokojen.
Prosinec 7, 2024Pro 7 Zdravim, mam dotaz ohledne rozdilu v modelech techto motoru. motor potrebuji do superba 3fl 2020. originalne tam byl dsrb, ale nekde jsem se docetl ze dts je zamenny. vim dokonce ze se do pozdejsich rocniku toho auta daval. nicmene stranka nebyla moc verohodna a chtel bych slyset pripadne rozdily v techto dvou variantach motoru a jestli je vubec zamenny. jedine co vim je, ze oba maji vyvazovaky (servisni manual co uz zde nekdo posilal. vse je kvuli tomu ze dsr se moc sehnat neda, dts se sehnat da docela dobre.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.