Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, vlastním Škoda Octavia II RS 2.0 TDI - PD 125kw

Co mě trapi? Při zaneseni filtru pevných částic nedojde k regeneraci (vypáleni zachycených výfukových sazí neproběhne) teplota ve filtru se nechce zvednout, nevite čim to muže byt? Během jízdy se za mnou objevuje bily oblak, nespálena nafta? 

DPF filtr vyčištěny

Lambda sonda je nova

žhaviče, diferenční snímač tlaku v pořádku

Byl přehrát software

Motor šlape jako hodinky, neškube prostě nic, jen neregeneruje.

No asi už prostě není schopný regenerace to se může stát pokud popraská nebo už nemá dostatek drahých kovů na kterých se běžně nafta vznítí. Zkoušel jsi nový filtr ?

Bílý oblak? Voda do motoru, těsnění, hlava.

Jj, bílý dým - voda ?

 

Jinak DPF asi mrtvé, koupit jiný. 

Voda je blbost, pokud se neztrácí ...

Jak to auto máš dlouho a regenerovalo to někdy?

Kolik to mělo najeto km, když se DPF nechalo čistit? Jak je na tom vačka, vstřiky, nedělalo se něco na hlavě? U PD je potřeba, aby vstřiky zvedaly teplotu pro regeneraci jak maj, je to trochu jiný systém než u CR techniky, která potřebuje hlavně funkční kat pro zvednutí teploty v DPF, u PD to musí zařídit rovnou vstřiky+vačka ...

Bez diagnostiky je to navíc naslepo, je třeba live data, ne jen vyčítat zapsané chyby.

Stejný princip, jen slabší varianta motoru PD, ani lidi co se tim živěj neměli vůbec šajn co dělaj ...

 

Jinak tyhle výkoný PD, motory BMN a spol nic moc co do spolehlivosti / životnosti ...

Upraveno od rayx

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Po koupí auta v roce 2012 a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km.

 

56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci.

 

Filtr jsem nechal čistit minulý rok v létě, auto mělo najete 234255 Km. 

 

Ještě před výměnou rozvodu auto jezdilo a regenerovalo,  regenerace mi naskakovala cca.  po ujetí 200 km. 

 

Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 200 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku.

To co popisuješ skutečně poukazuje na problém s verzí vačky, které není určená pro verzi s DPF

  • Autor

Na tu váčku jsem se díval, ale nedokážu uznat jestli je to opravdu vačka BMN.

 

Když dám přes diagnostiku chybu smazat zase se za chvíli objeví. Na palubovce svítí spirála + DPF.

 

008194 - filtr pevnych castic rada valcu 1
P2002-006 - efektivita na spodni mezi

  • Autor

Dneska jsem s bráchou zkoušel sundat víko váček abychom ověřili jestli se jedná o váčku BMN.

Zde máte fotky a podle toho co píšete tam mám jinou váčku než bych měl mít. Můžete to potvrdit?

Opravdu těžko říct, ale dle kruhu to vypadá na verzi bez DPF, nicméně na 100 % to zjistíš jen podle kodu popř. ještě foto z vrchní strany na tvar...

  • 10 měsíců později...

Zkusím štěstí zde. Vyměnil jsem motor a regenerace probíhaly sice často, ale bez problému. Poté výměna lambdy. Po cca 500 km jsem zkusil vyměnit snímač diferenčního tlaku a podtlakovou baňku v sání. No a po 20 km se rožlo dpf, připojil jsem diagnostiku a byla vypsaná chyba lambdy (proto to asi neregenerovalo). Druhý den jsem tedy vrátil starou ale dpf ne a ne regenerovat. Zkusil jsem tedy vrátit starý snímač diferenčního tlaku ale taky bez výsledku. Už to došlo nad zaplnění 60% a rožla se spirála s nouzákem. Tak jsem tedy zkusil za jízdy s krásně prohřátým motorem zadat kódování 21295 což by mělo spustit regeneraci, ale v měřených hodnotách to ani neukazuje že by se to tu regeneraci pokoušelo pustit. Něco jí blokuje, všechny 3 teploměry kolem dpf ukazují správně, snímač tlaku taky nevyhazuje nějaký nesmysly. Teplota motoru taky ukazuje správně. Už si fakt nevim rady.

  • 1 měsíc později...

Chlapi měl jsem ten samí problém,auto padalo do nouzového režimu,naj.220tis.Po hodně pokusech vyvolání regenerace to chvilku vydrželo a zas nouz.režim. Vyměna klapky sání za 1.200,- a je klid. Mam najeto 297.tis. a zatím bez problému,ale prý ta klapka vydrží životnost tak +- 100tis. tak uvidím. Motor BMN a čekal jsem od něj víc výkonově.(mam ještě  octu 1 AGR,vstřiky + lazení jednotky pájecí od Dieselpoweru v Chomutově,jezdí s ní zeťák a ten pociťový zátah RS nemá  a i když mi je 50. tak mne to ba),, koně a výkon ničím nenahradíš", zdravím ať nám to všem jezdí.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.