Květen 20, 20205 r No data se posílají z auta už teď, protože jinak by nefungovala zdravotní karta vozu. Jak je to s příjmem je otázka. Že tam bude drobný rozdíl v HW nerozporuji. Jenom říkám, že cena toho HW je korunová záležitost a za tím si stojím. Jak je to se službami operátora, to je jiná otázka a určitě by se dala řešit, třeba právě možností si to zaplatit třeba na rok. Problém dle mě je, že oni to prostě do těch nemontují. Chápu že chtějí šetřit, ale když si právě vemu jakou reklamu tomu všemu dělal prodejce. Ještě pak škodovka posílá dotazník jak je člověk s aplikací a vysvětlením prodejce spokojen atd a přitom ty možnosti ani člověk nemá. To je právě ten paradox, na který poukazuju. ŠA se tím chlubí, prodejce o tom básní a ve výsledku bez amundsena nebo virtuálního kokpitu to nefunguje. To mi přijde směšné. A když mi pak i prodejce dával info jak to už brzo půjde, že je to sice neoficiální informace, ale zato přímo od zástupců ŠA a po více jak půl roce stále nic, tak mám pocit, že je to jenom velká bublina.
Květen 20, 20205 r Zdravím Scaláci, nedaří se mi přihlásit do aplikace Škoda Connect. Zadám VIN, nejprve mi naskočí hláška : Vaše vozidlo je vybaveno technologií Škoda Connect. Když dám pokračovat, tak mi vyskočí okno : Vozidlo buď nepodporuje služby Škoda Connect nebo je již přiřazeno k vašemz účtu. Prosíme, zkontrolujte svou virtuální garáž. Když kouknu na Škoda ID, tak tam Škoda Connect vidím, když ho odeberu, tak tam pár minut není a pak zase ano. Co s tím? :( Upraveno Květen 20, 20205 r od Bohusdk
Květen 21, 20205 r No v servisu mi ohledně zpřístupnění vzdáleného přístupu řekl, že se poptá, ale že lepší bude zavolat na infolinku a poptat se tam, protože by měli mít více informací :) Takže asi tak. Jinak pán byl velice ochotný, ale informací měl pramálo :)
Květen 21, 20205 r infolinka je tragédie, tam jsem psal 2x a nikdy jsem nedostal žádanou odpověď, jen odkaz na návod a na servis
Květen 21, 20205 r Mne uz druhy den nejde a vypise mi hlasku : Nemozete sa prihlasit. Riesime to Ak sa problem neodstrani , obratte sa na infolinku Dakujeme za pochopenie. Ja to aj pochopim aj chapem ale aj ked mam tu sluzbu zdarma na rok tak ake pochopenie maju asi ty co si tu sluzbu zaplatia a nejde im alebo ide nekorektne. Snad im napisem, ze za tie vypadky a poruchy co maju by mi mali dat dlasi rok zdarma :)
Květen 21, 20205 r No v servisu mi řekli nakonec, že budu muset zavolat na infolinku :) takže vlastně nic nového.
Květen 21, 20205 r Škoda Connect bez aktivace WLAN nedám dokupy že? Nevím, proč, ale když se chci na mobilu přihlásit k wifi auta, tak připojeno, ale bez přístupu k internetu :(
Květen 21, 20205 r Protože auto neslouží jako WiFi hotspot, ručně se k wifi auta je blbost pokud nemáš amundsen a zaplacený data.
Květen 22, 20205 r Autor Škoda Connect na tři roky v sobě neobsahuje datovou službu pro obecný přístup k internetu přes hotspot zřízený v Amundsenu. Data se skutečně musí zaplatit zvlášť. Informace zde https://skoda.cubictelecom.com/cs/. Upraveno Květen 22, 20205 r od Joscer přidána url adresa
Květen 24, 20205 r Autor Včera přišla aktualizace appky na androidu, ale marně se snažím zjistit, co se změnilo. Všechno mi připadá stejné. Zřejmě jen nějaká "modernizace" vnitřku appky.
Květen 24, 20205 r • Možnost vypnout oznámení médií. • Informace o počasí ve stavovém řádku. • Schopnost skrýt / zobrazit aplikace v Android Auto. • Opravy chyb a další vylepšení.
Květen 25, 20205 r Mně už licence na vzdálený přístup bohužel před časem vypršela :-) Zkoušel jsem posunout čas v nastavení, ale infotainment nejde pod rok 2000. Upraveno Květen 25, 20205 r od vormen
Květen 25, 20205 r Stále se mi nedaří dokončit aktivaci Škoda Connect. Volal jsem na inflonku, kde mi paní řekla, že vše dělám správně a ať zkusím infotaiment restartovat. Zkusil jsem to 2x a bez šance. Když mi to nepůjde ani pak, tak mám napsat mail na infoline@skoda-auto.cz, kde mám vše popsat, spolu se screeny. Takže asi tak :( ...po vytvoření hotspotu přes mobilní data je globus stále zašedlý.
Květen 25, 20205 r Tak přeju hodně štěstí, na infilince odkazujou jen na návod k vozu a na navštívení servisu. Vrchol umu předvedli, když po 5 mailech přišla odpověď, že můj problém předali kolegům na oddělení infotainmentů a od té doby je ticho po pěšině :D
Květen 25, 20205 r Před hodinou, Bohusdk napsal: Stále se mi nedaří dokončit aktivaci Škoda Connect. Volal jsem na inflonku, kde mi paní řekla, že vše dělám správně a ať zkusím infotaiment restartovat. Zkusil jsem to 2x a bez šance. Když mi to nepůjde ani pak, tak mám napsat mail na infoline@skoda-auto.cz, kde mám vše popsat, spolu se screeny. Takže asi tak ...po vytvoření hotspotu přes mobilní data je globus stále zašedlý. V kolika dalších tématech to ještě hodláš řešit? Pravidla fora nedovolují stejné příspěvky ve vícero tématech. Duplicity smazány.
Květen 26, 20205 r Autor @Bohusdk A co zkusit prodejce, ať ti to udělá? Já když jsem Scalu přebíral, tak mi prodejce oznámil, že Škoda Connect je aktivován a jen mi předal PIN k infotainmentu a přihlašovací údaje k dočasnému mailovému účtu, který je k aktivaci potřeba. Ty jsem si pak doma převedl na svůj soukromý mailový účet a bylo hotovo.
Květen 27, 20205 r @vormen Taky jsem koukal: Ale kdo najde ty převratné novinky, má u mě zlatýho bludišťáka :D Našel jsem možná tak "Technické detaily o vozidle" - což znamená info o VIN, motoru, převodovce a výbavě. Toť vše :) Upraveno Květen 27, 20205 r od Michal T.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.