slapnahrabe Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Jasně, pak sem překopíruji odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Tak tady je odpověď z infolinky Škoda: Vážený pane xxx, pokud služby nemáte objednány od výroby vozu, tak již skutečně dokoupit či dodělat nejdou. Ohledně objednání balíčku - napište nám prosím, co se stane když kliknete na ikonu objednat a my vše necháme prověřit. Děkuji za odpověď. S pozdravem a přáním hezkého dne x y Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Kvalitní humor :) a možná by mohli chtít i vědět, co se stane až to člověk fakt koupí a zaplatí ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Třeba je chyba v Matrixu a než to "opraví", půjde to aktivovat i těm, co to z výroby nemají. Takže jestli chcete někdo obětovat šestnáct stovek na rok, abyste si ověřili z gauče, jestli máte zamčené auto (když to zrovna bude fungovat), tak máte jedinečnou šanci : ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petulko Vloženo 17. Únor 2021 Sdílet Vloženo 17. Únor 2021 Neviem ako funguje teraz ale keď som ju mal na rok tak asi pol roka nefungovala správne. Najhoršie bolo keď som bol v robote a auto mi ukazovalo že dvere mám otvorené čo samozrejme nebola pravda. To sa mi stávalo aj pred nákupným centrom. Často som sa vracal kontrolovať dvere. Vždy zbytočne. Po roku som si ju už nezaplatil platiť za niečo čo nefunguje alebo nefungovalo mi prišlo zbytočne. Ako teraz funguje? Už je to ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 Jako fanda moderních technologií jsem se na propojeni auta s mobilem přes apku hodně těšil. Jenže přišlo zklamání hned od začátku, po propojení jsem musel neustále potvrzovat uživatele, to byla otrava. Infotainment (Swing) přestal být svižný a občas se začalo odpojovat bezdrátové CarPlay. Třešničkou na dortu bylo zjištění, že nemůžu mít vzdálený přístup, jelikož jsem ho nezadal při konfiguraci auta, ikdyž nebylo kam tenhle požadavek zadat. Takže jsem odebral auto z účtu, z auta a účet zrušil. Od té doby jede infotainment skvěle. Navíc Scala má jen SmartLink a ne SmartLink+ takže nedokáže v apce zobrazovat diagnostiku. Takže všem radím, aby se na tuhle fičuru vykašlali a budou spokojenější. V tomhle autě to nikdy nebude na 100%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 Celá Connect služba by byla fajn, pokud by měla funkční aplikaci (zobrazuje SPRÁVNÉ údaje, neustále se neodhlašuje) a byl na ní spoleh, tzn. neměla výpadky. Až doběhne doba "zdarma", budu velmi váhat jestli prodloužit. Docela fajn vypadá tato alternativa - Chytré auto. Ale asi se to vyplatí zejména těm, kteří chtějí zároveň i data do auta - vyjde to levněji než platic Connect + data od Cubic telecom. Btw. stačí se podívat na recenze MyŠkoda na App store/Google Play. Lidi nadávají jak diví a popravdě se jim nedivím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 To jako v těch 1 549,- Kč ještě nejsou data musí se přikoupit zvlášť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 Data se přikupují, když chceš dělat hotspot přes Amundsen v autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koutnas6 Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 Chtěl jsem se zeptat, funguje někomu přidání trasy navolené v telefonu, následně exportované do auta. V autě nevidím nikde možnost najít tu mnou zvolenou trasu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 @Koutnas6 Nejde. já používám řešení, že si k událostem v kalendáři přidávám adresu, Waze mi pak v autě nabídne trasu do cíle. Případně u Amundsenu již funguje Škoda kalendář (zatím jen na Gmail), který by si také měl tahat adresy z událostí. Teď zrovna nejede ani webové přihlášení, ani apka. Fakt k pláči... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koutnas6 Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 K pláči to je, každopádně nechápu, proč to teda v té aplikaci je a vůbec mě to k této možnosti pustí, když to v autě není možný naimportovat. Zase někdo ze Škodovky asi přemýšlel hlavou .. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jesse_s93 Vloženo 18. Únor 2021 Sdílet Vloženo 18. Únor 2021 (editace) I'm from the netherlands, so therefore this message is in English. Text translated with Google Translate is not a good idea. Ik have a "Sport Business", which is an Ambition with some sporty extras. I checked skoda-connect.com yesterday and was able to buy the remote access subscription, so I took the gamble and purchased it. Current status is "in progress". Update: The service is activated and remote access works like a charm. Only honk & flash is currently disabled in the infotainment, as it says I have no licence for this. This is however part of the remote access subscription. For this, I will have to contact the helpdesk. Apart from that, I can lock/unlock, see the current location, receive driving data, set a speed/area warning Editováno: 18. Únor 2021, autor: jesse_s93 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 23. Únor 2021 Sdílet Vloženo 23. Únor 2021 Dobrý den, pane xy, požádali jsme kolegy o prověření a nabídka služeb je platná. Pokud tedy máte zájem o služby CareConnect - vzdálený přístup, můžete si je na webshopu za uvedenou cenu objednat. Můžete využít platbu kartou nebo platebním převodem. S přáním hezkého dne x y Tak to asi přeci jen uvolnili. Předpokládám, že to není anomálie jen u mě, když to tam máte v e-shopu i ostatní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 23. Únor 2021 Sdílet Vloženo 23. Únor 2021 Akorát je to teda fakt vtipné. Dva roky to nejde, protože to auto nemá objednáno z výroby. A najednou, bez jakékoliv úpravy HW/SW auta, to jde. Člověk má pocit, že si z něho dělají srandu :) no každopádně to zatím objednávat nebudu. Cena mi přijde celkem vysoká vzhledem k tomu, kolik funkcí z toho bych využil. Ale jsem rád, že už to je konečně dostupné všem, když se tou online connectivitou pořád tak zaklínali :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 24. Únor 2021 Sdílet Vloženo 24. Únor 2021 Tak si počkám až to někdo zprovozní, z těch, kterým to do teď nebylo umožněno. Já měl informaci přímo od lidí z vývoje, že se jedná o různý HW, proto to dodatečně nejde, ale že se na tom pracuje a snad by to v budoucnu mohlo jít dodatečně, tak jsem zvědav, kam to dotáhli. Ale asi to bude podmíněno nejnovějším FW infotainmentu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slapnahrabe Vloženo 24. Únor 2021 Sdílet Vloženo 24. Únor 2021 Tam evidentně pravá neví, co dělá levá. V jednom mailu mi napíšou, že nelze a v dalším, že ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 25. Únor 2021 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2021 Otázka je, zda pro vozidla, která to neměla objednáno již při koupi, není v rámci ceny nějaký "mechanický" zásah nutný k výměně komunikační jednotky (pro obousměrnou komunikaci) a proto je ta cena tak vysoká. Jinak ta cena nemá své opodstatnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
powerboost Vloženo 25. Únor 2021 Sdílet Vloženo 25. Únor 2021 Já to objednal, zaplatil.... Dnes mi bez jakéhokoliv vyjádření vrátili na účet peníze... :D 2 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 25. Únor 2021 Sdílet Vloženo 25. Únor 2021 Když člověk vidí jak v některých oblastech škodovka funguje, tak mám skoro strach v tom pak jezdit :) Jestli dělají soft, stejně jako třeba brzdný systém :D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koutnas6 Vloženo 25. Únor 2021 Sdílet Vloženo 25. Únor 2021 Já tady tyhle "fíčury" mám z výroby, ale nedokážu si představit, že po skončení období, kdy to mám zadarmo bych to měl platit. Věčně nějaké problémy, nefungující aplikace, chybové hlášky přes webové rozhraní atp. Během minulých asi 14 dní jsem měl 3 výpadky a to v řádu dnů. Jak psal @boonno jestli se všechno ve škodovce řeší jako SW do aut, bůh nás chraň. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 27. Únor 2021 Sdílet Vloženo 27. Únor 2021 Čirou náhodou jsem narazil na tohle - Škoda Connect Lite. Evidentně je to Škodou podporováno doteď, páč na to lezou aktualizace a dostává to lepší hodnocení jak současná MyŠkoda, kde většina nových recenzí má jednu hvězdičku. Nebude to umět asi "online" fičury MyŠkoda, páč to jede přes BT a zařízení v OBD zásuvce, ale funkcí to má docela dost. V CZ App store ji nevidím, pro SK trh by dostupná být měla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jesse_s93 Vloženo 28. Únor 2021 Sdílet Vloženo 28. Únor 2021 To clarify: I did not have Skoda Connect - Remote Access when I purchased the car. It is build in december 2019 and fitted with the Bolero. As standard, it came only with Skoda Connect - Proactive Services. I did not change the hardware, nor did I have to get a software update. Software version is 0463. It worked immediately after the license was activated. The mySkoda app is working really well. The only thing that is not working at the moment is the web portal, but that's fine by me. I only use the app on my phone. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 1. Březen 2021 Sdílet Vloženo 1. Březen 2021 Thanks for your info :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 1. Březen 2021 Sdílet Vloženo 1. Březen 2021 Další část příběhu s Connectem - do servisu zkraje února jsem jel s nefunkčními Connect službami a dalšími neduhami Amundsenu. Auto vyzvednuto s bílou zeměkoulí a s tím, že se čeká na nový SW (a opravdu je na to TPI zmiňující výpadky zvuku). Ale tři dny zpět - co to nevidím. Zeměkoule zase šedá a samovolně restartované všechny spotřeby + TRIP počítadlo. Nešlo to až do dneška. Už mi trochu dochází trpělivost, tak jsem zakoupil přístup do erwinu a mezi TPI ke Scale jsem našel i ty, které zmiňují problémy s Connectem a ve většine se doporučuje jako počáteční řešení dát auto ven na signál a výtáhnout na deset minut pojistku číslo 15 - Panel přístrojů, nouzové volání. A ono to pak skutečně naběhlo a zeměkoule zbělala! Fakt by mě zajímalo proč se tak děje. Určitě není OK, když by majítel auta měl "resetovat" přístroje vytahováním pojistek. Po vytažení je nutné znova nainstalovat aplikace Kalendář/Zprávy/Počasí, jelikož po vyndání pojistky zmizely. Zatím ale stále nevidím Marketplace. A také opět došlo k resetu spotřeb + TRIPu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.