Michal T. Vloženo 25. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2019 @Joscer Zkuste prosím, v situaci kdy je ten "globus" na displeji zašedlý, vlézt do menu a schválně vyvolat info o Datových paketech (v menu Datové spojení tuším). Mně to napíše buď "černou obrazovku" nebo "Aktivace běží..." U mě je globus šedý už přes týden, ještě včera večer jsem zkusil vymazat auto z appky (po pokusu o refresh dat to napsalo, že auto není aktivní, případně že soukromí neumožňuje sdílení dat). Dnes tedy naklušu se dvěma klíči a zkusím to ještě jednou, jelikož je fakt divný, aby se auto samo "deaktivovalo". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 25. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2019 @Michal Tvrdík Otázka je, jestli bude stejný stav až pojedu z práce. Teď vyzkoušet info o datových paketech nemám kdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 25. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2019 @Joscer OK. U mě stav po vymazání z App stále stejný - nejdřív černý obrazovka při pokusu o zjištění využití paketů/registraci uživatele, po druhém pokusu vždy "Aktivace běží" na delší dobu kdy se nic neděje. Ze Škody by prý do čtvrtka kdy jdu do servisu mělo přijít nějaké nové info, tak jsem zvědavej. Můžeme dát sázky jestli to skonční výměnou řídící jednotky jak to zde někdo psal :´( Když se na to kouknu z druhé strany - placená služba, kde se mi líbí elektronická kniha jízd, info o opuštění oblasti atd. = jenže nefunguje. Takže pokud bude po třech letech (ne)fuknčnost stejná, tak to fakt za peníze prodlužovat nebudu. Je to smutný... Jsem zvědavej jak si v konektivitě povede nový Golf nebo Octa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 25. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2019 No, novou konektivitu má i Kamiq, ale tam se o nějakých problémech žádná diskuze nevede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 25. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2019 @Michal Tvrdík Stavěl jsem se cestou z oběda v autě. Zapnul jsem zapalování, infotainment naskočil, ale piktogram pro connect stále vyšedlý. Šel jsem tedy do nastavení na datové pakety. Také tam mám "Aktivace běží...". Já bych si tipnul, že je to jen informace, že byla provedena aktivace Škoda connect. To podle mě nemá nic společného s tím, zda je služba momentálně k dispozici. A že se tam nic jiného nezobrazuje? No asi ani nemůže. Datové pakety a informace o nich (spotřeba dat) se podle mě zobrazí jen tehdy, je-li aktivovaný nějaký datový balíček, který nabízí Cubic Telekom pro možnost si z infotainmentu udělat HotSpot pro připojování dalších zařízení (mobil, tablet) přes WiFi k internetu. Po dobu prvních tří let jsou základní datové přenosy (například pro aktualizaci mapových podkladů a online informací pro navigaci) poskytované výrobcem a tak se jejich objem nezobrazuje. Tak mi to kdysi vysvětlili mailem ze supportu Škoda. Ti se mě dokonce snažili přesvědčit o tom, že tyto základní datové přenosy platí Škoda Auto, my však víme, že jsou bohatě zaplacené třeba v ceně paketu Navi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 25. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2019 @Joscer OK, díky. Jsem zvědavý, jaký to u vás bude mít vývoj. Fakt je mi divný, že "telefonické" služby jedou, ale data nejedou. Resp. nejede to ani když si udělám hotspot z mobilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 25. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2019 Z ranní jízdy (konec v cca 6:00) se nenačetla spotřeba, ostatní údaje tam jsou OK. Jinak na úvodní obrazovce appky je stále zobrazen jen údaj o vzdálenosti a ostatní chybí (stav, dojezd). To už je tak zhruba měsíc, co to nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 26. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2019 Včera přes den, když jsem se přihlašoval z webu do Škoda connect, mi vyskočilo okno k odsouhlasení VOP ohledně poskytování této služby. Tak jsem se jal si je i přečíst. Kromě obecných pokynů je tam třeba i to, že ŠKODA si vyhrazuje právo měnit, přidávat i ubírat funkčnosti infotainmentu. Ale nejvíce mě pobavila část "Práva a povinnosti poskytovatele". Je tam několik odstavců a prakticky všechny začínají nějakým slovy jako "Škoda nenese odpovědnost...", "Škoda nezodpovídá...", "Škoda není povinna...". Nepamatuji si to přesně, ale prostě v těchto VOP se Škoda snaží vyvinit úplně ze všeho. Doporučuji přečíst a pak asi toto téma můžeme klidně uzavřít. Teda asi ne, můžeme sami diskutovat mezi, ale vůči Škodě si na něco stěžovat v oblasti Škoda connect a Infotainment online je víceméně ztráta času. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 26. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2019 A doplnění ke včerejšku. Při odjezdu z práce po půl třetí Škoda connect stále nepřístupné, piktogram stále vyšedlý. Stavěl jsem se v Klatovech nakoupit a když jsem pak po čtvrté nastartoval, už bylo vše připojeno. Nicméně po dojezdu domů se až do této doby v datech na internetu (a tím pádem ani v appce) neobjevilo zaznamenání jak ranní jízdy do práce, tak odpolední z práce. Stav vozu a třeba dojezd aktualizovány byly. Budu zase psát na info/support, ale moc si od toho neslibuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 26. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2019 Tak na webu nové stránky Škoda connect. Po přihlášení mi to málem "vyrazilo dech". Zmizela poslední parkovací pozice, možnost zamknout a odemknout auto, možnost nastavit oblast a nastavit hlídání překročení rychlosti. Mapka s adresou servisu vyčerněná. Takhle nějak si asi představují změnu k lepšímu. Ale možná jsem to zkoumal příliš zevrubně a neobjevil jsem všechna vylepšení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slovacik Vloženo 26. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2019 Aj mne sa potratili tie veci. No asi začali konečne niečo davať do poriadku. Počkáme uvidíme :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 26. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 26. Listopad 2019 Začali něco dávat do pořádku? Koukám, že ve Stavu vozidla mi to ukazuje kolik ještě ujedu na zbývající benzín. A přitom mám auto na naftu. Předchozí verze webové aplikace ukazovala správně Diesel. Stejně jako to ukazuje appka v MT. Na takovýchto drobnostech se pozná preciznost programátorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 26. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2019 Ja som tu buzeraciu odhlasil a mam p jednu vev v aute klud. Este ma stve ten sos system, asi to uz vybijem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slovacik Vloženo 27. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2019 Ja som na Facebooku , kde robili reklamu ich Scale napisal, ze im ta apka Connectivita nefunguje a cez mesenger som im napisal co konkretne a asi mi neveria lebo si pytali VIN tak nech si to asi skusia sami. Uvidim, co mi odpisu pani zo Skody :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 27. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2019 Dnes jsem po ránu kouknul do Škoda connect a byl jsem překvapen. Dvě nepřítomné pondělní jízdy (co popisuji 5 příspěvků nazpět) do práce a z práce se v jízdních datech z ničeho nic objevily. Především mě překvapilo, že i ta ranní, během níž byl po celou dobu connect nepřístupný. Že by nakonec to bylo tak, že si to infotainment pamatuje a po opětovném navázání spojení dat o uskutečněných jízdách po dobu nepřítomnosti spojení dohraje informace na server? To by byl pokrok. Před asi měsícem to tak nebylo, ale mezitím jsem byl na aktualizaci software (31.října.). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 28. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2019 @Michal Tvrdík Tak jsem po spuštění nových webových stránek Škoda connect vyzkoušel Oznámení oblasti a Oznámení rychlosti. Vypadá to, že to začalo fungovat. Po nastavení (které lze provést jen v mobilu a nikoliv na webu) a překročení nastavených limitů mi přišla notifikace obou kontrol do appky na MT, oznámeno vibrací a piktogramem na displeji MT (OS Android). Zároveň také přišel v obou případech mail do pošty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 28. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2019 @Joscer Díky za dobré zprávy :) Já jsem na mrtvém bodě - už cca 14 dní zašedlý globus. Dnes jde Scala do servisu ještě s dalšími věcmi tak uvidíme co s tím udělají.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mtjwtf Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 Ahojte, troška sa votrem do témy s Kamiqom. Minulí týždeň som si prebral auto a odvtedy je piktogram internetu stále zošedlý a neviem ani pridať nového použivatela. Momentálne auto tretí deň v servise, ale prestalo ma to baviť a beriem si ho dnes odtial. Ževraj na nič neprišli, diagnostika im nič neukazuje a importér o žiadnych chybách nevie. Ešte chceli porovnávať jednotlivé výstupy z riadiacej jednotky s iným autom, ale to by tam zase muselo byť neviem dokedy, ale nové auto si človek nekúpi preto aby stálo v servise.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 29. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 @Mtjwtf A máš zřízen přístup ke Škoda Connect přes web vlastním účtem? A k tomu účtu máš přiřazené vozidlo dle VIN? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mtjwtf Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 @Joscer ano toto vsetko mam. Ale ked idem uzivatela pridat v aute tak sa to nepodari. Napise "aktivacia prebieha" a zostane to tak aj pol hodinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joscer Vloženo 29. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 @Mtjwtf Zkus napsat mail na support@skoda-info.cz. Napiš jim VIN vozidla a popiš problém. Oni tě s tím budou chtít poslat do servisu, Tak jim rovnou napiš, že už jsi tam byl a nepomohlo to. Uvidíš, za tohle nic nedáš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 Mě vyměnili řídící jednotku kvůli podobné chybě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 (editace) a pomohlo? já něco podobného řeším už měsíce. pokud auto stojí nějakou dobu (hodiny, dny) přestane komunikovat/reagovat tímto způsobem, přestane fungovat obousměrná komunikace směrem ke službě (tedy nedá se udělat aktivace, zpětne nezapnu blikání/houkání atd). pokud s autem jedu (zapnuté zapalování, pohyb) tak to začne fungovat. dokonce několik hodin po příjezdu do garáže to ještě funguje (tím odpovídám na případnou poznámku že bych doma neměl mobilní signál, mám všechny tři operátory na plnej počet). pak se to nějk uspí a konec. a ještě jedna zajímavost. jakmile se to takto uspí, nejde udělat v aplikaci (jak na webu tak na androidu) žádná změna jako např zadat novou oblast, upozornění na rychlost atd. resp to jde, ale po pár minutách se to na účtu zase změní zpátky. funguje jen u nastartovaného auta a v pohybu. zkrátka mi z toho vychází že vypnuté zapalování za nějakou dobu odpojí komunikaci od této služby + to, že jakákoliv změna (upozornení oblast, pohyb a kdoví co ještě) neproběhne pokud auto není online. Peklo. Taky mě posílají do servisu ale nechce se mi. Neco mi řiká že to nepomůže a tahle služba v téhle kvalitě a nefunkčnosti nestojí za ty prachy a už ji nechci. Editováno: 29. Listopad 2019, autor: prase66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 @Mtjwtf To vypadá na problém jak přes kopírák. Od včerejška mají dva klíče kvůli vytvoření hlavního uživatele - ale ten podle mě stejně nepůjde (zkoušel jsem), páč ten podělanej globus je zašedlý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 Pomohlo to, i když u mě byl problém, že nefungovalo nic, takže jim to asi nestálo za to to zkoušet a řešit. Po výměně jede všechno přesně tak jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.