Publikováno Listopad 16, 20195 r Ahoj mam dotaz, kdyz se meni rozvody O3 2.0 TDI 110kw je potreba odvzdusnit chladici soustavu. Mate nekdo postup jak se provadi odvzdusneni pres VAG? Diky za rady.
Leden 13, 20205 r Ahoj take bych chtel pozadat o postup jak odvzdusnit chladici okruh pri vymene chladici kapaliny u 2.0TDI 110kW. Ma prosim nekdo obrazky s postupy ze servisni prirucky? Podtlakovy pripravek na naplneni okruhu mam k dispozici. Diky.
Leden 14, 20205 r Dílenský příručky jsou tady vyvěšený ke stažení. Co se týče toho plnění, tak není v tom potřeba hledat vědu. Princip je takový, že podtlakovým přípravkem uděláš v chladící systému podtlak, který je potřeba několik minut nechat působit. Pak se uzavře kohout od zdroje podtlaku a otevře se kohout na který je napojená hadička, která je ponořená v kanystru s namíchanou chladící kapalinou. Chladící systém si díky podtlaku který v něm je sám natáhne kapalinu. Pak se na nádržku dá víčko a auto se projede aby se ohřálo na provozní teplotu. Potom se nechá vychladnout a podle potřeby se kapalina dolije.
Září 22, 20213 r Poprosím aké množstvo chladiacej kvapaliny je potreba? Bez toho podtlakového prípravku je možne vykonať výmenu kvapaliny? Odvzdušní sa to samo alebo?
Září 22, 20213 r Objem 11,5-12l. Myslím, že to odvzdušníš aj bez toho prípravku, len to bude dlhšie trvať.
Září 27, 20213 r Dělal jsem to u 3 aut obráceně, odpojil jsem přepadovou hadičku z baňky, tu jsem si dal do prázdné flašky, naplnil jsem plnou baňku (několikrát) a foukal jsem do vývodu po přepadové hadičce, vždy to bylo bez problémů. Také jsem ze začátku nechal odpojený konektor od clonky vodní pumpy, aby fungovala hned po startu, po odvzdušnění jsem konektor zapojil
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.