Publikováno Prosinec 18, 20195 r Nevie nahodou niekto,ci maju byt oba poly na baterii zakytovane plastovou krytkou? Mam 2 ja rovnaku motorizaciu 1,5 Tsi a ja mam zakrytovany - pol a kolega + pol.Co je spravne,alebo maju byt zakrytovane oba? Upraveno Prosinec 18, 20195 r od Patrik1971
Prosinec 18, 20195 r Z logiky věci bych zakrytoval ten, který není připojen na kostru, to jest obvykle + pól.
Prosinec 18, 20195 r Z vyroby zakryty pouze - pol a to mam baterku jeste v takovym fusaku, ktery ji kryje celou i ze zhora.
Prosinec 18, 20195 r Autor Ja mam prave minusovy zakrytovany,To bolo foto od kolegu.aj sa mi to zda logickejsie,kedze do neho ide nejaka kabelaz a elektronika Fusak tam mam aj ja,ale uz iba okolo obalu beterie zboku,zvrchu je bateria uz cela odhalena.
Prosinec 18, 20195 r Vždy má být z výroby zakrytovaný + pól ! Má to logiku v tom, že - pól jde na kostru vozu a tak se zase nic tak moc neděje, když ten - pól nějak omylem spojíte třeba kovovým montážním klíčem s nějakou kovovou částí vozu. Ale když Vám ten kovový klíč omylem spadne na odkrytovaný + pól a zároveň se dotkne jiné kovové části vozu, tak dojde ke zkratu (poškození akumulátoru, elektroniky vozu aj.) Pokud tedy máte zakrytovaný i - pól, tak OK, ale ten + pól musí mít kryt vždy, jinak riskujete.
Prosinec 18, 20195 r Krytka má být na mínusovém pólu, aby zabránila připojení svorky pro nabíjení atd...to je její význam a ne, aby zabránila nešikovi zkratovat baterii. Upraveno Prosinec 18, 20195 r od ferda25
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.