Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj viete poradiť ktorý snímač by mohol byť chybný ? Podozrievam váhu vzduchu ...a 2x sa stalo už po asi 40 minútach jazdy že sa rozblikala kontrolka žhavenia ale zmizne to po opätovnom naštartovaní. Vďaka za odpoveď.

 

https://i.postimg.cc/rF4W08JN/IMG-20200115-113408.jpg

 

https://i.postimg.cc/pVp6p16J/Screenshot-2020-01-15-09-02-49-134-com-ovz-carscanner.jpg

 

Snímač teploty nasávaného vzduchu G42 (+ snímač plnicího tlaku vzduchu G31, je to 2v1), 03G906051M/03G906051E, je za mezichladičem v 2. kolenu, před ohybem vzhůru, viz dílenská příručka "Motor 1.6 55 kW, 1.6 66 kW, 1.6 77 kW TDI CR", skupina 21 - Přeplňování, 2.1 Chlazení plnicího vzduchu - montážní přehled. Je to na str. 166 v pdf, 160 dle číslování stran v dokumentu. Zkontroloval bych i kabeláž.

 

Ano, mimo snímače teploty vzduchu G42 (P0111) tam máš i chybu váhy vzduchu G70 (P0101). Jestli spolu mohou chyby souviset a může je v tomto případě způsobovat závada jenom jednoho snímače by musel říct někdo, kdo se v tom vyzná, ale teoreticky to možné je.

  • Autor

Poradili mi zase že ten snímač teploty vzduchu je 2v1 s váhou vzduchu ..teraz neviem čo skúsiť vymeniť skôr ...kde je teda snímač teploty vzduchu integrovaný?

Buď ti poradili špatně nebo jste se třeba jen špatně pochopili, to se stává. Stáhni si výše odkazovanou dílenskou příručku (má jen 11 MB) a přesvědč se sám. Váha vzduchu (G70) je hned za vzduchovým filtrem, před turbem, zatímco čidlo teploty a tlaku vzduchu 2v1 (G31+G42) je až za mezichladičem, před škrtící klapkou.

 

Má to svou logiku. Z teploměru před turbem bys nezjistil absolutně nic o teplotě vzduchu, který jde do motoru, protože turbo vzduch hodně stlačí, čímž ho ohřeje. Ohřeje ho tak moc, že je jeho teplotu potřeba snížit, což dělá mezichladič. Jenže ten ho nedokáže ochladit až na teplotu, kterou měl před turbem. Takže prostě změříš teplotu vzduchu mezi mezichladičem a škrtící klapkou, chceš-li jí znát přesně, což u moderního motoru chceš. :)

  • Autor

Super info :) zajtra skontrolujem káble, vraj tým trpia a rozpadajú sa na prášok  zhodou okolností sa to isté asi pred 3 týždňami stalo švagrovi na tom istom agregáte len Fabia, ja mám Ibizu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.