Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Je uplně normální že podvozek nových aut se testuje s jinou karoserií, Superb se testoval taky pod karoserií Octavie

GetFile.aspx?id_file=740187595

To víme, jen ta samolepka zvláštní.

Ta Octavia / Superb je zajímavá :-)

To by mě zajímalo, co na tom vlastně zvládnou z toho podvozku otestovat. Vždyť to musí být všechno tak jiné ... Jako chápu když se testuje něco na stejné platformě, tam budiž, si to umím představit.

Ale veď podvozok je nový model a len karoséria je starý model. Čiže podvozok by mali v pohode otestovať.. tieto muly sú úplne bežné, tak snáď vedia, prečo to robia. Nálepka Auto Jarov možno bola súčasť kamufláže! ;)

Mňa v tom texte zaujala zmienka, že Ibizu počas testov prezliekli do Hyundai i20.. otázne, či vzali karosériu alebo ju maskovali iba nálepkami.

 

A spomínajú tam aj 1.2TSI pre UK? Asi chybička se vloudila... //ehm.. tak chybička se vloudila v mojej znalosti angličtiny :D

 

 

Upraveno od brrrrm

Má čidla na kolech mohou testovat optimální rozměry pneu, všechny dodavatele ...

@brrrrm

Spoiler

to byl polep pokud se nepletu ale spasovanný s některými díly

Photos espion - La future SEAT Ibiza sera lancée en juillet 20172017 SEAT Ibiza market launch set for July

2017 SEAT Ibiza Spy Pics - 1700913

Ten polep za zadním oknem je opravdu zvláštní, to je fakt :)

před 11 hodinami, Jan R. napsal:

No tak podle tohoto článku by základní model Fabie IV měl stát  v Británii při současném průměrném kurzu koruny a libry  cca 375.000,- Kč  v přepočtu na naše koruny. Takže jsem zvědavý jaká bude cena základního modelu Fabie IV u nás v ČR. Pamatuji si, že jsem cca před 1/2 rokem předvídal, že by to mohlo být do cca 300.000,- Kč, ale začínám o tom pochybovat!

Možná tak nějaká zaváděcí cena a pak honem po pár měsících  nahoru. Ostatně už to kdysi Škodovka takhle dělala.  Uvidíme!!!

Ta současný FIII začíná v UK na £12,990, tedy cca 394tis na naše. Tedy pokud bude nová generace levnější, tak je to dobrá zpráva.

No je to jenom úvaha britského tisku, takže asi tak. Teď jsem se díval na nový ceník inovovaného Hyundaie i20, kde základní atmosférický motor 1.2i  asi ekvivalent 1.0 Mpi u Škodovky začíná po započtení tzv. prémie na 279.900,- Kč a  Hyundai i20 s motorem 1.0 T- GDi, tedy ekvivalent 1.0 Tsi u Škodovky začíná na 329.900,- Kč, ale taktéž se započtením jakési prémie 40.000,- Kč. Pravděpodobně Škodovka bude nucena nastavit v tuzemsku dosti podobné ceny, aby doma prodávala, ale těžko predikovat!!!

Tak samozřejmě že cena se nastavuje i dle konkurence, i20 v US startuje na £14,420, FIII na £12,990, u nás je to 279 900 Kč za Fabii bez slev vs. 279 990 Kč za i20 včetně slevy 40 000 (a to v té cene třeba i i20 není Podélně nastavitelný volant ani klimatizace, zase je v ceně 5let záruka a zimní pneu). Jinak ta "prémie" je ta sleva co ti nabídnou v ŠA hned po vstupu do salonu, jen někteří výrobci ji napíší hned do ceníku, jinde ti ji nabídnou až při jednání...

Ale co jsme tím chtěl říct, podle okolních států těžko hodnotit cenu u nás.

je otázkou, jak se na britských cenách projevuje BREXIT

před 14 hodinami, Jan R. napsal:

Testy https://www.autoexpress.co.uk/skoda/fabia/108591/new-skoda-fabia-spied-volkswagen-polo-disguise-ahead-2021-debut

 

To jako koupili v AutoJarov nové Polo a předělávají to na Fabii (viz.foto)? Proč ne podvozek bude stejný.

 

Je běžné, že např. výrobce elektroniky pro své zaměstnance dodává své vlastní výrobky z běžné obchodní sítě. Dodávka vlastními silami by byla dražší. Úplně stejně může být pro Škodu levnější koupit 1 ks Pola u prodejce na Jarově, než aby vezli sólo auto z fabriky VW do Boleslavi a řešili, jak to vlastně fakturovat.

 

Tohle testování může Škoda klidně dělat i dodavatelsky. Takže firma koupí na Jarově Polo, nasadí mu prototypový přední nárazník, polepí a je to.

Ještě se vrátím k tomu novému  Hyundai i20. České zastoupení Hyundaie předpokládá, že celých 60% prodejů tohoto typu bude vybavenou základním atmosférickým motorem 1.25, což také o něčem svědčí, viz zdroj webu Autobible. Vzhledem k tomu, že převážnou většinu tohoto typu auta si kupují soukromí zákazníci, tak je tady vidět, že ti i dnes preferují jednoduchou a spolehlivou techniku.  Škodovka může proti tomu v připravované  Fabii IV postavit tak jedině tu inovovanou jednotku 1,0 Mpi 59Kw, pokud se k tomu tedy rozhodne.  Mě připadá celý koncern Hyundai jaksi mnohem silnější v tzv. kramflecích, když si to může takhle dnes dovolit a celý VW AG, potažmo Škodovka dnes jen skuhrají, jak by jim to zhoršilo průměry emisí v EU.  Proč Hyundai neskuhrá  a dělá  a prodává v EU kromě atmo. 1.25 i tu novou atmo 1.5? Je snad v lepší kondici, nebo má lepší emisní portfolio? Celé  mě to připadá, že koncern VW AG kašle na obyčejné, soukromé zákazníky  a jejich přání a požadavky a jede jen a jedině na zisk,  a co nejmenší emisní pokuty, ať to stojí, co to stojí, třeba i důvěru svých stávajících zákazníků.  Takže jsem zvědav s čím ta Fabia IV vlastně přijde, myslím tím samozřejmě motory, na infotainment jsem já "konzerva"  a milovník ryzí mechaniky, již dávno rezignoval a nejraději jej kompletně vykuchal a zahodil do nejbližší popelnice. 

Upraveno od DušanV

Byl bych rád kdyby zařadili tu EVO atmosféru, by ro mohlo jít zase do plynu 😉

Polo MPI EVo 59kW má, tak snad jej dostane i FIV. Jinak základní cena Pola je 328tis. takže FIV by měla být o něco levnější.

  • 2 týdny později...
V 15. 10. 2020 na 9:34, brrrrm napsal:

Ale veď podvozok je nový model a len karoséria je starý model. Čiže podvozok by mali v pohode otestovať..

Tak to dost těžko, pokud je to stále samonosná karosie, což je. Ano, z hlediska bezpečnosti je to trochu složitější, ale..

@bouchy Ale tady se baví o mule, která používá jen karosářské díly, tak aby to vypadalo jako jiný model.

A zas tam bude tablet jako vrata a zase tam bude všechno ovládání přes dotykovou obrazovku a zase budou problémy se software viz. všechny nové modely od Scaly dále?  

Dobře a trefně to napsal šéfredaktor AutoTipu v čísle 22/2020 ve svém editorialu: "Nová auta, co lidé doopravdy chtějí, zkrátka skoro nejsou. A asi bude ještě hůř"

Asi to tak bude, preference nového šéfa je elektrizace a digitalizace. Pokud nová Fabie nebude tedy elektrická, tak ať je tedy aspoň skrz naskrz digitalizovaná. A já dodávám , no když taková auta nejsou u VW AG, tak třeba budou někde jinde, možná.........? 

Upraveno od DušanV

Časom sa tie digitálne technológie zdokonalia, vychytajú sa muchy a hlavne si ľudia na ne zvyknú a nebudú už chcieť iné.... podobne to bolo pri nástupe dotykových mobilov. Určite ešte nejaký výrobca bude ponúkať "staré" tlačidlové ovládanie, ale bude musieť prejsť na digitálny trend, pretože tých 5% tlačidlových fajnšmekrov ich nezachráni pred bankrotom... tak to vidím ja, ale to už je téma mimo Fabiu 4.

 

Som zvedavý, ako bude vyzerať virtual cocpit v Active výbave..

jop... tipo... to je iná káva, nad tým som sa naslintal, keď som bol malý.. :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.