scypho Vloženo 16. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2020 Kde potom davas nabijacku? Do kufra? Ci je vodotesna? :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxc Vloženo 17. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2020 mala by byt vodotesna :-) ale este asi poriadne nezmokla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Štemba Vloženo 19. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2020 Je vodotěsná, nabijim normálně v dešti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 29. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2020 Téma ohledně dobíjení elektroaut, které by asi mělo zajímat každého, kdo o nich uvažuje, nebo je již provozuje:https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-zjistili-kolik-energie-ztraci-elektricka-auta-pri-dobijeni-tesla-je-nejhorsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 31. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2020 ty vole a seat mii alias skoda citigo je druhy nejhorsi so stratou 21% wth ... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Září 2020 Sdílet Vloženo 1. Září 2020 Tak eUP!, konstrukčně stejné auto jako Seat Mii e je na tom zase podstatně lépe. Takže je otázkou, jak moc tomu věřit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 1. Září 2020 Sdílet Vloženo 1. Září 2020 Je otazkou, zdali je to eUp prvni verze nebo druhe verze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 12. Září 2020 Sdílet Vloženo 12. Září 2020 Da sa nejako zistit okamzity nabijaci vykon, ak ho neukazuje nabijacia stanica ? Ci uz pri DC ale aj AC nabijani? Pripadne aj teplota baterie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrej Hluchý Vloženo 12. Září 2020 Sdílet Vloženo 12. Září 2020 Dajú sa získať nejaké dáta o batérií z aplikácie Car Scaner. Treba pripojiť OBD čítačku (funguje aj z AliExpressu). Spáruješ to s autom a získaš veľa aktuálnych informácií v reálnom čase... Skús pozrieť na Yutube video od Tedo Nash... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 Vyzera, ze po poslednom update pojde nabijat Citigo / eUP 7.2KW uz z jednej fazy. Treba na to samozrejme 32A hlavny istic :) https://myenergi.info/the-strange-case-of-a-citigoe-iv-charging-at-32a-w-t2337.html?fbclid=IwAR22uBMKtrYaMhj7QWfSMY63_OoW_bz6eTOD6CISHoHM-thWfjndhPUSI3k#p21632 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo 14. Září 2020 Sdílet Vloženo 14. Září 2020 (editace) tak to bude zaujimave. ale ten udate sa asi neda nahrat nadialku? ja som dnes prvykrat pripojil auto do elektriny doma a blikala chyba uzemnenia. tak reku OK, odpojim ten dnes doma vyrobeny kabel z 5kolika na obycajnu 1fazovu zasuvku a zapojil som nabijacku priamo do obycajnej 1faz zasuvky. zasa to iste blikanie. na to sa dozvedam, ze vraj v celom dome nie je ani jedna zasuvka uzemnena. ked som jednu rozobral, tak vidim nulak spojeny z uzemnovacim kolikom. znamy mi poradil, nech pichnem kolik do zeme a zapojim ho ako uzemnenie v zasuvke. idem guglovat, co s tym. EDIT takze stacilo spojit uzemnenie s nulakom a uz to nabija skusil som aj OBD adapter s tou apkou a ide to, nacita mi to nejake zakladne senzory ale nabijaci vykon tam nie je skusal som pridat custom sensor s nejakymi hodnotami odtialto https://www.goingelectric.de/wiki/VW-e-up-OBD2-SGC6 napr nieco z tohoto by mal byt nabijaci prud 22 42 38 bb/4 A HV-Ladestrom Sollwert 22 1D A8 aa/10 A AC-Netzstrom, Istwert 22 15 D3 aa/10 A AC-Netzstrom, Sollwert 22 42 37 bb/4 A HV-Ladestrom Istwert ale neukazuje to vobec ziadne hodnoty neskusali ste to niekto, podarilo sa vam to ? Editováno: 17. Září 2020, autor: denial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Vargovčík Vloženo 26. Únor 2021 Sdílet Vloženo 26. Únor 2021 Končí mi zanedlouho roční promo na nabíjení od ČEZ tak jsem vytáhl jednofázový dobíjecí kabel do běžné zásuvky (výbava při zakoupení). Mylně jsem se domníval, že je 16A (3,6kW), na štítku má napsáno 10A a reálně tedy dobíjí výkonem cca 2,3kW. Bohužel i přesto, že kabel má průřezy vodičů 5mm2 - to by zvládlo i 32A nabíjení, nepovedlo se mi i přes rozebrání nalézt jednoduchý způsob, jak proud nastavit. Na PCB není žádná propojka ani popis, který by naznačoval možnost nastavení proudu. Drtivá většina nabíjecích kabelů na webu umí proud nastavit tlačítkem (nebo dotykově, RFID...) a tak nějak jsem doufal, že tento předimenzovaný kabel to bude umět obdobně, jenom někdo šetřil na tlačítku... Hacknul někdo firemní kabel? Umíte poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Vargovčík Vloženo 26. Únor 2021 Sdílet Vloženo 26. Únor 2021 Re: scypho, denial eUP! v dřívějších verzích měl jednofázové nabíjení (1x modul 3,6kW), ten pravděpodobně více nepobere. Citigo má dva moduly 3,6kW a pokud je zapojen jeden jednofázově, nabíjí 3,6kW, pokud je napojeno třífázově, berou ty dva moduly ze dvou fází 7,2kW, jedna fáze je nevyužitá. Pokud ale propojíte redukci z jednofázové zásuvky tak, že připojíte tuto jednu fázi na všechny fázové kolíky na třífázové straně redukce, ty dva moduly si vezmou každý svých 16A, tedy celkem 32A (otestováno to nemám, moje jednofázové zásuvky jsou max. 20A). Pokud tedy nezafunguje nějaká ochrana nebo detekce (což možná řeší ten update firmware v Citigo). Bastl s propojenými fázovými kolíky je ale nesystémový. Proto je možné (a to by bylo dost "clever"), že update přidá jednoduchou funkčnost - pokud management nabíjení dostane informaci, že je možné nabíjet proudem 32A a vyšším a zjistí, že napětí je jenom na jednom modulu, jednoduše vstupy nabíjecích modulů spojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Vargovčík Vloženo 26. Únor 2021 Sdílet Vloženo 26. Únor 2021 Řízení nabíjecího proudu Citigo iV. Pamatuji si, když jsem kdysi chtěl zakoupit eUP! v bazaru, tak v infotainmentu byla sekce s nastavením velikosti odebíraného proudu ze zásuvky - pro možnost ho snížit, aby to vydržel jistič zásuvky, ze které eUP! nabíjí. Jsem rád, že jsem vydržel, za cenu bazarového eUP!-u mám Citigo iV s dvojnásobnou kapacitou akumulátoru. Nicméně dlouho nebyl použitelný infotainment (pro mobilní telefon) a současná verze "Move & Fun" (krom toho, že je na mém mobilu nestabilní) tuto možnost nemá. Má někdo informaci, zda je tato funkce vůbec nějak dostupná pro nastavení proudu ze strany vozu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 26. Únor 2021 Sdílet Vloženo 26. Únor 2021 Před hodinou, Ján Vargovčík napsal: Pokud ale propojíte redukci z jednofázové zásuvky tak, že připojíte tuto jednu fázi na všechny fázové kolíky na třífázové straně redukce, Jako že propojit 3 fáze ze zásuvky do jednoho místa? Tak to není dobrý nápad :D Jako ohňostroj dobrý, ale sousedi tě nepochválí za černou hodinku :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Vargovčík Vloženo 27. Únor 2021 Sdílet Vloženo 27. Únor 2021 V 26. 2. 2021 na 15:37, Kuchar7 napsal: Jako že propojit 3 fáze ze zásuvky do jednoho místa? Tak to není dobrý nápad :D Jako ohňostroj dobrý, ale sousedi tě nepochválí za černou hodinku :) Špatně pochopeno - tak ještě jednou - bavíme se o nabíjení z JEDNOFÁZOVÉ zásuvky - a Mennekes je třífázový přívod do nabíjecího konektoru elektromobilu. Přikládám pro názornost obrázek - jde o druhou redukce zleva; pokud se ta jedna fáze propojí na všechny tři fáze pětikolíkové zásuvky té redukce, lze docílit využití obou jednofázových nabíjecích modulů v Citigo iV. Jsou možné dvě varianty - buď to elektronika zamítne jako chybu, nebo si bude myslet, že má všechny tři fáze OK a řekne elektromobilu, že může nabíjet nastaveným proudem. Pokud se nastaví nabíjecí proud na 6A tak to snese i běžná zásuvka a informační display na nabíjecím kabelu by měl ukazovat nabíjení výkonem cca 2,7kW a z jednofázové zásuvky by mělo téct cca těch 12A (při dvoufázovém nabíjení Citigo). Nemám to vyzkoušeno, až pořídím tuto nebo obdobnou nabíječku pro nabíjení z třífázové sítě, ověřím to a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citigo iV Vloženo 8. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2023 Ahojte, Citigo iV nemá aktívny kvapalinový teplotný manažment, ktorý sa stará o životnosť batérie. V článku, ktorý sa venuje tejto problematike sú rady ako možno zlepšiť kondíciu batérie. Má niekto s týmto skúsenosti, pomôže to životnosti batérie? https://elektromobil.tech/poradime-vam-ako-zlepsit-zivotnost-baterie-elektromobilu/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šutrák Vloženo 12. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2023 Abys overil, ze to pomuze zivotnosti, tak bys musel mit ty EV dva a jezdit s nimi stejne. Ale to nemas .Clanek je vylozene kompilat informaci, ktere se vali na Inetu hodne dlouho. A takovouto slohovku Ti napise kde kdo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Citigo iV Vloženo 12. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2023 Nemám pocit, že by išlo o slohovku, veď tie 3 body, ktoré sú tam spomínané ovplyvňujú životnosť baterky, alebo nie? Aj keď je pravda, že baterka v Citigo bude mať menšiu životnosť ako je bežné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.