Přejít na obsah

Octavia IV a konkurence


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

S největší pravděpodobností dojde u škodovky v listopadu ke změně ceníků, u koncernových sourozenců k navýšení cen již došlo teď v říjnu.

Třeba u Golfu variant podle verze v rozmezí + 18 - 23 000,- Kč. Nejlevnější základní verze Life + motorizace 1,0 Tsi / 81kW je za 609 900,- Kč.

U Leonu Sportstourer dle výbavového stupně o + 5 000,- (Reference), Style o + 15 000,-  a u Xcellence + FR o + 25 000,- Kč.  Nejlevněší je verze Reference s motorem 1,0 Tsi / 81 kW je za 524 900,- Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před 1/2 rokem jsem málem u AC Jičín koupil OIV v maximální výbavě včetně AGR sedaček a Webasta. Měla najeto 6tis.km a chtěli za ni 760tis.Kč. Teď se ta samá (bez AGR sedaček) prodává za 929tis.Kč

 

No a teď s těma cenama? Teď už nic, ať si to nechají. To už je naprosté bláznovství, co se děje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Cena vypadá hrozivě, ale při srovnání - základ

o 5 tis levnější než O4C ( určitě zase co nevidět vyrukují s akcí jako styl u Opelu)

308 SW má navíc 2 zón.AC, multi volant, bezdrát.Smartlink, čtení dopravních značek!, zadní PDC, dešťový senzor, akustické sklo, virtual, 10" displej, kožený volant, sklopná zrcátka, bederní opěrka, loketní opěrka, 12V vpředu

Otázka, jak to pojede, vnitřní hluk i otáčky při 130, spotřeba bude cca. vyšší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Vyzkoušel jsem novou 308 1.2T 130k man.

+ desing

+ zelená met.zdarma

+ desing a zpracování interiéru

+ podvozek

+ odhlučnění

+ ovládání tempomtu na volantu

+ odstínění virtual cocpitu

+ výdechy na vrchu palubky zakomponované do lišty

+ kamera s čistým obrazem s ostřikem

+ lišta na odtok vody z čelního skla provedena funkčně

+ Allture Pack výbava plně dostačující

+ velmi pěkné ceny - čekačka 8 - 12 měsíců

+ odemknutí na přiblížení, co umí Captur2

+ pěkný výhled zevnitř

+ kožené boky sedaček

- na francouzké nové auto to tam nesmrdí jako lepidla

 

- kdo říká, že ovládat Octavii přes tablet je složité a špatné v tom nikdy neseděl, toto je masakr. Jestli mají školení při novince na trhu nevím, ale prodejce nebyl schopný říci, jestli to umí personalizaci na klíči, přepnout zobrazení virtual …

- to je tak hodinu někde stát, vzít návod a studovat

- ty lesklé klavírované plasty

- Kessy jen na předních dveřích

- el. ručka se sama neodblokuje a nezabrzdí

- při sedačce dole tunel s loketkou moc vysoko i dlouhá řadička

 

Motor tedy hlasitější než TSi do 3 tis. ot. to jde. Auto najeto 35 km i z 1200 ot. se to sebralo.

I přesto, že je to levné vybral bych jinde.

 

21838C13-513E-4990-BB18-E864AD484454.jpg80B4516D-E990-4AA3-976D-41122BC24A1B.jpg4CA393E5-F1CD-4E24-926B-CD65BFFBC09E.jpg0E86DB66-D7A8-4EBF-8850-EBDF86A4EC24.jpg891D0D53-6FF2-4575-8DEA-03A78E5E35CC.jpgED9BBA2F-CD5E-411E-BDC2-20F3E927D6AE.jpg328EE5A1-D3C9-4669-A3C0-300482BB0BD4.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Možná to tu už bylo řešeno, ale dneska jsem měl možnost pojezdit pár km s Golf Variant 1.5 etsi dsg (96 kw) ve výbavě style. Oproti mé O4 ve style+ samozřejmě považuji za lepší motor ve spojení s DSG. Co mě ovšem překvapilo nepříjemně, je řešení palubní desky. Ta díra uprostřed sice svědčí kolenu, ale nevypadá dobře, stejně jako chybějící kaplička přístrojů. Na displej tak mnohem snáz svítí a to řešení mi přijde proti O4 jako levné. V tomto ohledu prostě působí golf moc jednoduše, černé plochy se upatlají a nevypadají hezky. O4 by se mohla inspirovat jen v řešení v dotykové plošky pod displejem, kde golf sdružuje ovládání hlasitosti i obou zón klimatizace.

Stejně tak v případě výbavy style u golfu jsou ergonomická sedadla s el. pamětí lepší než to, co nabízí škoda ve stylu. 

Překvapilo mě, že tato výbava golfu, začínající na 800 tis. Kč, nemá keyless otevírání (!). Je za příplatek 11 tis. Kč, takže v klice u řidiče je normálně díra na klíč. Nemá ani navigaci, musí se dokoupit v eshopu online. Což je problém, protože se pak mapa s polohou vozidla nezobrazuje bez toho ani na displeji.

Nemá zadní parkovací kameru, ale zas má asistent vyparkování a mrtvého úhlu, což naopak nemá octavia ani ve style+.

Kdybych měl vybírat mezi těmito dvěma modely, tak vyhraje O4.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, ten prostor kolem pravého kolene s odkládacím místem na mobil mi připomínal dodávky. Divný tmavě šedý plast, bez nápadu. Nad tím povedený displej a rychlý infotaiment, ale zase, odpudivý černý lesklý plast, který se umastí a dříve či později na něm budou rýhy. Je na tom vidět každé zrnko prachu. To auto mělo najeto 100 km a už by zasloužilo vyčistit interiér tyhle plochy.

Na auto v ceníkové ceně 845 tis. Kč to je bída, zvláště když vím, jak umí VW interiéry např. u tiguana či passata.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...