Listopad 7, 20204 r Zde vyšel článek na téma cena. Osobně jsem taky zkoušel konfigurovat i dříve a konfigurovátorová cena se hodně blížila 900t a to jsem tam neměl zas tak věcí (ja za podobnou cenu po slevě nedávno měl Kodiaqa v LKčku). Nicméně u Kodiaqa jsem měl slevu skoro 20%, ale u Octavie, Passatu nebo Golfu jsem se dostal jen na 5%-8%. U této generace Oktavie je malý rozptyl mezi základní Active a vrcholnou Style než býval u předchozích. Měli by ty ceny trošku poladit, protože O IV je moc pěkné auto, ale cena je na hraně. https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-s-cenou-octavie-mozna-skutecne-pretahla-strunu-na-dalsim-trhu-ztraci-pudu-pod-nohama/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=6&dop_req_id=p3WJimavLmh-202011071654&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box Nicméně ve srovnání s Golfem nebo Leonem ta užitkovost je pořád lepší.
Listopad 7, 20204 r A to páni redaktoři možná zatím ani netuší, že se bude od 1.1.2021 opět navyšovat cena.
Listopad 7, 20204 r Autor Ona ani nemusí všechny verze. Zruší 125let a hned je základ o 37tis výše a už to někdo může brát jako zdražení.
Listopad 7, 20204 r Jestli budou jen pakety, ktere jsou pro me ted zcela nepouzitelne, tak uz je to stejne jedno. K cemu je mne drobna cenova vyhoda, kdyz do paketu narvou vzdy nejakou uplnou picovinu. Zacalo to nesmyslnymi restrikcemi mimoradnych vybav pro levnejsi stupne. Pak zacali s AM prakticky bez moznosti mimoradnych vybav. A ted uchylnymi vazbami vybav (napr. nucene "hlidani mrtveho uhlu" k el. sedadlum). Jestli bude prechod na pakety, tak s jejich podobou u aktualni generace ma ucta. Myslel jsem si, ze horsi skladbu vybav nez u SIII FL (alias narveme do zakladu Amundsen) nebude mozne vymyslet.
Listopad 7, 20204 r Autor Co za tím stojí ale ... vyšší cena paketu a tím vyšší obrat, nebo zjednodušení výroby např. méně typů kabelových svazků nebo ....
Listopad 7, 20204 r Hledej za tím emise, nově musí mít každá výbavová kombinace zvlášť homologaci (resp změní se hmotnost auta -> jiné emise). Tedy je levnější udělat homologace pro 3-4 pakety a jejich kombinace, než pro 1000 kombinací různých příplatků... Nechci malovat čerta na zeď, ale díky individuálním příplatkům se u koncernu dala udržet cena v rozumné hladině, když chtěl člověk nějaký specifický prvek, ale s tímto přechodem na "asijský" systém...
Listopad 14, 20204 r Todle vypadá zajímavě https://www.auto.cz/honda-laka-na-premieru-noveho-civicu-ukaze-se-pristi-tyden-136804
Prosinec 10, 20204 r Golf R 2020 už zná české ceny - 1.177.000Kč a to je cena pouze základu. V koncernu jim to sebevědomí vystřelilo do vesmíru. Na zvážení je pak Mko od BMW nebo Mercedes AMG A35 za 1.200.000Kč. https://www.auto.cz/volkswagen-golf-r-ma-ceske-ceny-jak-si-ostra-ctyrkolka-stoji-ve-srovnani-s-konkurenci-137134?fbclid=IwAR3BF8ayU_fW0yOH3QOPHnI-AE2sEEgHCdiYqTafdRnStOUv8Hgvz3cHLgg Upraveno Prosinec 10, 20204 r od LukášCBR
Prosinec 11, 20204 r VW R předchozí generace stál 1 126 900,- takže při uvážení, že mj. stoupnul ještě trochu výkon už to není ani tak překvapující, zvláště pak s přihlédnutím k tomu, jak je na tom cenově nová generace Leonu či Octavie oproti předchozí.
Prosinec 11, 20204 r No nerad bych zakladal flame, ale sedl jsem si tento tyden do asi sedmi modelu VW. Golf je v interieru laciny jak blazen. Stal vedle Pola a nepotrebovat kufr Variantu, postradal bych duvody ke koupi Golfu. Srovnani se Sportsvanem pro osmicku tristni. Takze vzestup kvality interieru OIV zase o neco vetsi prekvapeni.
Prosinec 13, 20204 r V 11. 12. 2020 na 20:47, bojler napsal: No nerad bych zakladal flame, ale sedl jsem si tento tyden do asi sedmi modelu VW. Golf je v interieru laciny jak blazen. Stal vedle Pola a nepotrebovat kufr Variantu, postradal bych duvody ke koupi Golfu. Srovnani se Sportsvanem pro osmicku tristni. Takze vzestup kvality interieru OIV zase o neco vetsi prekvapeni. Ber to tak, že na vývoj Golfa přímo dohlížel Diess a řezal náklady co to šlo, proto byl taky nasr.... když vyšla OIV, která má třeba plynový vzpěry kapoty, který v Golfu vyhodili. Já jezdil několik Golfů a nedal jsem na ně nikdy dopustit, ale když vyšla VIII tak jsem si říkal, že VW to auto zabil. Mladym, na který cílí je u zadele jestli koupí Golfa nebo Toyotu (prostě to jede z A do B, mám takové kamarády a nechápu :-() a typický zákazník si GVIII nekoupí, protože to je ne krok, ale skok s kvalitou dolu. Nejvíc je to vidět, když přesedneš z VII do VIII.
Leden 10, 20214 r Nový Golf se mi obecně moc nelíbí, ale Alltrack bez těch hnusných stříbrných plastů ála Škoda vypadá mnohem líp
Leden 11, 20214 r Jak je na tom Golf co se týká SW v porovnání s OIV? Stejná bída, nebo lepší/bez problémů?
Leden 11, 20214 r @Rapid1.0 ocividne plus minus stejne https://www.auto.cz/start-dlouhodobeho-testu-vw-golf-1-5-etsi-evo-mhev-110-kw-dsg-r-line-137475
Leden 11, 20214 r Autor K Seatu bez připomínek k sekání, vypínání, nenaběhnutí https://www.auto.cz/seat-leon-st-fr-1-4-phev-stylovka-do-zasuvky-137523
Leden 11, 20214 r Nevím zda si to pamatuji správně, ale myslím že zde: ten infotaiment zrovna nechválil...
Leden 15, 20214 r Když se nedaří, tak se nedaří, tj. pokračující problémy u VW Golfu VIII. https://www.auto.cz/volkswagen-golf-ma-dalsi-potize-se-softwarem-svolava-se-56-000-aut-137615?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Upraveno Leden 15, 20214 r od DušanV
Únor 4, 20214 r No vida kam to ti frantíci až dotáhli. Hrdla nádrží z obou stran. Alespoň si budu moc vybrat vždy nejkratší frontu ke stojanu. A to se vyplatí.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.