Publikováno Únor 3, 20205 r Netusi nekdo, proc vsechny benzinove motory na Superbu 3 maji dva vyfuky (vlevo i vpravo). Vzdyt to musi dost zhorsovat aerodynamiku i hmotnost. Na Superbu 2 si 1.8 TSI vystacil s jednim a oktavka ma s 1.5TSI jeden vyfuk, se superbem ma 2.https://www.auto.cz/galerie/testy/63951/skoda-superb-combi-style-1-5-tsi-act-leta-na-jeho-pozici-nic-nemeni?foto=28 Upraveno Únor 3, 20205 r od 5icz
Únor 4, 20205 r Přesně tak: https://www.auto.cz/galerie/testy/85625/skoda-superb-combi-1-5-tsi-110-kw-tise-a-prumerne?foto=26
Únor 4, 20205 r Mne sa prave paci,ze su tam dva..je to take realnejsie,ked sa kadi z oboch stran.Preco boli 2 a zrazu staci 1,to netusim,ale ani strach z nadvahy a zlej aerodynamiky nemam.
Únor 5, 20205 r Autor A 1.8 TSI v Superbu 3 ma taky jeden vyfuk, 2.0 TSI vzdy 2 vyfuky, jak v superbu 3 tak v oktavce 3.https://www.auto.cz/galerie/testy/47561/skoda-superb-1-8-tsi-zazehove-optimum?foto=22
Květen 6, 20205 r A je vobec nejaka vyhoda,alebo naopak nevyhoda,ked ma auto 2 vyfuky/na kazdej strane samostatny tlmic/,alebo iba 1?
Září 10, 20205 r v superbu mají pouze 200 či 206 kw verze dva laufy. Původní 162 kw v superbu měla jen jeden
Září 10, 20205 r V 6. 5. 2020 na 10:06, Patrik1971 napsal: A je vobec nejaka vyhoda,alebo naopak nevyhoda,ked ma auto 2 vyfuky/na kazdej strane samostatny tlmic/,alebo iba 1? $$ při servisu, dávám tomu tak 10-12 let. Pak holt třeba 40k nebo tak. Asi bych chtěl odstranit tu díru mezi koncovkou a trubkou. Dřív se to nedělalo pro parádu, ale proto, že to často bylo jediné řešení víceválcového motoru.
Září 10, 20205 r před 1 hodinou, homy napsal: v superbu mají pouze 200 či 206 kw verze dva laufy. Původní 162 kw v superbu měla jen jeden Aj moja 1,5 TSI ich ma,teda 2 tlmice,2 koncovky,akurat niesu tak pekne vyvedene,ako u 200 a 206 kw verzie.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.