Publikováno Únor 17, 20205 r Zdravím pár týdnů zpět mi začalo cukat auto při vyšší zátěži napřiklad do kopce nebo s více lidma diagnostika nic neřekla tak jsem vyměnil filtry proplách auto adititivama ale nic nepomohlo. Nyní se to děje téměř pořád když sešlápnu plyn trochu víc než na cca 5% auto začně cukat pak se otáčky zastavý auto nereaguje na plyn a chcípne. Napadá někoho něco?
Únor 22, 20205 r Začal by s tím, že bych vytahal vstřiky a dal bych nový gumičky a měděný podložky, který budou asi KO. A samozřejmě zkouknout v jakém stavu jsou šachty, vačky a zdvihátka. Pokud je to podfukujícími podložkami pod vstřikovači a vadnými gumičkami, tak se palivový systém zavzdušňuje až motor chcípne a přitom nemusí být žádný zápis v paměti řj. Kolik to má najeto?
Prosinec 13, 20222 r Zdravím, kdepak prosím byla závada? Já mám řekl bych podobný problém, jen 1.9 TDI PD Fabia2, najeto 225k km a trvá to přes rok. Při 1. nastartování za daného dne by auto objelo zeměkouli, ale pokud zhasnu motor a chci po chvíli (cca 10 min.) znovu nastartovat, nejde..protočí se cca 10x (baterka v poho) až pak chytne, někdy jede jakoby na 3 válce, někdy šlape jak švícary, ale pak nahodile i během jízdy poklidně úplně chcípne..Děkuji za návrhy kde začít hledat závadu? SP Milan.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.