Combi2002 Vloženo 25. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2015 Origo jsou hadičky zapletené v el. svazku. Tudíž tahání asi nic moc. Musíš projít pod čelní okno, a dozadu si to hodíš. Nic moc zábavného. Jinak jsem nezažil tedy problém že by to bylo vyloženě hadičkami, pokud to v nich nezamrzlo, ale i tak mi to přijde divné. Jinak pořád nechápu kde je cca závada? Čerpadlo je funkční a nechodí to? Voda nikde neteče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 25. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2015 Voda nikde neteče, čerpadlo je slyšet že běží, ale ze všech tří trysek kapalina teče pouze slabým proudem. Ta výměna hadiček me napadla pouze hypoteticky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 25. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2015 Koukni na to čerpadlo. To je to nejjednodušší. Sundej nebo vytoč kolo, odmontuj v tom místě podběh a vyzkoušej. Mě to jednou dělalo taky a bylo to čerpadlem. Tlachání řešení problému nepomáhá!! Činy vedou k výsledku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 25. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2015 Určitě tam zkusím dát staré čerpadlo co teklo. Bohužel musím to dělat venku na zahradě a tak se mi do toho včera nechtělo snad dnes. Pak poreferuji, zda to pomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2015 a nejsou ty trysky prostě ucpaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 25. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2015 Určitě tam zkusím dát staré čerpadlo co teklo. Bohužel musím to dělat venku na zahradě a tak se mi do toho včera nechtělo snad dnes. Pak poreferuji, zda to pomohlo. No mě to říkej. Mám vyměnit olej a nějak se mi do toho taky nechce. Nechám to na zítra má být +12°C a sluníčko. Dneska odpočinek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 25. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2015 Trysky ucpaný nejsou, po tom jsem šel první. A hlavně to zacali dělat všechny tři soucasne a zničehonic. Já budu muset dnes, pak už není čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Kluci, aby mě nic nepřekvapilo... Nestihl jsem dolít zimní směs, v mrazech zamrzla letní, a po dolití zimní a kompletním rozmrazení auta (v garáži stálo 10 hodin, přímotop u čerpadla, několik hodin fénování) se čerpadlo nerozjelo... Mohl ho mráz a letní směs nějakým způsobem poškodit tak, že nejede? Pojistka je OK, auto je teď v servise a nerad bych platil majlant... Fabia III. Díky za každý tip, zkušenost či radu Pozn.: Ostřikovače jsem zkoušel jak bylo auto zamrzlé, i při rozmražování, ale čerpadlo naprosto tiché, fakt nejelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 pokud bylo zamrzlé a ty jsi do něj pouštěl proud, tak jsi ho mohl spálit. A měl jsi to určitě komplet rozmrzlé? Ono je to ale tak trochu stejně jedno, protože, když voda v čerpadle zmrzne, tak to dřív nebo později začne téct. Pokud nechceš platit majlant, tak si to oprav sám - výměna čerpadla není složitá a druhovýrobu koupíš za 100 až 200 Kč, originál za 800. Samozřejmě pak na čerpadlo nebudeš mít záruku ze Škodovky, ale to tě nemusí zajímat. Hlavně dej pak vědět, jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 No dva dny to bylo v garážích při 7°C, třetí den to bylo v garáži vytopené, navíc přímotop, několikahodinová fénovací kůra příno do míst kde je čerpadlo... Komplet rozmrzlé to muselo být. Takže pojistka nezabrání spálení čerpadla při zamrznutí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 nemusí, od toho tam ta pojistka ani není. A pojistku jsi kontroloval vizuálně, nebo i proměřil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 15ku pojistku jsem kontroloval jen vizuálně, to bych si přerušení na tak velkém drátu snad všiml (?), a mám pocit že byla sdružená s něčím, co fungovalo... Měření neproběhlo, elektro jde fakt mimo mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 pojistky se musí proměřovat, jinak víš prd. Pokud to ovšem bylo na jinak funkční větvi, tak není co řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cubais Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Tak to byla úplná hloupost, moje hloupost. V knížce se píše, že pozice 46 nebo tak nějak jsou Ostřikovače předního a zadního okna, páčky pod volantem. Pozic je tam asi 70, takže jsem to proletěl ve tmě ještě jednou a opět jsem ostřikovače našel jen tam, tak jsem usoudil že to je sdružené i pro páčky a kontroloval. No nebylo, pozice 22 jsou totiž opět ostřikovače předního a zadního okna Takže v servise jsem se cítil jako naprostý idiot... Ale rada pro všechny, letní směs má vyšší hustotu jako zimní, pokud před zimou zbyde letní směs, vy dolijete zimní, auto stojí, směsi se oddělí, letní zůstane dole, v motorku, v noci příjde mráz, letní zamrzne, vy pod dojmem že máte zimní a že přece nemůže zamrznout pustíte ostřikovače a nic... Letní je totiž zamrzlá v motorku a jelikož přetížíte motorek, který se netočí, spálí vám to pojisku, konkrétně ve Fabii III je to pozice 22!!!! Né 46, ta je opravdu jen a pouze pro páčky pod volantem Takže před zimou se musí letní prostě vystříkat. Poučení? Stříkej, stříkej a stříkej, dokud nebudeš na dně, pak teprve dolij zimní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Hmmm... a proto, když si koupím flašku rumu, tak dole je tresť a nahoře 96% líh a před pitím se to musí protřepat :-) Nicméně je možné, že pokud je v nádržce letní směs a do nalévacího hrdla se přileje trochu zimní, tak to ničemu nepomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Slabý Vloženo 9. leden 2016 Sdílet Vloženo 9. leden 2016 Tak problém s ostřikovači snad vyřešen, koupil jsem nový motorek a přední trysky a vše zase funguje jak má. Zadní pořád stříká hůře, ale měnit ji zatím nebudu, nechám ji kdyžtak až na jaro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 (editace) Zdravím lidi, měl bych pár dotazů, snad na to bude někdo schopný odpovědět. Řeším problém s ostřikovači. Zadní mi nejede již delší dobu a ani ho neřeším - nepoužívám (kape to někde uprostřed podvozku a na to nemám, jakož to obyvatel ve městě, prostor to opravit). Ale co jsme začal řešit je únik kapaliny. Šlo to někde od levého kola (u řidiče), mnoho jsem tady pročetl na fóru. Problém je pravděpodobně někde mezi nádobkou, těsněním, motorkem, plastovým válečkem rozdělujícím ostřik na předek/zadek s membránou. - Zajímá mě, nezkoušel někdo napojit hadičky přímo na motorek ? Tzn bez použití toho plastového členu s membránou uvnitř ? - Dále - mohu ucpat zadní hadičku (když ji stejně nepoužívám) ? Nebude to mít nějaký vliv na motorek při stlačení ostřiku na přední sklo ? - Můj problém se samovolně ubývající kapalinou je pravděpodobně v těsnění mezi nádobou a motorkem (zkoušel jsem ostřik a pozoroval, kde to teče), ale rád bych vyměnil celý blok, ať se nesetkám s tím, že budu příští zimu zas muset měnit něco jiného (ono to fakt není zrovna pohodlné bez garáže, v zimě). Je čínský motorek+plastový rozdělovač (cca 120kč na skoda-dily) spolehlivý nebo byste raději doporučili originál ? Měl jsem to celé rozebrané a ona ta rozdvojka s memnránou uvnitř již taky vypadá docela "jetě". - Při výměně těsnění mezi nádobkou a motorkem, případně při výměně i motorku samotného, je třeba mít místa vysušené ? Tedy pro montáž nového těsnění mít suchou nádržku a motorek ? Díky za Vaše poznatky Editováno: 28. leden 2016, autor: Durannn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 myslím, že se s tou rozbočkou se moc experimentovat nedá. Před pěti lety jsem nějakou čínu koupil a funguje dodnes. Suché to být nemusí, co si pamatuju, tak je tam klasické gumové těsnění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Ahoj,taky jsem stejného názoru jako Wittmann. Prostě kup motorek,těsnění a vyměn. Bude po problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 28. leden 2016 Sdílet Vloženo 28. leden 2016 Díky za Vaše rady. Mám tu kousek dealera Škoda, dnes jsem zakoupil dvoje těsnění (pro jistotu). Zkusím to vyměnit zítra a uvidí se, kdyby byl problém ještě v tom motorku či tom rozdelovaci, koupím ho pak v Auto kelly a dám vědět jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
street-dog Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Těsnění jsem kupoval originál a motorek náhradu, ale zdá se mi že tlačí trošku míň něž originál. Nicméně mě tekl ten rozdělovač předek/zadek, tak až umře tento motorek udělám z toho mix a bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koltmen Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Zdravím, řeším problém se zadním ostřikovačem. Když se použije, tak vytejkala kapalina v okolí zámku 5. dveří. Tak jsem sundal tapecirung a dostal sjem se k motorku stěrače, hadička byla OK. Nakonec se ukjázalo, že je to ucpaná tryska, tu jsem teda vyměnil, ostřikovač stříká, ale nadále protéká i kapalina, a vyteká z prostoru kde je přechod mezi hadicí a tryskou. Nevím jestli jsem to pospal dostatečně, ale za každou radu buddu rád. Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Durannn Vloženo 29. leden 2016 Sdílet Vloženo 29. leden 2016 Tak jsem vyměnil těsnění - stejný problém. Zajel jsem tedy do Autokelly, koupil tak za 250 motorek s rozdělovačem a je po problému. Předchozí majitel již asi spravoval zadní ostřik - resp zadní hadičku. Její část napojená není originál, je to jiná hadička jak originál a až vzadu je napojena na původní. V tom spojí to ještě trochu mokvá, ale neteče to, tak to budu řešit až na jaře, teď na to nemám nervy v té zimě. Ten kdo tento systém vymyslel, po rukou ho mlátit, to je opravdu málo. Díky za rady lidi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Tak mám taky problém se ztrácející se vodou ostřikovačů.Zjistil jsem ale,že voda vytéka z levého podběhu a to za klidu.Může to bejt díra v nádržce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 může být prasklá, ale může to dělat i rozpadlý motorek - sundej platovou vložku podběhu a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.