pvagi Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 To taky ma a jsou to AFS, ktere bych radeji doma rucne nenastavoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 Proč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pvagi Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 Protoze na to existuje dilensky postup (presne zatizene vozidlo) a svetla se nastavuji pres diagnostiku. Je tu na to jiz par temat kde je to rozebirano (O3). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 A proč pak tam jsou nastavovací šrouby na manualní seřízení? Jen tak? To asi né ne 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 Jasně, napřed nastupuje diagnostika - základní nastavení světel, pak případně výškové a stranové seřízení šrouby, vše má být provedeno za přesně specifikovaných podmínek (například zatížení vozidla, etc) uvedených v dílenské příručce. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 Ano chápu. Tenhle ukon bych bral pokud bych se hrabal v zátěžovém čidle na nápravě,eletrice,nebo v nápravě. Pokud je auto nové a nebo zánovní a světla jsou špatně seřízená tak na regloskop a seřídit šroubem. Já u uplně nového auta -obě světla nízko a ještě 0,5 cm rozdíl mezi pravím a levím světlem. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 A to je právě špatně. Viz rozsáhlá diskuse v sekci OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 JJ.Četl jsem. a právě jsou tam dva tábory. Proč dělat základní nastavení u nového auta,ještě ke všemu ,když nikdo s ničím nehýbal. Po nastartování se světla sami skorigují . Já jsem je nechal seřídit na STK podle regloskopu a vše naprosto OK. Předtím špatný. Ať každy dělá jak chce. Co jsem četl,tak po seřízení v servisu škoda odjíždějí často z horším výsledkem,než přijeli. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pvagi Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 Jak pises, jsou tam dva tabory. Ja se klonim k tomu delat to pres diagnostiku podle dilenskeho postupu. To, ze auta odjizdeji ze servisu jeste s horsim vysledkem je spis odrazem kvality servisu. Do te diskuze v sekci OIII prispival i clovek, ktery ma co do cineni s vyvojem techto svetel, nebo minimalne skoli servisy jak je spravne nastavit a ten nedoporucoval do svetel jen tak doma hrabat. Po nastartovani se svetla nastavi jen vzhledem k zatizeni vozu, nikoliv do zakladniho nastaveni, ktere se dela pres diag. Take jsem s tim na Karoqu bojoval, v servisu mi rekli, ze jsou nastavena spravne, ale kdyz videli, ze se mi to moc nezda, tak mi rekli, ze je trochu prizvedli (buhvi zda to delali podle postupu). Nyni je to docela slusne, ale musim byt v aute sam, jakmile je vice zatizene, tak se svetla zase sklopi podle me moc nizko. Ale to podle me ma zase nejakou souvislost s jednoduchou zadni napravou, co jsem nekde cetl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Timbuto Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 Diky za nazory, byl jsem bohužel plne nalozen. Dam na reklamaci a uvidime. Jen by me ještě zajimalo, jestli po zapnuti, to dela to stejne co xenony, teda ze je pred zdi videt jak se sami nasteluji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubasta Vloženo 6. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2020 Tohle mě taky štve,že čím víc lidí v autě tím světla svítí do země. Nechápu k čemu je tam potom ta nivelave. Na předešlém autě bylo krásně vidět jak přistupovali lidé ,jak se světla pěkne rovnala do puvodní pozice. Tady se sklopí níž a basta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 8. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2020 A to je právě ten důvod, proč je v DP popsaný nějaký postup nastavení, když se to nastaví na rekroskopu jen tak, tak to sice v té jedné poloze svítí OK, ale jak se změní zatížení auta, může to dělat právě tyto problémy. Tristní však je, že ani ŠA servisy to neumějí rozumně nastavit... (bohužel oni neumí kolikrát správně nastavit ani klasické halogeny v čočce, tak čemu se potom divit...) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 8. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2020 Mně se zdá, že ty světla svítí supr. Jedu ve městě svítí blíž. Pokud jedu rychle svítí dál. Proč by se mělo to toho sahat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Timbuto Vloženo 18. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2020 Tak svetla nastelovana v servise a uz sviti super. Jen me udivilo, ze chteli zaplatit 450kc. Pry je na to zaruka jen 6 mesicu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Malý Vloženo 27. leden 2022 Sdílet Vloženo 27. leden 2022 Ahoj, vyřešil tady někdo ten problém, že při velkém zatížení auta se světla sklopí dolu a svítí jen kousek před auto...?? (Zatížení 5 lidí v autě a naložený kufr + plná nádrž) Bez zatížení svítí dobře po přizvednutí od nastavení z výroby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maty73 Vloženo 21. Březen 2022 Sdílet Vloženo 21. Březen 2022 Já to řešil v jiném vlákně - Krátký dosvit. Mám ten samý problém. Ale asi je nás jen pár, jinak si to nedokážu vysvětlit. Byl jsem i ve dvou různých autorizovaných servisech, po kalibraci a seřízení, nahraný nový Software s vyjádřením, že to tak je a že se s tím nedá nic dělat. Všichni to ví, ale nikdo to neřeší, (minimálně před rokem). Psal jsem tenkrát i do Škodovky, a vyjádření - obraťte se na autorizovaný servis. Po několikáte odpovědí už se nikdo neozval ani neodpověděl. Zkus napsat na Info do Škodovky, třeba dostaneš fundovanější odpověď. Podle mě je chyba v Softwaru. Takže v noci je to jízda s plně naloženým autem (2 dospělý a tři děti) na h...o. Vidím tak na 15m. Když jedu ve dvou, ještě i ve třech, tak to svítí parádně, ale přisednou třeba další dvě děti a světla jdou dolů. Nesmysl. Díky Škodovko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 21. Březen 2022 Sdílet Vloženo 21. Březen 2022 Není vás (nás) jen pár, ale lidi si zvykli na nekvalitu a nemá cenu ztrácet čas v servisu, kde je to všem nejspíš jedno nebo jsou nešťastní stejně jako zákazníci, protože továrna neposkytuje řádnou podporu. Mamky fabia s Bi-LED svítí ok v jednom, ve dvou lidech, stačí jeden člověk 70 kg vzadu a světla jdou dolů, že není vidět "nic", člověk by měl zpomalit a jet tak 50-60, aby to bylo bezpečné. Firemní octavie III s Bi-LED to dělali taky všechny ve kterých jsem jel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl_fr Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna ahoj Karoq Full led 2023 -> zo svetlometu vychadza toto...k comu to sluzi? https://prnt.sc/o9nPSZUhkcRz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna Řekl bych, že je to úprava, aby se světlomet zevnitř "nemlžil". Typický nešvar Led světlometů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guppy Vloženo 3. Dubna Sdílet Vloženo 3. Dubna (editace) Tak nevím, podle mne se světla nastavují automaticky podle zatížení.... 20240403_194827.mp4 Editováno: 3. Dubna, autor: Guppy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 4. Dubna Sdílet Vloženo 4. Dubna akorat, ze FL Karoq ma ty zakladni LED echt odrbany. nemaji nivelaci, nemaji rezimy mesto/dalnice, nemají přísvit do zatáček, zatím se mi nepodařilo zapnout do zatáček alespoň mlhovky. A to nejsou jenom světla, co je u FL odrbanýho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kunstleder Vloženo 7. Října Sdílet Vloženo 7. Října Ahoj, mám trochu jiný problém, jde mi o seřízení potkávacích světel u matrixových světel na Karoqu facelift. Auto přišlo z výroby seřízené tak, že je to doslova linka bez zubu na pravé straně. Servis tvrdí, že světla jsou seřízená ok, ale nezdá se mi to. Přikládám dvě foto, první ilustrační, druhé se zakreslením toho, jak jsou světla seřízena (dole) a s vyznačením, jak bych seřízení světel čekal (červené schéma nahoře). Mohl by mi někdo z majitelů pls potvrdit, co z toho je správně? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guppy Vloženo 9. Října Sdílet Vloženo 9. Října Ahoj, píšeš potkávací světla a myslíš dálková? Potkávací světla mi svítí opravdu tak, jako nalevo.....Ta čevená hrana napravo nahoře svítí, pokud zapnu dálková. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kunstleder Vloženo 9. Října Sdílet Vloženo 9. Října Ne, myslím potkávací, jestli tam nemá být zub na pravou stranu silnice jako u nematrixových full led svetel, jako jsou třeba na předFL Kodiaqu/Karoqu. Dálková svítí ok, na obrázku jsem je vyznačil zelenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirdako Vloženo 9. Října Sdílet Vloženo 9. Října Na svícení s potkávacími světly u LED Matrix jsem sem dával příspěvek v březnu t.r. Do servisu, kde jsem na to poukazoval, nakonec přišlo ze ŠA vyjádření, technik mě ten mail ukazoval, že je toto u Karoqu normální a nedá se s tím nic dělat... Ještě tam něco bylo o dodavateli světel, to už si ale nepamatuji, Každopádně jsem se s tím smířil a už dál neřešil.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.