Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím všem, potřebuju poradit s jednou věcí. Měl jsem poprvé možnost si nechat auto zvednout na sloupovém heveru na který se dá najed a při kontrole jsem zjistil že mam poškozený lakovaný plastizol na hraně výztuže kam se dává hever při zvedání. Chci to místo uchránit aby to nezačalo rezavět a nechci kupovat nějaké obrovské balení přípravku. I když teda musím říct že auto je staré 1,5roku a i když je tam plech obnažen na té spodní hraně tak tam není ani kapka rezu. Když jsem měl O2 tak tam po tom poškození ochrany byla rez povrchová po třech měsících...  Děkuju za radu :)

Vloženo

Děkuju za Vaší pomoc. To body byl můj další nápad. asi to tak i udělám nastříkám a pak přestříkám barvou a bude vyřešeno :) Jen musím někde najít někoho kdo má sloupovej hever kde by se auto nezvedalo za práh...

Vloženo (editace)

Projdi se po parkovisti ma to docela dost aut v ruznem stadiu.

Podle mne zalezi na zvedku co pouzivas nektery to proste odre jinej ne.

LIdi otom nevedej protoze se tam neohnou nebo to neresi ze jeto kus kovu co jen tak neurezne.

zaklad + body a je klid... Opravdu staci stetec..

Ja davam jen body neni tam videt...

 

Editováno: , autor: zwan
Vloženo

Až povolej nákupy tak zajdu do barvů laků a koupím si to body a  bude vše vyřešeno. Tu značku co byla v odkazu mi doporučil i kamarád tak bude ok. Jen se chci zeptat  prodává se tento produkt taky v nádobě aby se to dobře natíralo? Nebo to nastříkáte do víčka a natřete to? 

Vloženo

Zvaž to BODY.. Buď to popraská a odpadne to samo nebo to zase sundáš zvedákem. Kup normálně vosk do dutin (resistin nebo tak něco) a tím to párkrát natři. Bude to pořád mastné a nic nepopraská. Těmi prasklinami v BODY to stejně bude táhnout vlhkost. Základ je to pěkně očistit. Pokud je pryč jen plastizol, měl by pod tím být neporušený základ. Nebo alespoň koupit BODY s příměsí vosku, to vydrží víc.

Vloženo

Mně kamarád karosář doporučil přesně na ty zvedací body tohle: 

https://m.heureka.cz/tmely-silikony-lepidla/dinitrol-410-uv-karosarsky-lepici-a-tesnici-tmel-310g-cerny/. 

Po zaschnutí lze přelakovat a je trvale "gumový" , takže vydrží to zvedání lépe než nějaké body. Mám tím opravené prahy vepředu a už vydržel 2 zvedání v pohodě ;-) 

Vloženo

Ale koukám že s tím problémem zápasíme asi všichni. taky by to mohli pořešit už při vývoji nějak chytřeji. Jsem na auto opatrný ale bohužel jsem neměl možnost být u auta když je v servise. Když mi přezouvají gumy tak vždy jen gumové puky a ještě přeložený hadr. Ale po posledním servise to je ve předu dost potrhané a v zádu to začíná...

Vloženo

V tomhle obchodě ho pořád mají http://www.autolaky1.cz/dinitrol-410-uv-pu-tesnici-tmel-cerny-310ml-/i876509/. 

Já ho kupuju přímo u lakýrníka v obchodě, ale lze použít asi jakýkoliv kvalitnější karosářský tmel ;-)

Vloženo

Jinak problém bude váha auta/nedořešenost místa pro zvedání. Rodiče mají třeba FIII (o 250Kg lehčí než OIII) a prahy má úplně jak nové, ikdyž auto jezdí do AS a zvedají ho třikrát ročně. Prostě váhu 1400Kg žádný nástřik dlouhodobě nezvládne. 

Vloženo

Měl jsem před tím VW Golf 7 Variant a nepoškodil se za 5let ani jeden zvedací bod... dnes jsem odtrhl kus té ochrany a byl dost tlustej kus masy. možná když by to bylo tenčí tolik by se nezmáčklo a vydrželo by to .. 

 

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...