Přejít na obsah

Karoq FL


Jan R.

Doporučené příspěvky

Zdravím, nevíte někdo jak moc se liší možností zobrazení mezi menším(8") a větším(10,25") virtuálním kokpitem? Uvažují nad pořízení Karoqu sportline, ale ač jsem se snažil najít nějaký podrobnější popis k té menší verzi co by tam měla být defaultně tak na webu kde nic tu nic... Je tam jen popsán a nafocen ten větší(10,25") je mi jasné že větší poskytne širší možnost invidualizace, nicméně mě jde spíše aby šlo přepínat zobrazení jak mezi klasickými budíky tak čistě digitálním zobrazením(O zobrazeni navigace mezi budíky apod. nestojím). 

 

A ještě jeden dotaz nepodařilo se mi sehnat podrobný popis jednotlivých výbavových stupňů - nevíte někdo jestli má sportline elektronické otevírání/zavírání 5. dveří?  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 12. 2021 na 21:28, Jan R. napsal:

Vypadá to jako repro ta mřížka, že by upravili Soundsystém jako u Kodiaqu FL? Přeci jen prezentují top verzi

1679489612_Snimekobrazovky2021-12-02v21_22_18.thumb.png.241e70c012c3ced439da55e8cdcf8c05.png

Velikost schránky musí porovnat nějaký majitel. Snad ji nesebrali postrování jako u Scaly/Kamiq

173224696_Snimekobrazovky2021-12-02v21_23_07.thumb.png.1c307210664124d440a2a25772f24544.png



Místo odkládacího kastlíku je repro i u předchozí verze Sportline, alespon já to tam mám - ve výbavě mám Canton.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem svoji konfiguraci poslal asi na deset dealerů. Většinou byla sleva 5%, místní mi nabídl 9% a pak se ozval ten nejlepší a dostal jsem 17%. Tak jsem si hned přihodil automat. Pořád jsem se bál, že v tom bude nějaký háček, ale všechno proběhlo v pohodě. V úterý to bude rok co ho mám a spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakože to funguje tak, že pošlete konfiguraci prodejci a on vám může nabídnout slevu? Takže čím víc dealerům to pošlu, tím líp? Jsem žil v domnění, že cena z konfigurace je pevná 🤣🙈.

Nebo se dealerovi o tom jestli by nedal nějakou slevičku výslovně zmiňujete? 

Editováno: , autor: Honzik75
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak cena z konfigurátoru bude pevná, až si embéčka bude prodávat sama automobilka a dealeři budou jen předávat a servisovat. Zatím jsou embéčka za přepálenou konfigurátorovou cenu těžko prodejná. Určitě rozeslat konfiguraci dealerům ve vzdálenosti, kam je člověk ochoten pro nové embéčko jet, se žádostí o cenovou nabídku. Bohužel dnes už na nějaké větší  smlouvání o ceně není doba ... auta nejsou a nebudou, tedy není důvod se zákazníkům mimo kosmetické slevy podbízet. Jo kde jsou ty doby, co jsem kupovat skladového yetiho se slevou prodejce, slevou embasofabriky jako podpora prodeje a k tomu, protože už s cenou nebylo možno jít níže, od prodejce získal, aby se wagenu ze skladu zbavil, zimní komplety a prodlouženou záruku ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že není problém dát slevu na nový vůz, který si přímo člověk objedná do výroby (stejně si něj počká), spíše slevy nedávají na vozidla která jsou skladem, protože je jich málo. 

Prodejce má nyní cca 7,5% marži na Karoqa, vše co je vyšší je dotované Škodovkou - předváděcí vozy, zaměstnanecký program, velkoodběry apod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten ceník, který má aktuálně Škodovka ke Karoqu, to je nějaké provizorium, nebo se rozhodli zrušit svoji největší konkurenční výhodu -  možnost široké konfigurace auta dle osobních preferencí? Taková drobnost jako USB-C ve zpětném zrcátku je pouze v nejdražší výbavě Exclusive nebo v rámci packetu Travel Assist (tzn. v Ambition např. nelze vůbec), vyhřívané člení sklo opět pouze ve výbavě Exlusive nebo Ambietní packet, trojramenný volant s řazením DSG pouze Sportline, samostatně nelze. Takže zákazník kvůli jedné funkci kupuje hromadu nesmyslů.

Editováno: , autor: j57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, byla to jedna z velkých výhod embasofirmy, ale tomu se postupně blíží konec ... časem to bude jako jinde, několik výbavových stupňů a minimum možností příplatků, viz korejci, japonci ... co je dobré pro zákazníka, není vhodné pro logistiku a ekonomiku výroby. Takže člověk výbavu buď oželí, nebo je uměle dotlačen připlatit za vyšší výbavový stupeň (a nebo má také motivaci více srovnávat a poohlížet se jinde, ale to embasofirmu při současných termínech dodání trápit nemusí) ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, kitrab napsal:

Ale no tak, vše má výhody/nevýhody.

U škodovky se ale potkají ty nevýhody, vysoká cena omezení výběru, smutná realita.

Termíny dodání, všeho dočasu.

Vždy se vyplatí porovnat s konkurencí.

 

Tak zrovna v případě vyhřívaného čelního skla nebo USB-C pro napájení autokamery je ta konkurence jaká?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zjevně nejsi dostatečně motivován hledat a Karoq bude jediná volba, ať je cena jakákoliv :-). Mě v minulosti vždy vyšlo embéčko výhodněji, než konkurence, i vzhledem k možnosti výběru výbavy, takže jsem nemusel u konkurence kupovat nejvyšší výbavu, když jsem něco konkrétního z výbavy chtěl. Teď jsem zvolil, tedy jsem čekatelem na jinou značku a kvůli tomu, abych měl ventilované sedačky, jsem musel zvolit nejvyšší výbavu, je to něco za něco. Mimochodem, objednával jsem na podzim a od nového roku je stejný vůz o 30t dražší (i když ne ceníkově, jako to dělá koncern, ceník je opticky pořád stejný, jen je nižší sleva v akčním ceníku).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...