Přejít na obsah

Karoq FL


Jan R.

Doporučené příspěvky

Nevíte kdy bude dostupný v konfigurátoru? Chci si tam dát stejnou konfiguraci jakou jsem v lednu koupil a porovnat cenu. Ten mini virtuální kokpit se mi moc nelíbí .i když je to lepší než ten Maxidot. Já mám ten plnotučný virtuální kokpit a ani po roce mě nepřestalo bavit tam furt něco měnit.

Editováno: , autor: nextcz
chybička
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si nakonfiguroval, co bych objednával, pokud bych objednával dnes (ano mám trochu jiné preference, než "běžný" zákazník, ale chci 4x4 a udělat si na starší kolena při výběru auta trochu radost). 1.254.800,- Kč. Je to hezký wagen, ale jsem rád, že jsem na FL nečekal a mám za ty peníze (resp. o něco méně) objednáno něco jiného. 

 

car-card-C7GLY630.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem si nakonfigiroval zase černé 2.0TDI 85kw s manualem, tažným a paketem pro špatné cesty. Tak  jenom o 90 tis. dražší, ale je to model po FL. Také jde o to jestli bych dostal takovou slevu jako před 1,5 rokem (ekol. výkup auta a 14 %)....Asi bych si ho koupil znova, na Škodovky a Zetory mám slabost :)

Editováno: , autor: provit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem dnes byl v ŠA konfigurovat Style Exklusive, v té samé výbavě co mám  Style plus. Spíše v podobné. Je tam nějaká výbava navíc. Balíčky jsou obsáhlejší, někdy jsou tam věci které bych nechtěl. Myslím že je škoda, že se nedá více vybírat dle svého. Cena 950 000,- po slevě ze zaměstnání 811 000.....za stávající Karču hrubý odhad protiúčtem cca 600 000.....No bylo by to hezké, ale žena asi chtít nebude! :-)

 

Editováno: , autor: Houska #2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dva články k cenám Karoqa :

 

ono asi opravdu záleží na úhlu pohledu, pro někoho kdo chtěl co nejlevnější variantu je to dnes asi o ničem

https://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-pro-rok-2022-znovu-zdrazila-karoq-ted-v-zakladu-stoji-tolik-co-drive-v-plne-palbe/

 

pro toho kdo si k výbavovému stupni něco přidal se to až tak moc v některých případech nezmění

https://www.autorevue.cz/takto-vypada-nejlevnejsi-nova-skoda-karoq-nestoji-zrovna-malo-ale-vybavu-ma-slusnou

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes už místo Karoqa bych bral pravděpodobně nové Suzuki S-Cross, kde s motorem 1,4 Boosterjet  Hybrid 2WD, s manuálem ve výbavě Premium je cca o 150.000,- Kč levnější než přibližně odpovídající nový Karoq 1.5 Tsi Ambition.  Ten S-Cross ještě před modernizací jsem osobně měl půjčený z autosalónu a řeknu vám jede to parádně., ale zpracování má Škodovka lepší. Samozřejmě variabilita konfigurace je u Karoqu rozhodně lepší, než u Japonce, na druhou stranu ta nová maska S-Crossu je již docela hezká, a hlavně 4X4 pohon toho Japonce  je oproti Karogu o 250.000,- Kč lacinější a mohu si vybrat jestli manuál, nebo automat. Zase diesel v nabídce Japonce nenajdeme.  Každopádně jako dobrá a o dost levnější alternativa ke Škodovce to stojí za posouzení a vyzkoušení.  A taky Japonci se zas tak nekradou....

cenik_s-cross.pdf

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to také nikdy nekoupil. Před rokem jsem koukal na Active za půl míče, jak vypadá interiér a provedení zdálo se mi to drahé. Z toho auta bych neměl vůbec radost, provedení stejné jako u Fabie. Já chtít nutně SUV šel bych do prvního showroomu H.- Tucson Smart. Umí i manuál a 4x4. Nevídaná kombinace. A ta jejich barva Teal naživo velmi pěkná. Tažné umí i bez přípravy a za směšných 11 tis. Nový Sportage bude cenou velmi zajímavý.

Zřejmě tak bude uvažovat více lidí + medializované problémy vyšších verzí MIB3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, ale i ten Suzuki  S-Cross umí pohon 4x4 s manuálem a to za celkem přijatelných  577.900,- Kč. To Karoq v benzínu  a 4x4 je až od 913.900,-Kč a to je setsakra rozdíl! Ano, já vím výbavově  a výkonově to je někde výše než Suzuki, ale Škodovka nedává v tomto směru vůbec na výběr z nižších výbav a tak jestli holenku chceš benzín a při tom 4x4, tak si připlať, nebo běž dál. Výbavová a cenová politika Škodovky je u nás pomalu  pro stále vyšší a vyšší  vrstvy obyvatelstva.  No a tak lidi začínají chodit dál a jinde......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ, toto řešil otec před 2 mi lety. Tradičně chtěl zase škodovku, jen kvůli chatě už 4x4. Karoqa nacenili za 780 a ještě jen s DSG. Nashledanou. Koupil se Duster2 1.6 4x4, za 3 měsíce z Maroka doma, 28 tkm, měnili jen tradičně rám sedadla, jinak se na auto nesáhlo. Spokojenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 45 minutami, Jan R. napsal:

 

To je všechno vesměs pravda,ale nezapomínejte na to,že abys dodržel podmínky 5let zaruky tak tě ten servis vyjde secsakra draho. Před Karoqem jsem byl téměř rozhodnutý pro Tucsona. Po pro počítání všech věcí co bych musel dodržet kvuli záruce jsem se dostal na skoro 60tis+. A to nepočítám cenu dílu po záruce. Byla to nafta 4x4 automat. Poslední kapka byla,když jsem se dostal k člověku co měl to samé co jsem chtěl a ukázal mi faktury za 5 let co bylo auto v záruce. Za 5let záruky byly na autě záruční opravy ve výši 650tis kč. Nepřepsal jsem se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou Toyotou máš pravdu, navíc si můžeš u jakéhokoliv uvažovaného nového vozu  a u jakéhokoliv jejich autorizovaného autoservisu dopředu vyjet ceny veškerých garanček i s materiálem, oleji, filtry a prací , myslím až do 5-ti let a dopředu výš, kolik tě to bude všechno stát. Základní 3 roční záruku si za celkem malou  cenu prodloužíš na 5 let a ještě máš možnost dalších 10 let navíc, ale to již nevím podrobnosti, asi to není ta plná záruka.  Škodovka s Karogem úplně rezignovala na takovéto potencionální zákazníky, jako jsou třeba myslivci, lesníci, řemeslníci, co by potřebovali tak trochu i pracovní vůz s pohonem 4x4  co něco v terénu vydrží, nemusí mít zbytečně luxusní výbavu co v tom terénu a na pracovní použití vozu je skoro na nic a pořád se s tím dá o víkendu jet s rodinou na výlet, nebo na dovolenou bez pocitu, že mám socku vůz.  Prostě Karoq je dle mne hezký, módní vůz kategorie SUV, co za ty peníze navíc nepřináší až tak nějakou tu přidanou hodnotu oproti jiným vozům.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...