Escrito Vloženo 18. Říjen 2008 Vloženo 18. Říjen 2008 Tady v Brně pořád teplo, budu přezouvat tak za 14 dní Citovat
bojler Vloženo 18. Říjen 2008 Vloženo 18. Říjen 2008 (editace) Krisalp je zakladni guma mirne nad urovni Barumek. Ja sem rozdil Polaris/Krisalp nepoznal uz jenom kvuli tomu, ze sem potreboval vymenit jenom dve kvuli rozflakanymu kolu. Osobne sem se presvedcil, ze nakup v urovni Klebr/Barum/Matador se projevi jak na spotrebe, tak na vydrzi. S Michelinama pokles spotreby na letnich u Feldy o 0,4l a sjizdely se vyrazne min. Za sezonu sem mel rozdil v cene zpatky jenom na palivu. Ted budu mit konecne neco lepsiho i na zimu, tak su hodne zvedavej. Jinak dobra zprava - Alpin PA3 se delaji i v 195/55 R15. UG7+ bohuzel ne a neni jich o moc vic. Editováno: 18. Říjen 2008, autor: bojler Citovat
Nohab Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 Já už přezul na zimní. To je legrační, jak se auto chová najednou jako angličák. Myslím tím, že jede skoro samo, jako když pořádně strčíte do autíčka na linoleu :D. Abych vysvětlil, ze 195 jsem přezul na zimní 165 a úbytek valivého odporu je hoodně znát Citovat
Nohab Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 auto jede jakoby lehce. Protože nejezdím do hor, nebo nějak agresivně, tak proto ten nejmenší a nejlevnější rozměr (+Polaris 2).Rozdíl v chování na dálnici či v zatáčkách při běžné jízdě není nijak zásadní, o hooodně je pohodlnější jízda po děravých a hrbatých silnicích Phy a Stč kraje (než po 195) Citovat
Escrito Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 auto jede jakoby lehce. Protože nejezdím do hor, nebo nějak agresivně, tak proto ten nejmenší a nejlevnější rozměr (+Polaris 2).Rozdíl v chování na dálnici či v zatáčkách při běžné jízdě není nijak zásadní, o hooodně je pohodlnější jízda po děravých a hrbatých silnicích Phy a Stč kraje (než po 195) Ale ze zadu to musí vypadat dost srandovně na pneu 165 a ještě bez zástěrek Citovat
David C3 Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 Ja jedu zítra přezout Fabku na Goodyear ultragrip ms7..... 14 palců... :-) Citovat
Ben Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 Když jsem měl "zimní" 165 tak byly o hodně tišší než "letní" a oproti 195 žraly o 0,3-0,4 L/100 míň. Při jízdě však auto hůř brzdilo a v zatáčkách i míń sedělo asi o 15-20km/hod dolu. Citovat
Nohab Vloženo 21. Říjen 2008 Vloženo 21. Říjen 2008 Ale ze zadu to musí vypadat dost srandovně na pneu 165 a ještě bez zástěrek zástěrky mám Myslím, že spotřeba je o ty 0.3 nižší, v zatáčce to asi není tak super stabilní jako 195, ale není to nic, co by majitel nemohl předvídat. Citovat
PMA Vloženo 21. Říjen 2008 Vloženo 21. Říjen 2008 Taky uz mam pripraveny 165 na zimu. Uz se tesim jak se zlehci rizeni a zvedne se komfort jizdy po nasich silnicich. Zas to auto bude vypadat hrozne Citovat
Marchell Vloženo 22. Říjen 2008 Vloženo 22. Říjen 2008 Mne čeká přezouvání v sobotu (195/55 Polaris2) a jsem zvědavý,jak na tom bude cena za přezutí oproti loňsku. Loni totiž servisák prskal,že mám pneu z netu a ne od něj. Kolik dáváte za přezouvání vy? Citovat
Blacky Vloženo 22. Říjen 2008 Vloženo 22. Říjen 2008 mam cely kola, takze hever, ruce a jedu. Citovat
Escrito Vloženo 22. Říjen 2008 Vloženo 22. Říjen 2008 Mne čeká přezouvání v sobotu (195/55 Polaris2) a jsem zvědavý,jak na tom bude cena za přezutí oproti loňsku. Loni totiž servisák prskal,že mám pneu z netu a ne od něj. Kolik dáváte za přezouvání vy? To se nevyplatí, co zaplatíš 2 x ročně za přezouvání to jeden disk a ještě se přezouváním ničí gumy Citovat
Marek Vloženo 22. Říjen 2008 Vloženo 22. Říjen 2008 Jasně, přezouvání pouze gum-plášťů je podle mě hloupost.....ničí se tím gumy. Disky zase tak drahý nejsou. Pak je přezutí hotový raz dva. Já takhle odrovnal gumy na starým peugeotu... Citovat
lubo_1 Vloženo 23. Říjen 2008 Vloženo 23. Říjen 2008 A máš zimné aj letné rovnaký priemer? Ja som pozeral len tak zbežne Michelin A3 14" je odhadom cca o 1 cm menší priemer ako 15" Bridgestony.. takže tacho ukáže niečo viac km a počítač menšiu spotrebu Citovat
lumirnavrat Vloženo 24. Říjen 2008 Vloženo 24. Říjen 2008 mam cely kola, takze hever, ruce a jedu. JJ taky me ceka hever. Premyslim, ze to budu delat pristi patek mozna nedeli. zatim rano sice uzje na OV kolem 3-4 stupnu, ale pres den jeste kolem 12. takze zatim cekam. Holt, ale jinak jsem si uz zatrenoval nekolikrat, protoze jsem mel 2x mikro dirku v plasti z boku. Jen nevim, jestli vyrobni vada, nebo neci bodec. byly hodne mikro, takze jsem klidne s tou dirou dojel z olomouce az do brna a jeste po nekolikha hodinach po zaparkovani to nebylo uplne vyfoukle. Citovat
Marek Vloženo 24. Říjen 2008 Vloženo 24. Říjen 2008 To se Vám chce blbnou s heverem? ....v servisu / pneuservisu Vás přehození stojí cca 200,-Kč Citovat
PMA Vloženo 24. Říjen 2008 Vloženo 24. Říjen 2008 To se Vám chce blbnou s heverem? ....v servisu / pneuservisu Vás přehození stojí cca 200,-Kč No me to treba za ty 200,- stoji, nehlede na to, ze kdybych prezouval jen gumy, tak budu muset koupit drahy zimni 185(195)/55/R15 pneu Citovat
MONTY350Z Vloženo 24. Říjen 2008 Vloženo 24. Říjen 2008 omlouvam se za OT ale nenapadlo me kam jinam to napsat....hele jak se vam chova room ev. fabia v zime?zvazujeme tyhle dve auta jako druhy do rodiny a protoze bydlim v horach a zatim vsechny auta byly 4X4 tak se toho trochu obavam.pripadne bych uvital vase tipy co si do auta prikoupit co se tyka zimy. Citovat
jancoSV Vloženo 24. Říjen 2008 Vloženo 24. Říjen 2008 tak dnes prezul na GOODYEAR UG Performance 195/55/R15 Citovat
Blacky Vloženo 25. Říjen 2008 Vloženo 25. Říjen 2008 To se Vám chce blbnou s heverem? ....v servisu / pneuservisu Vás přehození stojí cca 200,-Kč mnoo proste si to rad prezuju sam. Pritom udelam kontrolu spodku. Srouby si utahnu tak, abych veril, ze to bude OK. Z pneuservisu se mi uz stalo, ze byli nedotazeny, nebo naopak na kref. Je jasny, ze to jsou vyjimky, ale me to nic neudela, nadejcham se cerstvyho vzduchu a mam z toho dobrej pocit. Citovat
Blacky Vloženo 25. Říjen 2008 Vloženo 25. Říjen 2008 omlouvam se za OT ale nenapadlo me kam jinam to napsat....hele jak se vam chova room ev. fabia v zime?zvazujeme tyhle dve auta jako druhy do rodiny a protoze bydlim v horach a zatim vsechny auta byly 4X4 tak se toho trochu obavam.pripadne bych uvital vase tipy co si do auta prikoupit co se tyka zimy. mnoo rozhodne poradni zimaky a retezy. R a FII se chovaj podobne. Do R se vic opira vitr, ale zase je vzadu sirsi, takze ma niz teziste. Spis res ucelnost, penize a libivost. Rozhodne se ti hodi kompletni elektronika. ABS je standard, ale ASR i ESP na tech horach tutove vyuzijes. Citovat
Matrix.nine Vloženo 25. Říjen 2008 Vloženo 25. Říjen 2008 Mam R scout s ESP, to znamena plna elektonika na podvozku, byl jsem s nim v dolomitech v zime, vsude hory snehu a nikde jsem s nim nezapadnul ač je to předokolka. rozhodne ASR a ESP super volba... Citovat
bojler Vloženo 27. Říjen 2008 Vloženo 27. Říjen 2008 (editace) Tak prvni kilometry s Michelin Primacy Alpin 3 (PA3) - kladny i zaporny. Sice jsou kola evidentne tissi nez z vyroby nacpany letni Brdigestone Turanza, ale auto se bohuzel take na nerovnostech vic pohupuje. Zvykl sem si rychle na tvrdej podvozek a zde casto hlasane kofortni tlumeni nerovnosti na pneumatikach s vyssim profilem se jaksi nedostavuje Predstava nazutych 14tek je desiva.. ... uvidim co to udela po dofoukani na tlaky pro plny zatizeni.. Editováno: 27. Říjen 2008, autor: bojler Citovat
MONTY350Z Vloženo 28. Říjen 2008 Vloženo 28. Říjen 2008 mnoo rozhodne poradni zimaky a retezy. R a FII se chovaj podobne. Do R se vic opira vitr, ale zase je vzadu sirsi, takze ma niz teziste. Spis res ucelnost, penize a libivost. Rozhodne se ti hodi kompletni elektronika. ABS je standard, ale ASR i ESP na tech horach tutove vyuzijes. Ok no...s M.nine ste me asi presvedcili a budu to smerovat ke R scoutu...jeste malickost k ucelnosti...narve tam zenska kocarek aniz by musela sklopit sedacky vzadu? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.