Říjen 31, 200816 r jj taky jsem dnesni den stravil mytim a nakonec i prezouvanim. Sice pres den v Ostrave stale prijemnych 15 stupnu, ale jednak zitra jedu do Lanskrouna a jeste brzinko rano a navecer zpet. A do prace po ranu uz to taky klesa pod 8. Aspon, jsem si mohl v teple umyt lite kola na zimu. Jinak musim rict, ze fakt to vypada blbe. na tech plechacich s 185/60/R14 Polarisy takze jsem se stavil objednat holt hned poklice, takze v utery uz se na to bude dat opet divat. Poklice drahe origo, bo v marketech se mi zadne nelibily.
Říjen 31, 200816 r ja mam jeden poznatek. Kdo mate HTP jako ja, ale mozna i dlasi motorizace. Kduyz to mam na letnich 195/55/15 a "orostuju to", tedy rozjizdim se tak, ze zacnou kola (jedno) hrabat, tak "odskakuje" od asfaltu a desne to mlati. Kdyz sem ted prezul na zimaky 185/60/14, tak to krasne zapiskalo, zahrabalo, a zadny mlaceni. Dela Vam to taky? snad sem to popsal srozumitelne.
Říjen 31, 200816 r To odskakovanie je spôsobené tým, že sa pretáčajú kolesá, nestíhajú preniesť trakciu na vozovku a prešmyknú až podskočia. Na toto pomáha jedine ASR...
Listopad 1, 200816 r djpetr .....nová dopravní značka"zimní výbava" mi bude stát za zadkem.Přezuto na polaris 2 a v kufru řetězy Ak to je s tou novou značkou, musíš mať zimné gumy alebo reťaze, či zimné gumy aj reťaze Upraveno Listopad 1, 200816 r od lubo_1
Listopad 1, 200816 r zimní gumy. Jestli máš či nemáš řetězy je fuk (tzn. letní+řetězy není omluva = případná pokuta)
Listopad 1, 200816 r ja mam jeden poznatek. Kdo mate HTP jako ja, ale mozna i dlasi motorizace. Kduyz to mam na letnich 195/55/15 a "orostuju to", tedy rozjizdim se tak, ze zacnou kola (jedno) hrabat, tak "odskakuje" od asfaltu a desne to mlati. Kdyz sem ted prezul na zimaky 185/60/14, tak to krasne zapiskalo, zahrabalo, a zadny mlaceni. Vypni ASR a ziadne mlatenie nebude . To mlatenie robi elektronicka uzavierka, ktora je presvedcena , ze treba zabrzdit koleso. Samozrejme to zavisi ako sa sprava pneumatika.
Listopad 2, 200816 r Hmm, prave pozeram, ze kazda skratka robi v dalsej generacii aut nieco ine . To co som popisoval maju roomster/fabia asi len spolu s ESP. OI mala toto uz v ASR. Mal som pocit, ze ked vypnem ESP tak to nerobi, musim to este raz skusit.
Listopad 2, 200816 r Jaké poklice jsi koupil? Castor, Tethys nebo něco jiného? No nazev nevim, snad bude na fakture Vybiral jsem podle vzhledu z katalogu, ktere se mi libily. Vypadaji podobne jako na nove oktavce, ale nejsou na konci zaoblene. Neco mezi castorem a alu Antaresy.
Listopad 2, 200816 r Vypni ASR a ziadne mlatenie nebude . To mlatenie robi elektronicka uzavierka, ktora je presvedcena , ze treba zabrzdit koleso. Samozrejme to zavisi ako sa sprava pneumatika. Nie nie. Blacky má na mysli to mlátenie, ktoré robí odskakujúce koleso pri pretáčaní - toto práveže robí vtedy, keď je ASR vypnuté reps. v aute je len ABS bez ASR/ESP. Zásah ASR je v porovnaní s týmto mlátením úplne niečo iné a diametrálne odlišné!
Listopad 2, 200816 r Presne tak, ja mam jen ABS. Je to proste odskakovani kola od vozovky pri protaceni. Tlumic ho nedokaze udrzet na silnici, odskakuje a mlati to. U zimaku je teda asi mensi plocha (smes v tom taky bude hrat roli) a tlumic ho udrzi na silnici i pri protaceni "hrabani".
Listopad 3, 200816 r Asi tak. Kolikrat mam den rozplanovanej na minuty a obcas holt musim "preletet" z jednoho konce mesta na druhy. Mno a prave v patek sem se rozjizdej od bytu a zimacky se krasne protocily, zapiskaly a NEODskakovaly tak jak to delaj letni. Ale konec uz OT.
Listopad 3, 200816 r hihi mno neni to zadnej problem. Nahon na predek se pri zaberu odlehci a uz to hrabe. Kroutak to ma dost velkej. jako vetsi problem bych to videl u 1,4.
Listopad 3, 200816 r Tak už mám taky obutý zimní botičky na Romčovi, z letních 205/40/17 jsem hupnul na 185/55/15. Je to síla.
Listopad 3, 200816 r co to dělá ta změna z 205 na 185, čeká mě to příští týden a už teď jsem vystrašenej ?!
Listopad 3, 200816 r No auto je měkčí, tolik to nebouchá, jedeš jako v peřince na těch 15" . Je to v pohodě.
Listopad 4, 200816 r No nazev nevim, snad bude na fakture Vybiral jsem podle vzhledu z katalogu, ktere se mi libily. Vypadaji podobne jako na nove oktavce, ale nejsou na konci zaoblene. Neco mezi castorem a alu Antaresy. Takze poklice jsem nasadil a cerstve nafotil. Nakonec se jmenujou DURON a staly 1277 za vsechny 4. 2x detail
Listopad 4, 200816 r Jo, to se dávalo na FI ve výbavě classic po faceliftu Jinak to doopravdy pasuje na 185/60 R14? Mě třeba teď vadí, že ty origo poklice, co se dělají pro FII/R nemají uprostřed ten znak škoda udělaný v zelené barvě, podle mě jim to dost ubírá na vzhledu,.. Jinak tyhle poklice na FII docela padnou,. Upraveno Listopad 4, 200816 r od HjM
Listopad 4, 200816 r JJ taky se mi prave nelibi ty nove s bilym logem, i kdyz musim konstatovat, ze to zelene logo je jen samolepka Prave proto jsem si vybiral primo konkretni vzhledove. Co se tyce nasazeni a kompatibility, tak tyhle sedi obecne jak na 5Jx14, tak i 6Jx14. podstatne je, ze to je R14 pneumatika. Vsak na fotce to je prave nasazeno na 185/60/R14 Polaris 2,ktere jsem dostal s leasingem. Upraveno Listopad 4, 200816 r od lumirnavrat
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.