Publikováno Srpen 31, 20205 r Ahoj lidi, potreboval bych radu. U me Fabky 2 1.4 16V mi zlobi ventilator topeni/klimy. Je to climatronik. Spina jenom nekdy a kdyz je to dam na plno, tak funguje. Takze jsem si myslel ze to bude predradny odpor u ventilatoru, ale kdyz jsem se k ventilatoru dostal, tak je tam tohle viz. fotky...... ?♂️ Muzete mi poradit, co s tim ... diky
Srpen 31, 20205 r to máš sundanou palubovku kvůli odporu ? Mě ho dělali z díry jak je AIERBAG u spolujezdce . Zajímám se ale za jak dlouho jsi to rozebral mě čeká ventilátor měnit . To máš volant ,páčky rádio atd. ? Někdo to jen povolí a šikovně šahne . děkuji To bych chtěl moc nafotit vetilátor + štítek mám taky 1.4.16v , ale manual děkuji
Srpen 31, 20205 r Autor Nn, to je taky jenom ta dira od airbagu. A zadnej predradnej odpor jsem tam nenasel ?♂️
Září 1, 20205 r Climatronic má elektronický předřadný odpor. To je ta tebou vyfocená krabička do které vede kabel. https://www.pietro-eshop.cz/katalog/cz/levne-autodily/ostatni_76/regulace-topeni/produkt/predradny-odpor--regulator-topeni-skoda-fabia-roomster_18610#951728587
Leden 8, 20223 r Zdravím všechny, jak to tak čtu, tak odhalit problém s netočícím ventilátorem je docela kumšt. Máme Fabii 2003, když se vůz koupil, fungoval ventilátor pouze od druhého stupně rychlosti výš. Nyní mi zdechl i druhý stupeň rychlosti a provozovat ventilátor od trojky už je pro nás někdy nekomfortní. Rád bych problém vyřešil, aby byly opět funkční všechny stupně. Jak jsem pročítal na netu informace, tak předřadný odpor může způsobit jak netočení ventilátoru na všechny stupně vyjma čtvrtého... tak stupně jednotlivé. Setkal se třeba někdo s tím, že by byl špatný volič rychlosti ?
Leden 8, 20223 r Kumšt to ani moc není. V předřadném odporu jsou tři rezistory a termopojistka. Jsou-li rezistory a přepínač v pořádku se dá snadno proměřit. Je-li to opravdu jedničková fábie z roku 2003, tak je předřadný odpor přístupný po demontáži odkládací schránky.
Leden 8, 20223 r Řešíl jsempřesně jak je popsáno výše ikdyž u F1. Vyndat kastlíku, vyměnit tepelnou pojistku v tom předřadném odporu a to je vše. Jen je porod ho vybrat a potom datzpet.řešil jsem to v lednu na parkovišti 🙁
Leden 8, 20223 r Ok, mrknu na to, mám šikovného elektrikáře na dílně, auto prskni do tepla a budeme si hrát. Děkuji za schéma, tohle dost ulehčí měření. Dám vědět jak to dopadlo.
Leden 9, 20223 r Když se dívám na to schema, tak tepelná pojistka je vřazena ve všech polohách s odporama 1 - 3. To znamená, že by ventilátor jel jen na 4. polohu napřímo. Když nejede jen na 1. a 2. polohu, tak to nemůže být jen pojistka, ale někde přerušené odpory, nebo taky to může být vadným přepínačem.
Leden 11, 20223 r Tak změřeno, mám vadný odpor na prvním a druhém stupni. Objednal jsem nový na Cardu, snad pošlape.
Leden 11, 20223 r Ešte si skontroluj motor, či sa ľahko otáča poprípade ho rovno premazať. Niekedy práve pridratý motor odpáli odpor alebo teplotnú poistku.
Únor 17Úno 17 zdravim lidi ja sem vymenil odpor cely mam skoda fabia 1 2005 rok a vubec to nejede ani na jeden stupen potrebuju poradit dekuji
Únor 18Úno 18 Pokud je pojistka č. 68 100% v pořádku, tak může být vadný ventilátor nebo přepínač. Chce to vzít voltmetr a měřit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.