Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj lidi, 

potreboval bych radu. U me Fabky 2 1.4 16V mi zlobi ventilator topeni/klimy. Je to climatronik. Spina jenom nekdy a kdyz je to dam na plno, tak funguje. Takze jsem si myslel ze to bude predradny odpor u ventilatoru, ale kdyz jsem se k ventilatoru dostal, tak je tam tohle viz. fotky...... ?‍♂️
Muzete mi poradit, co s tim ...

diky 

 

8739C441-5302-4C79-B3B2-97319C371D77.jpeg

98657487-3029-41C8-85BA-362C1DE1C29C.jpeg

B1458FCC-EEEE-42D8-8CE7-39068C0271A6.jpeg

Vloženo

to máš  sundanou palubovku   kvůli odporu ?  Mě ho  dělali z  díry  jak je AIERBAG  u spolujezdce  . Zajímám  se ale  za jak  dlouho  jsi to  rozebral   mě čeká  ventilátor měnit  . To máš  volant ,páčky  rádio  atd. ? Někdo  to  jen  povolí  a šikovně  šahne   . děkuji  To  bych  chtěl  moc  nafotit  vetilátor  + štítek   mám  taky  1.4.16v   , ale  manual   děkuji 

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím všechny, jak to tak čtu, tak odhalit problém s netočícím ventilátorem je docela kumšt.

Máme Fabii 2003, když se vůz koupil, fungoval ventilátor pouze od druhého stupně rychlosti výš.

Nyní mi zdechl i druhý stupeň rychlosti a provozovat ventilátor od trojky už je pro nás někdy nekomfortní.

Rád bych problém vyřešil, aby byly opět funkční všechny stupně.  Jak jsem pročítal na netu informace, tak předřadný odpor může způsobit jak netočení ventilátoru na všechny stupně vyjma čtvrtého... tak stupně jednotlivé. Setkal se třeba někdo s tím, že by byl špatný volič rychlosti ?

Vloženo

Kumšt to ani moc není. V předřadném odporu jsou tři rezistory a termopojistka. Jsou-li rezistory a přepínač v pořádku se dá snadno proměřit. Je-li to opravdu jedničková fábie z roku 2003, tak je předřadný odpor přístupný po demontáži odkládací schránky.  

Ventilátor.jpg

Vloženo

Řešíl jsempřesně jak je popsáno výše ikdyž u F1. Vyndat kastlíku, vyměnit tepelnou pojistku v tom předřadném odporu a to je vše. Jen je porod ho vybrat a potom datzpet.řešil jsem to v lednu na parkovišti 🙁

 

Vloženo

Ok, mrknu na to, mám šikovného elektrikáře na dílně, auto prskni do tepla a budeme si hrát. Děkuji za schéma, tohle dost ulehčí měření. 

Dám vědět jak to dopadlo.

Vloženo

Když se dívám na to schema, tak tepelná pojistka je vřazena ve všech polohách s odporama 1 - 3. To znamená, že by ventilátor jel jen na 4. polohu napřímo. Když nejede jen na 1. a 2. polohu, tak to nemůže být jen pojistka, ale někde přerušené odpory, nebo taky to může být vadným přepínačem.

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...