Vápno Vloženo 21. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2020 Ahoj. Dnes jsem zjistil na stránkách škoda, že mám na auto svolávačku. Údajně něco ohledně nějaké komunikace čidel kolem DPF nebo co. Takhle nějak mi to technik popisoval. Na funkci to prej nebude mít vliv. Nicméně už jsem objednán na přehrátí softu. Ráno přivezu a po obědě vyzvedávám. Předpokládám, že je to zdarma. Mám MR2016, Motor 2.0TDI 110kw CRMB Pokud už to máte někdo zasebou dejte vědět, zda se něco nezměnilo v chování auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Smolík Vloženo 22. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2020 Ahoj, zítra vyzvedávám kolem 16 hodiny auto ze servisu, mimo jiné také včetně svolávačky. Stejná motorizace, stejný kod motoru. Tak dej případně také vědět :) Třeba to ovlivní časté regenerace DPF kterými jsou CRMB známi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 23. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 Já jdu začátkem listopadu. Tak budeš průkopník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janhubner Vloženo 23. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 Na stránce https://recall.skoda-auto.com/260/cs-cz jsem zadal VIN mého CRMB r.v.2015 a odpověď "Vážený zákazníku, pro zadaný VIN kód svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 23. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 Zvláštní. Vyrobeno mám říjen 2015 a mám to tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gimli007 Vloženo 23. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 (editace) Já leden 2016, motor CRMB + automat taky svolávačka, napoprvé asi překlep mezi O a 0. Editováno: 1. Listopad 2020, autor: Gimli007 chyba v zadání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Stoupa Vloženo 23. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2020 04/2016 a svolavacka se me tyka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikyhu Vloženo 24. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2020 Zdravím, 10/2015 motor CRMB a jsem tam taky. V pondělí jdu objednat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajtaš Vloženo 24. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2020 Mám CRMB 2015 a zvolávačku tam mám tiež.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 26. Říjen 2020 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Tak nějak nevím jestli tam jezdit na tu svolávačku, aby to nemělo nějaký negativní vliv na motor. https://forum.skodahome.cz/topic/133595-dieselgate-kauza-diesel%C5%AF-vw/page/55/?tab=comments#comment-2493814 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikyhu Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Dnes jsem se objednal. Ptal se na důvod svolávací akce a jedná se o úpravu řídící jednotky. Konkrétně mi paní neodpověděla, že nemůže otevřít zprávu ze ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrejviper Vloženo 26. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2020 Akcia má názov 23AX. V popise akcie je písané niečo v zmysle, že u dotknutých motorov TDI môže dôjsť k stárnutiu katalyzátoru a tým pádom k zvýšeniu emisii v zahrievacej fáze motora. Akcia slúži na preprogramovanie RJ motora a údajne nijak neovplyvní spotrebu ani výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laurinekk Vloženo 27. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2020 Ahoj,je tady někdo kdo už má tuto svolávačku za sebou? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SShadow Vloženo 30. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2020 Teď čekám na vyřízení jen přeinstalace sw, jde o to že při zahřívání vzniká více emisí a vlivem toho stárne cosi v dpf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
premium33 Vloženo 1. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2020 Zdarec. Mám taky CRMB 12/2015 a taky mi po vyhledávání mého VIN vypsalo že se mám dostavit: Vážený zákazníku, dle zadaného VIN kódu xxxxxxxxxxxxxxxxx byla nalezena svolávací či servisní akce pro váš vůz. Kontaktujte co nejdříve svého autorizovaného servisního partnera, který vám poskytne všechny potřebné informace a služby , aby byla zajištěna bezpečnost a funkčnost vašeho vozu. Pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na "Zákaznickou linku zákazníka ŠKODA Má už někdo po aktualizaci software? Prosím napište o co přesně jde a jak se auto chová s aktualizovaným software... Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 3. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 3. Listopad 2020 (editace) Tak jsem včera vyzvedl auto po přehrátí sw. Na první dojem je motor v nižších otáčkách méně hlučný a víc udušený. Ale možná jsem jen citlivý posluchač a funguje i placebo, těžko říct. Cestou domů proběhla i regenerace uvidíme kdy bude další. Zmínil jsem se i o častých regeneracích, tak přijímací technik říkal, že je to u tohohle motoru normální a technik co mi auto vydával tak mi doporučoval nucenou regeneraci u nich.... Přidávám i screeny před i po z VAG DPF, je tam vidět číslo nového sw Editováno: 3. Listopad 2020, autor: Vápno 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Smolík Vloženo 5. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2020 Tak přidávám moji zkušenost po aktualizaci SW a to ohledně regenerace DPF-ujeto 350km a zatim bez regenerace. Pevný interval aktualizuji ale už tohle je určitě pozitivní zpráva, vzhledem k tomu, že dříve jsem regeneroval, resp. filtr co cca 180-200km. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 5. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 5. Listopad 2020 To je určitě dobrá zpráva. Já pojedu dál o vikendu tak dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Smolík Vloženo 10. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2020 Tak potvrzuji, že po aktualizaci sw mám zatím pevný interval regenerace dpf po 350km. Jak jste na tom vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 11. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2020 Zajímavé, chtěli sundat NOx, zřejmě hlavně v zahřívací (homologační ...) fázi, a to u těhle motorů bez AdBlue udělaj jen větším využitím EGR nebo přidáním nafty pro sundání teplot hoření, což by zákonitě mělo vézt k větší produkci PM. Ona platí pro tyhle dvě emisní položky nepřímá úměra, čím méně při spalování produkuji NOx, tím více se vytváří PM, a zase naopak ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 11. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 11. Listopad 2020 Já jsem to zkoumal o víkendu. Regenerace proběhla asi po 220km. Něco bylo po městě něco mimo město a kousek dálnice. Ale co jsem se všiml, a je to asi zásadní, tak se při jízdě po dálnici dává sem tam post injection, takže filtr si drží teplotu přes 300 stupňů a dochází i k pasivnimu vypalování. Ve městě to nedělá. Takže ten kdo jezdí jízdy po dálnici tak bude vypalovat později. Další změna je, že než proběhla regenerace tak jsem měl vypočtený množství sazí přes 90 procent, to se nikdy předtím nestalo a vždycky to spustilo množství sazí naměřených s tím, že vypočtený byly třeba jen 60 procent. Takže jednotka asi teď vypočítává trochu líp jak moc ten motor kouří. A ještě jedna věc, ukazatel řazení na displeji teď ukazuje zařadit až třeba ve 2500ot hlavně u 1,2,3 kvaltu, nevím jestli to bylo i předtím nikdy jsem se podle toho neřídil, ale myslím si, že to tak nebylo. Jsou to pouze moje postřehy a ruku do ohně za ně nedávám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gimli007 Vloženo 13. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2020 Ještě nemám nový software a post injection při jízdě po dálnici je i zde aby udržel teplotu katalizátoru a filtru. Takže to asi asi nezměnilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skejpa Vloženo 16. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 (editace) Jsem jediný kdo po přehrání SW řídící jednotky zaznamenal absolutní zhoršení v chování převodovky DSG ? Na Sko to při zpomalování už vůbec nechce podřazovat a řadí to vyšší stupně mnohem rychleji (nedrží motor v otáčkách). V S módu při 60kmh klidně šestku. Šílené. Servis tvrdí, že v autě je vše správně... Editováno: 16. Listopad 2020, autor: skejpa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Ondráček Vloženo 19. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2020 Dobrý den, taky by mě zajímalo, zda má někdo negativní zkušenosti po přehrání SW. Já byl včera na pravidelné prohlídce a také mi to přehráli. Dnešní cesta do práce s vyšší spotřebou o cca 0,7l, pocitově mi příjde, že auto i méně táhne. (těžko to nějak změřit). OIII, 2.0 TDI, 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 19. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2020 Spotřeba mi přijde stejná, ne-li i nižší. Ve výkonu jsem rozdíl nepoznal. Mám manuál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.