misiak.pb Vloženo 16. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 Olej cez paličku OK - čistý na 6500km Teraz jazdím kratšie nájazdy trocha. Môže to byť len vyzrážaná voda ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakas Vloženo 16. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 Toto je obvykle příznak úniku chladící kapaliny do oleje. Většinou prasklé těsnění pod hlavou. Že by to bylo pouze kondenzací vody při krátkých trasách si nemyslím. I když u nového motoru, kdo ví co... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 16. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 Nejspíš Ti voda v bandě i bude ubývat. Taky jsem to jednou měl a opravdu to bylo těsněním pod hlavou. Tohle není normální, nechej ten šlem tam a do servisu :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 16. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 Netreba panikarit.Kludne to moze byt normalne ked napr.jazdis denne rano za studena do kopca a potom z kopca a vypnes a vecer to iste.Najprv zavri vicko na olej a vyskusaj ci je tesne ci vobec tesni k viku ventilov.Ak ano utri slem a posleduj ako sa vytvara.Ak je vicko netesne tak za studena sa okolo neho nasava vela vlhkosti a toto je vysledok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak.pb Vloženo 16. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 Chladiaca zmes je ako za nova .. Vyzera ze je ustalena ako od vyroby. Este som dostal odporucanie, ze to mam ist trochu prehriat po dialnici (aby sa motor riadne prehrial) a skontrolovat ci nastane zmena. Ak nie tak, ze servis ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čečulák Vloženo 16. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2020 Me tenkrat ubyvala voda v bande a pribyvala hladina oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 17. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2020 (editace) Toto není kondenzace, ale voda v oleji! Servis a reklamovat!!! Editováno: 17. Listopad 2020, autor: kacer1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak.pb Vloženo 18. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2020 Voda sa nestraca .. Urobim dlhsie jazdy tento alebo buduci tyzden uvidime .. Servis info: pokial nie je voda v oleji tak to bude na 90% kondenzat. - ak po dlhych trasach nezmizne mam auto doniest na diagnostiku Ak nezmizne auto im tam dopracem ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 18. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2020 (editace) @misiak.pbPodle tvých fotek ten šlem nemáš jen na víčku, ale i uvnitř víka ventilů a to dosti. Tohle určitě není jen prostá kondenzace vody vlivem střídání vysokých a nízkých teplot. Já osobně bych tu návštěvu servisu dlouho neodkládal a pokud nechceš hned servis, tak bych aspoň udělal nějakou delší jízdu, nebo i kratší, ale se zvýšenými otáčkami na nižší převodový stupeň. Tam jde o to dostatečné zahřátí motoru a oleje. Pokud ti potom ten šlem nezmizí, tak neváhej, mě to taky přijde jak tvrdí Čečulák jako vadné těsnění pod hlavou!!! PS: Podívej se taky na měrku hladiny oleje, jak to vypadá s olejem na ní. Editováno: 18. Listopad 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stafa Vloženo 18. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2020 @DušanV Písal, že cez paličku olej OK - rozumej "olej na měrce je čistý" :-) Ani mne to nepríde byť halal či košér či ako sa to píše... Toho sajrajtu je tam fakt veľa... Ale prežeň ho trochu, možno to pomôže a budeme prekvapení... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak.pb Vloženo 18. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2020 Vcera 60km dialnica a dnes 40km dialnica (trosku som porusil dopravne predpisy aj nizsia prevodova rychlost) Vyzera ze tam je toho vyrazne menej . Zo servisu mi technik povedal, ze nech spravim dlhsiu trasu aspon 200-300 km a ak to nezmizne tak budu riesit Takze asi sa fakt pri tychto motoroch toho viac vyzrazava .. (teoreticky uvidime ked bude zima a budem viac pouzivat webasto) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 18. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2020 Jezdil jsem na OIII 1.4tsi kratké trasy do práce a nikdy jsem takto víčko neměl zasraný!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak.pb Vloženo 19. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2020 Tak nafta ma novy dizajn motoru .. ine materialy pri hlavach tak neviem uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2020 Proč nerespektuješ rozdělení fora na jednotlivé specializované sekce? Toto není dotaz do sekce "Ostatní". Téma přesunuto, jenom přiděláváš jiným zbytečnou práci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak.pb Vloženo 23. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2020 Ospravedlnujem sa za chybu, nebol som si isty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makiaka Vloženo 23. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2020 Mám rovnaký problém – 2.0 TDI 85 kW s nájazdom cca 12 tisíc km. S tým rozdielom, že to mávam aj na paličke (nie vždy). V servise v Dubnici ako aj v Trenčíne mi povedali, že je to normálna vec (vlastnosť oleja špecifikácie VW 509 00) a po dlhšej trase by sa to malo rozpustiť. Niekedy je tam toho viac, inokedy menej, no nikdy sa to úplne nerozpustí. Zajtra idem 600 km trasu a ak sa to nerozpustí, tak to začnú riešiť. Úniky chladiacej kvapaliny nie sú, problém bude asi v kratších nájazdoch 30 – 70 km. No chodím aj dlhšie trasy a nikdy sa to úplne nerozpustilo. Kondenzát by mi nevadil, no motor je pocitovo oveľa hlučnejší. Pri kúpe som bol prekvapený jeho kultivovaným prejavom pri ľahkej nohe na plynovom pedáli, no teraz pri jemnejšom zrýchľovaní píska, chrapoce (od 1500 po cca 2000 ot.) – asi vlastnosť motora (možno turbo). Kabína je dobre odhlučnená, no práve takéto pazvuky je v nej najlepšie počuť. Ľutujem, že som nešiel do 1.5 TSI, tá spotreba za to nestojí. Auto vyrobené 3/2020. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 23. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2020 Tak mi připadá že je to spíš vlasností oleje, při jeho hustě bude náchylnější na vlhkost. Starý hustý oleje to nedělaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak.pb Vloženo 23. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2020 makiaka - asi si niekde kusok odo mna (PB). Ja v piatok idem do BA trosku to prezeniem uvidim ;-) Ked tak mozme niekedy to poorovnat ;-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 23. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2020 Při vší úctě, voda v oleji, co má 100-110°C běžně, nemá co dělat. Samozřejmě je nutno jet delší trasu, aby vše bylo zahřáté na provozní teplotu (což u dieselu v zimě je trochu složitější), ale 30 km a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak.pb Vloženo 23. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Listopad 2020 Na Passate B7 co som mal tak cez leto pokial som nesiel po dialnici ale max po kreske som olej nemal viac ako na 85-90 C Nad 100 som so dostal jedine na dialnici .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makiaka Vloženo 25. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2020 (editace) Pridávam update. Po včerajších 600 km sa to úplne rozpustilo. Po cca 200 km bolo na viečku ešte trochu tmavého filmu, ktorý som zotrel (nevyzeral na to, že by sa samovoľne rozpustil). Po návrate domov všetko OK. Možno je problém v samotnom viečku, ktoré možno netesní tak dobre ako napr. na Kodiaqu MR 2021 (TDI EVO 110 kW), kde sa aj tažšie šrobuje. Editováno: 25. Listopad 2020, autor: makiaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 25. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2020 Víčko by mělo těsnit dobře, jinak nouzák - vlastní zkušenost. Víčko jsem si předtím odložil na motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak.pb Vloženo 27. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2020 Trosku dlhsich jazd po dialnici a je cisto .. Este otazka ci to vicko dobre tesni ci tam fakt nie je nejaka vola a nenasava to hodne vlhkosti cez nejaku medzeru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Pokud by víčko netěsnilo, tak by spíše prolínal olej ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 1. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2020 Nemám sice tdi, ale pro změnu jezdím do práce 800 metrů😅 Dnes sem se poprvé díval po 4600 km 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.